فیدلیتی پرستیژ نسخه لوکستر و قدرتمندتر فیدلیتی پرایم در نمایشگاه خودرو شیراز

0

فیدلیتی پرستیژ با همان جتور ایکس 70 پلاس به عنوان یکی از محصولات جدید بهمن موتور در سال جاری در نمایشگاه خودرو شیراز 1402 رونمایی شد.

 قیمت فیدلیتی پرستیژ
 مشخصات فیدلیتی پرستیژ
 نمایشگاه خودرو شیراز
 جدیدترین خودرو چین در ایران
 جدیدترین خودروهای وارداتی
 محصولات جدید گروه بهمن
 قیمت محصولات گروه بهمن
 قیمت خودرو فیدلیتی
 نمایندگی فیدلیتی
 فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرستیژ نسخه لوکستر و قدرتمندتر فیدلیتی پرایم بوده که محصول زیربرند جتور کمپانی چری محسوب می شود. این خودرو مشخصات فنی و پلتفرم یکسانی با فونیکس تیگو 8 پرو دارد و صرفا در بخش ظراحی کابین و دیزاین ظاهری میان این خودرو و تیگو 8 پرو تفاوت هایی مشاهده می شود.

طراحی ظاهری فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور

فیدلیتی پرستیژ یا همان جتور ایکس70 پلاس Jetour X70 Plus یک کراس اوور سایز متوسط از این زیربرند تازه تاسیس چری بوده که دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4749، 1900 و 1720 میلی متر است. همچنین فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2745 میلی متر اعلام شده که کابینی جادار را برای سرنشینان به ارمغان آورده است. فیدلیتی پرستیژ در بخش جلو به دلیل تریم کرومی جلوپنجره، گرافیک جذابتر چراغ ها و سبک طراحی دیلایت ها طراحی به مراتب زیباتر و پریمیوم تری را نسبت نسخه پرایم دارند.

در نمای جانبی فیدلیتی پرستیژ مانند برادر ارزانتر و کم آپشن تر خود از رینگ های 20 اینچی بهره می برد. یکی از جذابترین ویژگی های ظاهری این خودرو را باید گرافیک چراغ های عقب آن دانست. طرح ستاره مانندی در قسمت های کناری چراغ های عقب اجرا شده و این اجرا خود دارای گرافیک LED نئون تایپ هستند. چراغ های عقب هم به وسیله یک نوار LED سرتاسری به یکدیگر متصل شده اند. داخل سپر عقب چهار خروجی اگزوز دایره ای شکل تعبیه شده که یکی از هر دو تا خروجی در هر سمت سپر مصنوعی است.

طراحی کابین

طراحی کابین فیدلیتی پرستیژ کاملا نسبت به فیدلیتی پرایم متمایز است. در این خودرو شاهد دیزاین به مراتب مدرنتر و همچنین کیفیت به مراتب بالاتر هستیم و به طور کلی تریم کابین متفاوت است. نسخه رونمایی شده فیدلیتی پرستیژ دارای تریم نسکافه ای، شیری و سیلور در بخش داشبورد بوده و صندلی های آن نیز دارای تودوزی چرمی نسکافه ای هستند.

روی داشبورد فیدلیتی پرستیژ دو نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی داخل یک قاب قرار گرفته اند. فرمان نیز حالتی D شکل داشته و روی آن کلیدهای کنترلی مربوط به تنظیم کروز کنترل تطبیقی و سیستم صوتی تعبیه شده اند. در کنسول میانی یک نمایشگر دیجیتالی لمسی با دو ناب چرخشی برای تنظیم سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله این خودرو دیده می شود. ضمن اینکه سرنشینان ردیف دوم نیز دسترسی به تنظیم سیستم تهویه مطبوع دارند و برای آنها نیز دریچه مجزا برای سیستم تهویه تعبیه شده است.

یکی از نکات جالب در کابین فیدلیتی پرستیژ، کلیدهای تنظیم الکترونیکی صندلی های جلو روی درب ها بوده که اطراف آنها نورپردازی نیز اجرا شده است. به دلیل تعبیه شیفتر دنده الکترونیکی، کنسول میانی به صورت شناور طراحی شده و به همین جهت فضایی برای قراردادن اشیا و همچنین پد شارژ بدون سیم تلفن همراه در این قسمت طراحی شده است.

امکانات ایمنی و رفاهی

فیدلیتی پرستیژ از نظر سطح امکانات ایمنی و رفاهی کاملا نسبت به فیدلیتی پرایم بالاتر بوده و در رده لوکسترین کراس اوورهای چینی موجود در بازار ایران قرار می گیرد. این خودرو دارای شش یا هشت کیسه ایمنی هوا، صندلی های برقی جلو با حافظه برای صندلی راننده، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، دوربین دید 360 درجه، رادار نقطه کور، فرمان پذیری صوتی، سانروف پانورامیک، کنترل خودرو در سرازیری، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، ریموت استارت، گرمکن و سردکن سه حالته صندلی های جلو، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوکاناله با دریچه مجزا برای سرنشینان ردیف دوم، درب برقی صندوق عقب با ریموت سنسور، هشدار خروج از خط، تثبیت حرکت خودرو بین خطوط، هشدار برخورد از جلو و عقب، شیفترهای تعویض دنده از پشت فرمان، پد شارژ بدون سیم تلفن همراه، نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی در پشت فرمان، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی در میان داشبورد و … است.

البته هر یک از این موارد ممکن است در نسخه مونتاژی فیدلیتی پرستیژ تغییراتی داشته باشد.

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

نسخه لوکستر، گرانتر و قدرتمندتر فیدلیتی پرایم

فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور با پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ GDI چهار سیلندر عرضه می شود که قادر به تولید 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این موتور توسط گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه WET به چرخ های جلو منتقل می شود. این دقیقا همان موتور و گیربکسی بوده که روی تیگو 8 پرو نیز نصب شده است.

قیمت و زمان عرضه فیدلیتی پرستیژ

بهمن موتور اظهار کرده که فیدلیتی پرستیژ را در نیمه دوم سال جاری به بازار عرضه می کند. در حال حاضر قیمت فیدلیتی پرستیژ توسط بهمن موتور اعلام نشده، اما یک تا دو ماه قبل عرضه این خودرو، یقینا قیمت آن اعلام خواهد شد.

فروش محصولات گروه بهمن در بورس کالا

گروه بهمن قصد دارد که برای کنترل بازار و کوتاه کردن دست دلالان، فروش محصولات خود در بورس کالا را ادامه دهد. در نشست خبری رونمایی فیدلیتی پرستیژ این موضوع بیان شد که دلیل عدم حضور گروه بهمن در این دوره سامانه یکپارچه وجود تعهدات ایجاد شده در دوره فروش قبلی بوده است. ضمن اینکه عرضه خودرو در بورس کالا منع قانونی نداشته و این شرکت بر اساس برنامه تولید خود تصمیم به عرضه خودرو در بورس کالا یعنی 600 دستگاه دیگنیتی پرستیژ گرفته است.

منبع:خودرونویس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.