تحویل نخستین سری فیات 500 پارسیان موتور به مشتریان +عکس

0

امروز و طی مراسمی در تهران، نخستین سری فیات ۵۰۰ پارسیان موتور، زودتر از موعد مقرر تحویل خریداران شد.

فیات ۵۰۰ به عنوان نخستین خودرو وارداتی اروپایی، مدتی قبل از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی و با موعد تحویل ۹۰ روزه به فروش رسید. امروز و طی مراسمی در یکی از نمایندگی‌های صنایع خودروسازی پارسیان موتور، اولین سری از این خودرو‌ها زودتر از موعد قرارداد تحویل خریداران شد.

 قیمت فیات 500 مینی
 مشخصات فیات 500
 قیمت فیات ۵۰۰S
 فیات 500 سری L
 نمایندگی فیات در ایران
 تحویل خودروهای خارجی
 تحویل خودرو از نمایندگی
 شرکت پارسیان موتور

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تحویل سایر خودرو‌های ثبت نامی نیز طی روز‌های آتی در نمایندگی‌های پارسیان موتور انجام خواهد شد. به این ترتیب تمامی خودروهای فیات ۵۰۰ عرضه شده در دور نخست سامانه یکپارچه، تا پیش از اتمام زمان تعیین شده، تحویل خریداران می‌شود.

همزمان با این مراسم و در راستای توسعه مراکز خدمات پس از فروش پارسیان موتور در سطح کشور، مرکز خدمات پس از فروش این نمایندگی نیز آغاز به کار کرد. این مرکز خدمات، به طور تخصصی برای سرویس و تعمیرات فیات ۵۰۰ تجهیز و آماده‌سازی شده تا در کنار سایر مراکز خدمات پس از فروش پارسیان موتور در کشور، سرویس‌دهی به مالکین محصولات فیات را با بالاترین استانداردهای شرکت مادر بر عهده داشته باشد.

شرکت پارسیان موتور در نظر دارد در آینده نزدیک با افزایش تنوع محصولات برند فیات، حضور پررنگ‌تری در بازار خودروهای وارداتی داشته باشد. در این راستا و با توجه به سیاست‌های وزارت صمت، علاوه بر خودروهای بنزینی، عرضه خودروهای برقی نیز در دستور کار پارسیان موتور قرار دارد.

به این ترتیب تمامی خودروهای فیات 500 عرضه شده در دور نخست سامانه یکپارچه، تا پیش از اتمام زمان تعیین شده، تحویل خریداران می‌شود.

موتور 1.2 لیتری این خودرو با 4 سیلندر و 8 سوپاپ، 69 اسب بخار قدرت و 102 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که تقریبا ضعیف ترین خودروی موجود در بازار ایران بحساب خواهد آمد. گیربکس 5 سرعته نیمه‌اتوماتیک نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت این مدل حدود 13 ثانیه و حداکثر سرعت آن 140 کیلومتر بر ساعت است. وزن خالص آن نیز حدود 900 کیلوگرم می‌باشد. قرار است در آینده نزدیک مدل‌های هیبرید و 1.4 لیتری این خودرو نیز وارد بازار شوند. البته مشتریان در بازارهای جهانی می‌توانند نسخه‌های خاص با 198 اسب بخار قدرت را نیز تهیه کنند.

قیمت ثبت نامی این خودرو 2.200.000.000 تومان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.