بهبود خدمات پس از فروش خودروهای چینی

0

خسروی مدیرکل دفتر خودرویی وزارت صمت گفت: در حال حاضر اقداماتی در خصوص بهبود وضعیت خدمات پس از فروش خودروهای مونتاژ انجام شده که منجربه رضایتمندی مشتریان خواهد شد.

خدمات پس از فروش خودروهای چینی بهبود می یابد

روز گذشته مهرداد خسروی مدیرکل دفتر خودرویی وزارت صمت با حضور در پنجمین نمایشگاه خودرویی شهرآفتاب آخرین وضعیت شرکت های خودروساز و واردکننده را بررسی کرد. خسروی ضمن بررسی مشکلات خودروسازان و گفت و گو با مدیران ارشد در خصوص چالش های مونتاژ، پیگیر وضعیت تحویل خودرو بازدیدکنندگان نیز شد. در نمایشگاه خودرویی شهر آفتاب خودروهای مانند اکستریم، اسکای ول و غیره حضور داشتند که منتظر مصوبه فروش وزارت صمت جهت راه یافتن به خیابان ها هستند.

مهرداد خسروی مدیرکل دفتر خودرویی وزارت صمت در پاسخ به سوال خبرنگار «بازار» مبنی براینکه وضعیت فروش برخی از خودروهای چینی چندان مطلوب نیست، گفت: در حال حاضر اقداماتی در خصوص بهبود وضعیت خدمات پس از فروش خودروهای مونتاژ انجام شده که منجربه رضایتمندی مشتریان خواهد شد.

مدیرکل دفتر خودرویی وزارت صمت در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار این رسانه در خصوص ساخت داخل محصولات مونتاژی، بیان کرد: وضعیت ساخت داخل خودروهای مونتاژی براساس ظرفیت، توان مالی و صنعتی شرکت ها افزایش خواهد یافت، خودروهای مونتاژی باید به سمت افزایش داخلی سازی حرکت کنند.

وی افزود: شرکت های خودروسازی که شریک تجاری چینی دارند و در حال مونتاژ محصولات آن ها هستند باید به سمت صادرات خودروهایشان به بازار منطقه و انتقال تکنولوژی حرکت کنند.

بازدید مدیرکل دفتر خودرویی وزارت صمت از پنجمین نمایشگاه خودرویی شهر آفتاب و بررسی مشکلات صنایع خودروسازی می تواند بیانگر تغییر رویکرد وزارت صمت برای حل مشکلات صنعت خودرو و بهبود وضعیت بازار باشد.

منبع:بازار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.