معرفی فیس لیفت جدید هیوندای توسان 2025

0

هیوندای توسان فیس لیفت شده قبل از عرضه رسمی خود در ایالات متحده معرفی شده است، و در حالی که تغییر شکل آن به اندازه آنچه در سانتافه جدید ، توسان جمع و جور قبلاً خودرویی کاملاً چشمگیر بود.

زیبایی داخلی تازه و تمیزتر که شباهت هایی به سانتافه جدید دارد، از جمله ادغام خوشه سنج دیجیتال با صفحه نمایش لمسی مرکزی معرفی شده است. انتظار می رود که همان پیشرانه ها به صورت محلی حفظ شوند، اگرچه این موضوع توسط خودروساز تایید نشده است. به طور کلی، تغییرات باید توسان را با رقبایی مانند هوندا CR-V و تویوتا RAV4 .

هیوندای از نسخه به‌روز شده توسان مدل ۲۰۲۵ رونمایی کرد. این شاسی‌بلند کره ای علیرغم تغییرات حداقلی در بدنه از کابینی به‌روز و ارتقا یافته سود می‌برد.

چهارمین نسل توسان از سال ۲۰۲۰ در بازار آمریکا حضور دارد و هم‌اکنون نوبت فیس لیفت آن برای مدل سال ۲۰۲۵ فرا رسیده است. اگرچه طراحی ظاهری شاسی‌بلند کامپکت هیوندای تفاوت زیادی را نسبت به قبل نشان نمی‌دهد اما برخی بازنگری‌ها در جلوپنجره و فلاپ ها وجود دارد تا ظاهر توسان را کمی عریض‌تر به نمایش بگذارد.

اما به نظر می‌رسد در کابین هیوندای توسان ۲۰۲۵ تغییرات زیادی رخ داده و حتی می‌توان طراحی کابین را به نسل آینده این خودرو تشبیه کرد چراکه داشبورد به‌طور کامل بازنگری شده است. همانند آیونیک ۵، توسان به‌روز شده از دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در داخل یک قاب استفاده می‌کند و بجای لوگوی سنتی هیوندای در مرکز فرمان نیز با چهار نقطه جایگزین شده که این نقطه‌ها کد مورس حرف H هستند.

دکمه‌های بکار رفته برای تنظیم سیستم تهویه مطبوع هم ‌تغییر کرده و خوشبختانه دکمه‌های فیزیکی بیشتری نسبت به قبل وجود دارند. جدای از دکمه‌های سنتی متوجه دکمه‌های چرخان با نمایشگرهای فابریک برای کولر می‌شویم و همچنین دو کلید نقره‌ای برای کنترل‌های صدا و دیگر تنظیمات وجود دارد. علاوه بر این ورودی‌های هوای مرکز کم‌عرض تر از قبل شده‌اند. با نگاه بیشتر به داشبورد می‌توان متوجه تغییرات دیگری نیز شد.

برای مثال دسته‌دنده به ستون فرمان منتقل شده است و این امر به هیوندای اجازه داده تا در کنسول مرکزی یک شارژر بی‌سیم بزرگ، دو نگه‌دارنده فنجان و ردیفی از دکمه‌ها را قرار دهد. به احتمال زیاد تصاویر منتشر شده از هیوندای توسان ۲۰۲۵ به نسخه فول آن تعلق دارند زیرا روی پانل درها و داشبورد از دوخت‌های باکیفیت استفاده شده و صندلی‌ها نیز پوشش چرمی دارند. شایان ذکر است سایر جزئیات مربوط به این خودرو منتشر نشده‌اند و با توجه به معرفی توسان ۲۰۲۴ در ماه‌های قبل، مدل فیس لیفت شده تا چند ماه آینده در دسترس نخواهد بود.

قیمت و رقابت هیوندای توسان 2025

هیوندای قیمت توسان 2025 را به اشتراک نگذاشته است، اما از آنجایی که این یک مدل کاملاً جدید نیست، ما انتظار داریم که فقط یک افزایش اندک داشته باشد. توسان 2024 از 27250 دلار شروع می شود که به 32325 دلار برای توسان هیبریدی و 38475 دلار برای توسان پلاگین هیبریدی افزایش می یابد. ما پیش‌بینی می‌کنیم که قیمت جدید با حدود 1500 دلار بیشتر از قیمت فعلی شروع شود، بنابراین همچنان باید از کمتر از 30 هزار دلار شروع شود.

در این بخش، تویوتا RAV4 و هوندا CR-V پیشروان فروش هستند. هر دو خودروهای هیبریدی کارآمدی را نیز ارائه می‌دهند، اگرچه هیوندای خودرویی با سبک ماجراجویانه‌تر است. RAV4 2024 از 28475 دلار شروع می شود و CR-V 2024 حداقل 29500 دلار قیمت دارد – این نشان می دهد که Tucscon 2025 بار دیگر با MSRP کمتر آنها را کاهش می دهد.

منبع:پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.