دلایل سوختن مانیتور خودرو چیست ؟

0

خودرو وارداتی دارم و در مدت کمتر از یک‌ماه دو بار مجبور به‌تعویض مانیتور آن شدم و هربار که برای تعمیر به‌کلینیک خودرو رفتم، دلایل‌ عجیبی را برای از کار افتادن این قطعه بیان کردند.

Audi A7 2017 قیمت آئودی a7 2017 مشخصات آئودی a7 گرانترین خودروهای وارداتی مجله خودرو گرانترین خودروهای آلمان خودروهای گذر موقت درایران هزینه واردات خودرو به ایران نمایندگی آئودی در ایران معایب آئودی a7 قیمت محصولات آئودی

اگر دینام، باتری یا فیوزها دچار مشکل شده باشند، نمایشگر دچار خرابی می‌شود.

خودرو وارداتی دارم و در مدت کمتر از یک‌ماه دو بار مجبور به‌تعویض مانیتور آن شدم و هربار که برای تعمیر به‌کلینیک خودرو رفتم، دلایل‌ عجیبی را برای از کار افتادن این قطعه بیان کردند. چرا مانیتور خودرو باید درکمتر از یک ماه دو بار بسوزد؟

البته شما بیان نکردید چه‌خودرویی دارید و چه‌مشکلاتی پیش از این برایش به‌وجود آمده است؛ اما می‌توان به‌طور کلی گفت تمام قطعات الکتریکی و الکترونیکی معمولا به‌دلیل نوسانات جریان الکتریکی در مدار دچار مشکل می‌شوند.
به‌عبارت دیگر اگر دینام، باتری یا فیوزها دچار مشکل شده باشند، نمایشگر دچار خرابی می‌شود. گاهی نیز ممکن است در اثر معیوب بودن اتصالات الکتریکی سیستم یا معیوب شدن کانکتورهای آن، زمینه برای خرابی نمایشگر فراهم شود.

از این ‌رو در وهله نخست باید مدارات الکتریکی سیستم مورد بازبینی قرار گیرد و لازم به‌ذکر است در اثر استفاده از نمایشگر بی‌کیفیت نیز ممکن است این حالت رخ داده باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.