خرید مانیتور خودرو وینکا چه مزایایی دارد؟

1

خرید مانیتور خودرو

حتما برای شما نیز پیش آمده که در خودرو خود پشت چراغ قرمز برای مدت طولانی منتظر بمانید. یا حتی هنگام سفرهای زمینی چند ساعت پشت سر هم در خودرو باشید. این زمان های طولانی حتما حوصله تان  را سر برده و احساس کسلی کرده اید. هر چقدر هم ضبط ماشین روشن باشد یا با موبایل خود کار کنید باز هم احساس خستگی می کنید. بهترین راه برای جلوگیری از خستگی در خودرو استفاده از مانیتور خودرو وینکا است.

اگر خودرو شما به جای یک ضبط ساده، مجهز به مانیتور خودرو باشد. هنگامی که پشت چراغ قرمز منتظر هستید یا در ترافیک مانده اید، دیگر احساس خستگی و کلافگی نمی کنید. چرا که به سادگی می توانید خود را سرگرم کنید. در واقع با خرید مانیتور فابریک وینکا، می توانید از مزایای زیادی که این مانیتورها دارند، بهره مند شوید.

مانیتور خودرو وینکا چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی، ضبط های ساده خودرو جای خود را به مانیتورهای پیشرفته داده اند. مطمئنا قابلیت هایی که این مانیتورها دارند با ضبط های ساده قابل مقایسه نیست. شما به راحتی می توانید موبایل خود را به مانیتورهای وینکا متصل کرده و موسیقی و فیلم مورد نظر خود را در خودرو تماشا کنید. به خصوص اگر سفر جاده ای در پیش دارید و مجبور هستید چندین ساعت در خودرو بگذرانید، خرید مانیتورهای فابریک وینکا بهترین گزینه برای شما می باشد.

در ضمن شرکت وینکا برای هر مدل خودرویی، مانیتور مناسب دارد. به عنوان مثال مانیتور وینکا پژو، مانیتور وینکا لیفان و … که در طی سالیان گذشته به مرور وارد بازار شده و مشتریان خود را پیدا کرده اند. این مانیتورها، انواع و قابلیت های مختلفی دارند و متناسب با مدل و ویژگی هایشان، قیمت های متفاوتی دارند.

بهترین مارک مانتیور خودرو

بهترین مارک مانیتور خودرو

برندهای مختلفی برای خرید مانیتور خودرو وجود دارد. که شما متناسب با نیاز خود و هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید، یکی از آن ها را انتخاب کرده و برای خرید اقدام می کنید. از جمله برندهای معروفی که در زمینه مانیتور خودرو فعالیت می کنند می توان به: وینکا، وستر و اسمارتک اشاره کرد. از بین برندهای گفته شده، لازم است بدانید که وینکا در سالیان اخیر در زمینه طراحی و تولید مانیتورها بسیار خوش درخشیده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

به عنوان مثال، این برند، برای تمام خودروهای داخلی و خارجی توانسته مانیتورهای باکیفیت طراحی کند. به گونه ای که صفحه نمایش باکیفیت، سرعت پردازش بالا، در دسترس بودن برنامه های بروزرسانی و …. از خوبی های مانیتورهای وینکا به حساب می آید. در ادامه به بررسی بیشتر این مانیتورها، مزایا و راهنمای خرید آن ها می پردازیم.

مزایای مانیتور خودرو وینکا

مانیتورهای وینکا انواع مختلفی دارند. هر کدام از آن ها ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند. در ادامه به شرح برخی از مزایای خرید مانیتور فابریک وینکا می پردازیم:

·         امکان برقراری تماس

صحبت با تلفن هنگام رانندگی همیشه می تواند خطر آفرین باشد. اما اگر مجبور نباشید تلفن را دست بگیرید از میزان خطر آن کاسته می شود. همانطور که قبلا گفتیم، امکان اتصال موبایل به مانیتورهای وینکا وجود دارد. بنابراین امکان برقراری تماس به وسیله ی مانیتور خودرو نیز برای شما فراهم می شود. به گونه ای که به دفترچه تماس و مخاطبان خود دسترسی دارید و می توانید با آن ها تماس بگیرید.

·         اتصال به اینترنت و وای فای داخلی

برخی از مانیتورها مجهز به وای فای داخلی هستند. اینگونه امکان استفاده از نرم افزارهای اینترنتی را برای کاربران فراهم می کنند.

·         مسیریابی آنلاین و آفلاین

این مانیتورها مجهز به جی پی اس بوده و از آنجایی که به اینترنت متصل می شوند؛ شما می توانید برنامه های مسیریابی را دانلود کرده و استفاده کنید. اینگونه دیگر برای پیدا کردن مسیر خود نگرانی ندارید و حتی مجبور نیستید ادامه مسیر را از صفحه کوچک موبایل دنبال کنید. چرا که با نگاه کردن به مانیتور، به سادگی مسیر را پیدا خواهید کرد.

·         امکان پخش رادیو، فیلم و موسیقی

با مانیتور خودرو به سادگی می توانید، از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود و تماشای فیلم لذت ببرید. همچنین اگر از طرفداران رادیو هستید، امکان گوش دادن به رادیو نیز برای شما مهیا است. همچنین برخی از مدل های مانیتورهای وینکا، امکان دسترسی به شبکه های تلویزیونی و ماهواره را دارند که ویژگی بسیار جالبی برای مانیتور خودرو می باشد.

خرید مانیتور خودرو

راهنمای خرید مانیتور خودرو وینکا

اگر اولین بار است که برای خرید مانیتور اقدام می کنید؛ احتمالا دچار سردرگمی خواهید شد. چرا که تنوع مانیتورهای موجود در بازار بسیار زیاد است. بنابراین برای خرید مانیتور مناسب نیاز به راهنمایی دارید. در ادامه برخی از نکات لازم که می تواند در خرید مانیتور به شما کمک کند را ذکر خواهیم کرد.

·         ابعاد و کیفیت صفحه نمایش

اگر علاقه به فیلم دیدن در خودرو دارید؛ هنگام خرید مانیتور خودرو به ابعاد و کیفیت صفحه نمایش توجه کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.  همچنین به لمسی بودن صفحه و کیفیت آن نیز دقت کنید. چرا اگر صفحه لمسی کیفیت خوبی نداشته باشد کار با مانیتور حین رانندگی برای شما سخت خواهد شد.

·         توانایی های نرم افزاری نمایشگر

دقت داشته باشید که امکان نصب نرم افزارهای مختلف همچون مسیریاب ها و … به راحتی روی مانیتور امکان پذیر باشد. حتی سیستم از لحاظ اتصال به اینترنت دچار مشکل نباشد و بتوانید به راحتی از برنامه ها استفاده کنید.

·         برند مانیتور

همانطور که گفتیم برندهای مختلفی در بازار موجود است که قیمت های گوناگونی دارند. اینکه از کدام برند و حتی از کدام فروشگاه، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید، بسیار مهم است. برند وینکا یک گزینه ی بسیار قابل اعتماد است که می توانید محصولات مورد نظر خود را از طریق یکی از نمایندگی های رسمی این شرکت همچون وینکا سرویس خریداری کنید.

خرید مانیتور خودرو وینکا

همانطور که گفتیم برای خرید لوازم جانبی خودرو به خصوص مانیتور، باید از شرکت و فروشگاه معتبر اقدام کنید. اگر برای انتخاب فروشگاه دچار سردرگمی هستید ما به شما وینکا سرویس، که نمایندگی مرکزی وینکا در کرج است را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید انواع تجهیزات خودرو همچون مانیتور فابریک وینکا، دوربین 360 درجه خودرو، آینه تاشو برقی و … را از طریق همین فروشگاه خریداری کنید و از بابت قیمت و کیفیت آسوده خاطر باشید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. مصطفی می گوید

    ما از وینکا یک مانیتور اینترنتی خریداری کردیم که بعد از خرید تایید آن از طریق اس ام اس خیلی ضعیف و ابتدایی بود و احساس خوبی بعد از پرداخت نداشتم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.