معرفی بزرگترین و قدرتمندترین تراکتور جهان +عکس

0

Big Bud 747 یا 16V-747 Big Bud ای بزرگ و سفارشی است تراکتور مزرعه که در هاوره ، مونتانا ، در سال 1977 ساخته شده است. قدرت آن 1100 اسب بخار است. توسط مالکان و غرفه داران به عنوان “بزرگترین تراکتور مزرعه جهان” صورتحساب می شود.  این تراکتور بسته به پارامتر تقریباً دو برابر اندازه بسیاری از بزرگترین تراکتورهای تولیدی در جهان است.

 بزرگترین تراکتور جهان  قدرتمندترین تراکتور جهان  انواع تراکتور  بهترین تراکتور  تراکتور چیست  تراکتور آمریکایی  Big Bud 747

تاریخچه

اولین دو تراکتور Big Bud خارج از کارخانه هاور، مونتانا، سری 250 بودند و توسط لئونارد ام. سمنزا از مزارع سمنزا در سال 1968 که بین فورت بنتون، مونتانا، و چستر، مونتانا در مزرعه 35000 هکتاری او قرار داشت، خریداری شدند. تراکتور 747 توسط ویلبر هنسلر و توسط ران هارمون و کارمندان شرکت تولید شمالی او، با هزینه 300000 دلار ساخته شد. ساخته شد بیکرزفیلد یا رودخانه اولد، کالیفرنیا . یازده سال در آنجا مورد استفاده قرار گرفت. خریداری شد Indialantic، فلوریدا . هر دو مزرعه از آن برای شکاف عمیق .

خریداری شد از بیگ سندی، مونتانا ، در 60 مایلی (97 کیلومتر) از جایی که ساخته شده بود، از آن در مزرعه برادران ویلیامز در شهرستان Chouteau 80 فوتی (24 متری) کولتیواتور که 1.3 هکتار (0.53 هکتار) در دقیقه را با سرعت حداکثر 8 مایل در ساعت (13 کیلومتر در ساعت) ).

شرکت یونایتد تایر کانادا که تایرهای سفارشی 8 فوت (2.4 متر) تراکتور را می ساخت، در سال 2000 ورشکست شد و تا حدی در تصمیم گیری برای توقف استفاده از تراکتور برای کارهای عادی در جولای 2009، و جابجایی تراکتور Big Bud 747 به موزه ها.

پس از کار در مزرعه، در مرکز کشاورزی هارتلند آکر در ایندیپندنس، آیووا . در سال 2014، Big Bud 747 موزه هارتلند در کلاریون، آیووا با امانت نامحدود از برادران ویلیامز موزه در سال 2013 یک سوله جداگانه برای تراکتور ساخت.

در 14 ژوئیه 2020، لاستیک‌های ساخت اولیه Big Bud با ارتفاع هشت فوت با لاستیک‌های Goodyear LSW1400/30r46 (که کمی کمتر از هفت فوت ارتفاع دارند)، با رینگ‌های جدیدی که توسط برادران ویلیامز ارائه شده بود جایگزین شدند. آنها را لاستیک های جدید عرض Big Bud را به بیش از 25 فوت رساندند.

Big Bud 747 در سپتامبر 2020 به مزرعه برادران ویلیامز در نزدیکی بیگ سندی، مونتانا بازگشت، جایی که بار دیگر با یک گاوآهن اسکنه ای FRIGGSTAD به عرض 80 فوت در زمین مزرعه کار کرد

بیگ باد، بزرگترین تراکتور جهان با 70000 پوند (31751.5 کیلوگرم)، پس از چندین سال وقفه به مدار تولید بازگشت. این تراکتور غول پیکر بعد از 40 سال دوباره در نمایشگاه Con Expo هفته گذشته در لاس وگاس معرفی شد. این تراکتور غول پیکر که در میان کشاورزان طرفداران زیادی دارد در نمایشگاه Con Expo لاس وگاس سر و صدای زیادی را به پا کرد.

معرفی بزرگترین و قدرتمندترین تراکتور جهان +عکس

بزرگ ترین و بدترین

تراکتور افسانه ای بیگ باد توسط ران هارمون و شرکت تولید شمالی ساخته شده بود. تخمین زده می شود که ۵۵۰ تراکتور غول پیکر بین سال های ۱۹۷۰- ۱۹۸۰ ساخته شده و به فروش رسیده اند. آخرین تولیدی این تراکتور هیولایی برای سال ۱۹۹۱ بوده است.

این تراکتورها در کوتاه ترین زمان ممکن کل زمین را شخم می زد قدرت بسیار بالایی را دارد. در واقع این تراکتورهای یک کارگر قدرتمند ساخت آمریکاست. تراکتورهای غول پیکر برای مزارع تجاری و پهناور مانند مزارع گندم کانادا و دشت های وسیع غربی طراحی شده بودند. این تراکتورها کار کشاورزان را خیلی راحت کرده بود و همچنان نیز مورد توجه مردم است. این تراکتور ۱۱۰۰ اسب بخار قدرت دارد که واقعا فوقالعاده است.

تراکتور غول پیکر ۷۴۷ که در سال ۱۹۷۷ از کارخانه خارج شد، بزرگترین تراکتور کشاورزی در جهان محسوب می شود. این خودرو بسیار اسپرت و ظاهری شبیه مینی کوپر را دارد.

تراکتور بیگ باند دارای مخزن سوخت ۱۰۰۰ گالنی است و وزن آن به ۶۱۲۳۵ کیلوگرم (۱۳۵۰۰۰ پوند) می رسد.

در اواسط دهه ۱۹۹۰، تنها شرکت تولید کننده تایرهای ۸ فوتی یوناتید تایر کانادا از تجارت خارج شد. این تنها تولید کننده بود که برای این هیولاهای غول پیکر تایر تولید می کرد. صد در صد بدون وجود تایر به آرامی تولید این تراکتور غول پیکر نیز از دور خارج شد.

تراکتور قدیمی به بازار برگشته

اوایل سال ۲۰۲۳ بود که هارمون تصور کرد که باید این تراکتور به بازار برگردد. پس از بازخورد کشاورازن و نیاز جامعه تجاری لازم است این تراکتور در صحنه ظاهر شود.

فقدان رقابت و پیشرفت تکنولوژی در بازار کار را برای مشتریان سخت تر خواهد کرد. فن آوری قطعات اختصاصی، قطعات کامپیوتری، دستور العمل های خدمات پیچیده بدین معنی که زمانی کشاورزان دچار مشکل می شوند اغلب باید هفته ها یا ماه ها صبر کنن تا قطعات و یا مکانیک آموزش دیده از سوی شرکت به مزرعه کشاورزان برسند. هیچ چیز بیشتر از دادن کنترل به کشاورزان در حین فروش تراکتور به آن ها نیست.

رینگ های بزرگ با یک قاب ضخیم ۱.۵ اینچی شروع می شوند و دسترسی به اجزایی مانند جعبه دنده و گیربکس براحتی امکان پذیر است.

هارمون گفت: ” چیزی که ما پیشنهاد می کنیم این است که به تراکتوری برگردیم که خشن و ساده ساخته شده است و هر کسی می تواند روی آن کار کند. این در واقع کاملا برعکس آن چیزی است که امروزه در صنعت می بینیم.

اختراع و بازآفرینی مجدد

بیگ باد جدید از طرح های اولیه پرفروش ترین بیگ 500 و 700 الگوبرداری خواهد شد. این تراکتور عظیم الجثه دارای یک موتور 18 لیتری cat خواهد بود که برای 650 الی 750 اسب بخار قدرت مناسب خواهد بود.

بیگ باد قدیمی و کوچک هنوز هم یکی از بزرگترین تراکتورهای کشاورزی روی کره زمین خواهد بود. بسیاری از قطعات مورد نیاز ساخت و تعمیر آن از بخش معدن تامین خواهد شد از جمله تایرهای ۸ فوتی مورد نیاز این تراکتور

هارمان بیان کرد بیشتر قطعات استفاده شده در این تراکتور از برند کت می باشد و ما مشتاق هستیم از کارخانجاتی که بین ۱۰ الی ۱۵ سال سابقه دارند قطعات خود را تهیه کنیم و نمی توانیم به کارخانه های جدید اطمینان کنیم.

ما سعی می کنیم در سال ۲۰۲۳ تجهیزاتی را بسازیم که هر کسی بتواند آن را بسازد یا روی آن کار کند.

 بزرگترین تراکتور جهان  قدرتمندترین تراکتور جهان  انواع تراکتور  بهترین تراکتور  تراکتور چیست  تراکتور آمریکایی  Big Bud 747

بحث امروز صنعت (تراکتور بیگ باد)

سرویس تجهیزات این غول کشاورزی چیزی است که هارمون و کارگرانش همه چیز را در رابطه با آن می دانند. در چهار دهه گذشته، Big Equipment در کار تعمیر و بازسازی تراکتورهای بزرگ بوده است – بسیاری از تراکتورهای  Big Buds هنوز در حال استفاده هستند.

چندین سال پیش، هارمون تصمیم گرفت با شرکت رم پلو مستقر در Cedartown، جورجیا، شریک شود تا یک تراکتور آمریکایی را دوباره معرفی کند که ارزش خود را به دلیل دوام بالا و تطبیق پذیری با شرایط سخت حفظ کند.

این طرح ها و نقشه ها در آتش سوزی شب کریسمس ۲۰۱۷ به طور کامل کارخانه شهر هاور را از بین بردند.

اما هارمون مردی نیست که به راحتی ناامید شود. هفته گذشته در نمایشگاه Con Expo در لاس وگاس، اثبات رویای او و تولد دوباره یک افسانه بحث صنعت بود، زیرا هزاران نفر از نمونه اولیه تراکتور غول پیکر جدید شگفت زده شده بودند.

هارمون گفت: «ما چندین قاب ساخته شده آماده کار داریم. در حالی که هارمون کارخانه خود را بازسازی می کند، تولید این تراکتور را در کارخانه اجاره ای انجام می دهد.

«تولید ما مطابق با تقاضا برگزار خواهد شد. به نظر می رسد تقاضا در حال حاضر برای ما بسیار زیاد است. شاید بتوانیم ۳۰ تا ۴۰ تراکتور را از امکاناتی که الان داریم تولی و روانه بازار کنیم.»

هارمون انتظار دارد ۱۰ تراکتور را در سال ۲۰۲۳ برای شروع عرضه کند. بنابراین او امیدوار است به روزهایی برگردد که شرکتش در اوج تولید خود می باشد  سالانه بتواند ۱۲۰ تراکتور را تولید می کند.

وی افزود: ما می خواهیم استراتژیک باشیم. ما احتمالاً می‌توانیم تمام تراکتورهای خودمان را اینجا در مونتانا بفروشیم. اما نکته این نیست. ما می خواهیم آنها را در سراسر کشور پخش کنیم. بگذارید مردم ببینند این تراکتورهای غول پیکر چه کارایی دارند.»

منبع:دیزلیران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.