معرفی کامیونت باراد زامیاد + مشخصات فنی

0

مجهز به موتور نیسان و کامینز

شرکت زامیاد به عنوان یکی از زیرمجموعه های تجاری ساز گروه خودروسازی سایپا، کامیونت باراد را در نمایشگاه خودرو مشهد ۱۴۰۲ رونمایی کرد. کامیونت های باراد زامیاد دارای سه نسخه ۵.۵ تن، ۶ تن و ۹.۵ تن بوده که هر سه در غرفه این شرکت در نمایشگاه مشهد حضور داشتند.

زامیاد پیشتر اعلام کرده بود که قصد دارد وارد حوزه خودروهای تجاری نیمه سنگین شود و اعلام کرده بود که ضمن حضور در نمایشگاه خودرو مشهد، قصد رونمایی کامیونت های باراد را دارد.

 اخبار شرکت زامیاد  شرکت زامیاد  مشخصات کامیونت باراد  قیمت کامیونت باراد  قیمت انواع کامیونت  مجله ماشین سنگین  بهترین کامیونت در ایران  محصولات جدید زامیاد  کامیونت 6 تن باراد

مشخصات فنی کامیونت باراد ۵.۵ تن زامیاد

کامیونت باراد ۵.۵ تن زامیاد، کوچکترین و ضعیف تر نوع بین سه مدل بوده و مناسب حمل و نقل بارهای سبک داخل شهری است. این کامیونت از موتور ۳ لیتری چهار سیلندر توربودیزل نیسان با کد ZD30D15 بهره گرفته و قادر به تولید ۱۴۸ اسب بخار قدرت در ۳۲۰۰ دور بر دقیقه و ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این موتور هم توسط گیربکس ۶ دنده دستی FAST به چرخ های عقب منتقل می شود.

کامیونت ۵.۵ تن باراد زامیاد طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۵۹۹۵، ۲۰۳۰ و ۲۱۱۵ میلی متر داشته و فاصله بین دو محور آن ۳۳۰۸ میلی متر اعلام شده استو وزن خالص این کامیونت حدود ۲۳۰۰ کیلوگرم بوده و حداکثر وزن ناخالص قابل تحمل آن با در نظر گرفتن وزن خودرو و کاربری حدود ۵۵۰۰ کیلوگرم است.

با توجه به اینکه کامیونت ۵.۵ تن باراد زامیاد بیشتر مناسب حمل و نقل بارهای درون شهریست، کابین آن بدون خواب است. این کامیونت دارای امکاناتی مانند کروز کنترل، هشدار خروج از خط، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، تهویه مطبوع، تنظیم ارتفاع برقی چراغ های جلو از داخل کابین، سیستم ترمز اضطراری خودکار، شیشه بالابرهای برقی، ترمز اگزوز، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا با قطر ۱۰ اینچ، صندلی پنوماتیکی راننده، چراغ های روشنایی در روز، دوربین دنده عقب، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم به صورت برقی، کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان، قفل مرکزی، هشدار باز بودن کمربند ایمنی، پرده جداکننده راننده و شاگرد و … است.

وجود چنین سطحی از تجهیزات ایمنی کامیونت ۵.۵ تن باراد زامیاد را در رده مجهزترین ها در این سگمنت برای حمل و نقل بارهای سبک درون شهری قرار می دهد. ظرفیت مخزن سوخت این مدل ۱۲۰ لیتر اعلام شده است.

 اخبار شرکت زامیاد
 شرکت زامیاد
 مشخصات کامیونت باراد
 قیمت کامیونت باراد
 قیمت انواع کامیونت
 مجله ماشین سنگین
 بهترین کامیونت در ایران
 محصولات جدید زامیاد
 کامیونت 6 تن باراد

مشخصات فنی کامیونت ۶ تن باراد زامیاد

کامیونت ۶ تن باراد دارای دو مدل خوابدار و بدون خواب بوده که مدل بدون خواب مناسب حمل و نقل های درون شهری و مدل کابین خوابدار مناسب حمل و نقل های بین شهری سبک است. این کامیونت ۶ موتور ۳.۸ لیتری چهار سیلندر توربودیزل کامینز مشابه با بسیاری از کامیونت های موجود در بازار ایران استفاده می کند. این موتور قادر به تولید ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور بوده و نیروی تولیدی آن توسط گیربکس ۶ دنده دستی FAST به چرخ ها منتقل می شود.

کامیونت ۶ تن باراد زامیاد طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۶۹۹۵، ۲۳۵۰ و ۲۵۱۰ میلی متر داشته و فاصله بین دو محور آن ۳۸۰۰ میلی متر است. طول بارخور نسخه بدون خواب و خوابدار هم به ترتیب ۵۱۴۵ و ۴۸۰۰ میلی متر اعلام شده است. وزن خالص این کامیونت در نسخه خوابدار ۳۲۰۰ و در نسخه بدون خواب ۳۱۵۰ کیلوگرم است. حداکثر وزن ناخالص مجاز با در نظر گرفتن وزن کاربری و خود کامیونت هم ۶ تن اعلام شده است. ظرفیت مخزن سوخت این مدل هم ۲۰۰ لیتر اعلام شده است.

کامیونت ۶ تن باراد زامیاد در زمینه تجهیزات ایمنی و رفاهی مشابه با نسخه ۵.۵ تن بوده و دارای امکاناتی مانند کروز کنترل، هشدار خروج از خط، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، تهویه مطبوع، تنظیم ارتفاع برقی چراغ های جلو از داخل کابین، سیستم ترمز اضطراری خودکار، شیشه بالابرهای برقی، ترمز اگزوز، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا با قطر ۱۰ اینچ، صندلی پنوماتیکی راننده، چراغ های روشنایی در روز، دوربین دنده عقب، آینه های جانبی با قابلیت تنظیم به صورت برقی، کلیدهای کنترلی روی غربیلک فرمان، قفل مرکزی، هشدار باز بودن کمربند ایمنی، پرده جداکننده راننده و شاگرد و … است.

 اخبار شرکت زامیاد
 شرکت زامیاد
 مشخصات کامیونت باراد
 قیمت کامیونت باراد
 قیمت انواع کامیونت
 مجله ماشین سنگین
 بهترین کامیونت در ایران
 محصولات جدید زامیاد
 کامیونت 6 تن باراد

مشخصات کامیونت ۹.۵ تن باراد

کامیونت ۹.۵ تن باراد زامیاد از نظر موتور و گیربکس با نسخه ۶ تن هیچ تفاوتی ندارد و از همان موتور ۳.۸ لیتری چهار سیلندر کامینز استفاده می کند. اما ابعاد آن متفاوت است. ضمن اینکه این نسخه صرفا در یک مدل آن هم کابین خوابدار عرضه می شود که سبب شده مناسب حمل و نقل های بین شهری هم باشد. این کامیونت طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل ۷۹۹۵، ۲۳۵۰ و ۲۵۱۵ میلی متر داشته و فاصله بین دو محور آن ۴۴۰۰ میلی متر است. وزن خالص این کامیونت ۳۵۰۰ کیلوگرم بوده و حداکثر وزن ناخالص آن با در نظر گرفتن وزن خود خودرو و کاربری ۹۵۰۰ کیلوگرم است.

کامیونت باراد ۹.۵ تن در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی هم مشابه با نسخه ۶ تن و ۵.۵ تن بوده و در این زمینه تفاوتی ندارد./خودرونویس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.