معرفی آخرین نسخه از تریومف Thruxton +عکس

0

از بین تمام مدل‌های یکپارچه سازی با سیستم عامل که در چند دهه گذشته عرضه شده‌اند، یکی از آنها به عنوان بهترین برای من وجود دارد، Triumph’s Thruxton.

تریومف سرانجام Thruxton Final Edition را برای عرضه در سال 2024 معرفی کرد. یک کافه ریسر فوق‌العاده که بر اساس Thruxton استاندارد ساخته شده است. رنگ سبز منحصر به فرد با آستر طلایی که به صورت دستی رنگ‌آمیزی شده، جلوه حیرت‌انگیزی به این موتورسیکلت بخشیده است.

Thruxton فاینال ادیشن همانطور که از نامش برمی‌آید، قصد دارد یک نسخه کلکسیونی باشد. گواهی اصالت این محصول توسط جان بلور مدیرعامل تریومف شخصاً امضا شده است. نشان ویژه Final Edition نیز تاکید دوباره‌ای بر خاص بودن آن است.

آرم معروف تریومف این‌بار به رنگ طلایی روی باک سوخت درج شده است. البته لوگوی فاینال ادیشن در سایر قسمت‌های بدنه نیز چسبانده شده است. مشتریان می‌توانند در صورت تمایل یک بادگیر سفارشی را در جلوی خود نصب کنند تا حالت کلاسیک موتورسیکلت حفظ شود.

از نظر فنی Thruxton فاینال ادیشن با ویرایش استاندارد یعنی Thruxton 1200 RS تفاوتی ندارد؛ یعنی همان پیشرانه 1200 سی‌سی با قدرت 105 اسب‌بخار در 7500 دور در دقیقه که 112 نیوتن‌متر گشتاور در 4250 دور در دقیقه تولید می‌کند.

ترمزهای این موتور توسط برمبو مدل M50 تأمین شده است که شامل دیسک‌های 310 میلی‌متری روی چرخ‌های 32 پره نصب شده است. در قسمت سیستم تعلیق نیز تجهیزات Showa و کمک‌فنرهای Ohlins دوقلو دیده می‌شود. همه‌چیز در این قسمت قابل تنظیم است.

گشتاور زیاد درست از پایین، با حداکثر سرعت 112 نیوتن متر، کمی بیش از 4000 دور در دقیقه، به معنای خرخر کردن مناسب در همه جا است. حداکثر قدرت 105 اسب بخار تا 7500 دور در دقیقه می رسد. موتور احساس قوی‌تری می‌کند، اما نه فوری، و آرام‌تر، که به نوعی حال و هوای سواری را تنظیم می‌کند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.