خودروی وارداتی جایگزین پراید چیست؟

0

لادا گرانتا (روسی: Ла́да Гра́нта ) یک خودرو در کلاس کامپکت کوچک است که توسط َآوتوواز و با همکاری رنو بر اساس پلت‌فرم لادا کالینا ساخته شده‌است. فروش این خودرو در بازار روسیه در ۱ دسامبر ۲۰۱۱ آغاز شد. در سپتامبر ۲۰۱۲ و پس از توقف تولید واز-۲۱۰۷ شرایط برای تولید این خودرو شهر در ایژوسک فراهم شد.

 قیمت لادا گرانتا  اخبار خودروهای وارداتی  خودرو روسی  قیمت خودرو روسی  اخبار خودرو

اقتصادی‌ترین مدل رونمایی شده در ایران محسوب می‌شود و سبک طراحی آن به دو دهه‌ قبل بازمی‌گردد. گرانتا از یک موتور ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ ۱۰۶ اسب بخاری و ۱۴۸ نیوتن متری در ایران بهره خواهد برد و جعبه دنده آن احتمالاً ۵ سرعته دستی خواهد بود.

پیشرانه لادا گرنتا شباهت بسیاری به رنو لوگان یا همان L۹۰ خودمان دارد. نه تنها ظاهر بیرونی گرانتا قدیمی و فاقد جذابیت است، بلکه در کابین آن هم چیزی از زیبایی و کیفیت بالا و امکانات مناسب دیده نمی‌شود.

لادا گرانتا با توجه به اقتصادی بودن و نداشتن امکانات خاص و پیشرانه قدرتمند، می‌تواند جایگزینی نسبتا مناسب برای پراید باشد؛ البته که همه این صحبت‌ها صرفا روی کاغذ بوده و منوط به نحوه قیمت‌گذاری آن در بازار ایران است و به احتمال زیاد قیمتی همسطح با محصولات اقتصادی ساپیا نخواهد داشت./ خبرآنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.