مانیتور اندروید پژو پارس چگونه کار می کند؟

0

به کارگیری مانیتور اندروید پرشیا در این خودرو، امکانات متعددی در اختیار راننده و سرنشینان قرار می دهد و آرامش سفر و راه دو چندان می کند.

مانیتور اندروید پژو پارس و کاربردهای آن

گیربکس اتوماتیک TU5 علت تقه گیربکس cvt تقه زدن گیربکس اتوماتیک 206 بررسی پژو پارس اتوماتیک قیمت پژو پارس اتوماتیک مشخصات پژو پارس اتوماتیک معایب پژو پارس اتوماتیک مصرف سوخت پژو پارس اتوماتیک مشکلات گیربکس پژو پارس اتومات پژو پارس اتومات بخریم یا ال نود اتوماتیک مقایسه پژو پارس اتوماتیک با پارس سال پژو پارس اتوماتیک سال جدید آموزش تعمیر گیربکس اتوماتیک معایب گیربکس CVT معایب گیربکس اتوماتیک پژو 207 مجله خودرو

خودروهای امروزی مثل پرشیا، با افزودن انواع آپشن مانند مانیتور اندروید خودرو توانسته اند آرامش بیشتری را برای سرنشینان فراهم کنند. هر نوع آپشنی با توجه به کارایی که دارد می تواند باعث سهولت در انجام کارها شود. از جمله تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری که در خودروها مورد استفاده قرار می گیرد، با به روز رسانی و یا ارتقاء باعث آسایش سرنشینان می شود. یکی از تجهیزات مهمی که امروزه مورد توجه است، مانیتور اندروید است.

مانیتور اندروید کاربردهای متنوعی دارد. مثلا ضبط تصویری، استفاده از نمایشگر ردیاب، نمایش صوتی و تصویری و کاربردهای متنوع دیگر که باعث می شود زمان برای سرنشینان به سرعت گذر نماید و سفر در کمال آرامش طی شود. در این متن در خصوص مانیتور پژو پارس مطالبی ارائه می نماییم. مانیتور اندروید پرشیا نیز عموما از ابتدا بر روی خودرو وجود ندارد و افراد می توانند این آپشن خودرو را به ماشین خود اضافه نمایند.

مشخصات فنی مانیتور اندروید پژو پارس

قیمت روکش داشبرد پراید روکش داشبورد چیست روکش داشبورد پژو پارس روکش داشبورد سمند انواع روکش داشبورد بهترین روکش داشبورد قیمت روکش داشبورد شناخت قطعات خودرو قطعات خودرو تعمیر و نگهداری خودرو دانستنی های فنی خودرو

بسیار جالب است که نصب مانیتور اندروید پژو پارس بر روی آن زیبایی خاصی را به خودرو بخشیده و به لحاظ فنی نیز امکانات مطلوبی دارد. پردازنده این نوع مانیتور یک پردازنده 8 هسته ای است که به طور همزمان فعال بوده و پردازش را به سرعت افزایش می دهند. همچنین قابلیت نصب رم 4 گیگابایتی وجود دارد. با استفاده از این رم می توان گفت که از هنگ نمودن دستگاه پیشگیری به عمل آمده است.

از سوی دیگر مانیتور این نوع خودرو از نوع اچ دی بوده و به نوعی طراحی شده و مواد به کار رفته در آن به نوعی است که در برابر نور، وضوح تصویر از بین نرود و قابلیت دید وجود داشته باشد. اگر توجه نموده باشید، زمانی که نور به صفحات کامپیوتری برخور می نماید، وضوح تصویر از بین می رود و دیدی وجود ندارد.

لذا جهت پیشگیری از این موضوع در صفحه نمایش مانیتور پژو پارس از فناوری IPS استفاده شده تا مشکلی در این خصوص برای کسانی که از این طریق به صفحه نگاه می کنند، پیش نیاید.

این نوع از مانیتورها حافظه داخلی نیز دارند. این حافظه 32 گیگابایت است و قابلیت ذخیره سازی اطلاعات صوتی و تصویری زیادی را دارد.

از امکانات دیگر این نوع مانیتورها، اتصال به وای فای می باشد. لذا می توانید با این مانیتورها به روز و آنلاین باشید. با استفاده از امکانات آنلاین می توان نقشه مسیر را بدون استفاده از موبایل رصد کرد. البته لازم به توضیح است که این نوع از مانیتور اندروید پژو پارس دارای مسیریاب خودکار داخلی است. قاب تولیدی مانیتور و امکانات جانبی آن مختص پژو پارس بوده و امکانات اتصال آن مانند سوکت ها نیز برای این خودرو طراحی شده است. لذا محصولی منحصر به فرد است.

از سوی دیگر می توان با استفاده از کنترل روی فرمان، تنظیمات را انجام داد. تمامی این موارد به تنظیمات برقی خودرو ربطی نداشته و می تواند بدون دخالت آن انجام شود. با توجه به این که مانیتورها نیازمند تهویه هوا هستند، این تجهیزات نیز قابل نصب در داشبورد بوده و به خوبی عمل می نمایند. همه چیز برای قرار گرفتن مانیتور اندروید پژو پارس مهیا است.

در نهایت نیز با استفاده از فناوری های جدید، تنظیم نور صفحه نیز با توجه به نور وارد شده به صفحه انجام می شود و این موضوع به صورت خودرکار انجام می شود. با توجه به اتصال آنلاین حتی می توانید بخش های نرم افزاری را به روز رسانی نمایید.

 انواع مانیتور ماشین
 بهترین مانیتور خودرو
 دلایل سوختن مانیتور خودرو
 قیمت مانیتور خودرو
 قیمت مانیتور سمند
 نصب مانیتور تیبا
 قیمت مانیتور اندروید
 نحوه کار مانیتور اندروید
 قیمت مانیتور پژو پارس
 نصب مانیتور پژو پارس
 آموزش برق خودرو

مانیتور اندروید پژو پارس

نحوه عملکرد مانیتور اندروید پژو پارس

مانیتور اندروید پژو پارس از برند وستر است و سیستم عامل مورد استفاده، اندروید می باشد. این نوع مانیتور با صفحه نمایش 11 اینچی خود توانسته است تصاویر مطلوبی را ارائه نماید. تصویر فوق العاده، پخش انواع صوت و مهمتر از آن باید اشاره نمود در خودروهایی که دوربین ها مختلف به خصوص دوربین عقب و یا دوربین های ماهواره ای 360 درجه بر روی خودرو نصب شده است، حتما باید از این مانیتورها بهره برد.

این قابلیت نیز در مانیتور اندروید پرشیا وجود دارد. یکی از مزایای مهم در این نوع از مانیتورها آن است که اکولایزرهای متعددی دارد که به واسطه آنها می توان وضوح صدا را افزایش داد و صوت مورد نظر را به دست آورد. همچنین به لحاظ عملکردی باید گفت که این نوع از مانیتورهای پژو پارس تمام لمسی است و با کوچکترین لمس، قابلیت پخش آن فعال می شود. یکی از مشکلاتی که برخی از نمایشگرها دارند آن است که زبان انتخابی آنها تمام امکانات نیست. اما مانیتور پرشیا مجهز به زبان فارسی و زبان های دیگر است.

این مانیتور با روشن شدن خودور فعال می شود و با خاموش شدن آن نیز خاموش می گردد. از سوی دیگر به لحاظ عملکردی این نوع از مانیتورهای اندروید دارای صفحه نمایش با رزولوشن بالا می باشد و تصویر خروجی آن به صورت اچ دی است.

از قابلیت های دیگر این نوع مانیتور می توان به میرورلینک، بلوتوث، اتصال به یو اس پی، دارا بودن پورتهای SD، AUX و AV اشاره نمود. جی پی اس گویا، همخوانی با کن باس، پخش رادیو، پشتیبانی DVR و در نهایت همخوانی با موبایل از دیگر امکانات این نوع از مانیتورهای محبوب اندرویدی پژو پارس است. جهت هر گونه اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این مجموعه تمای حاصل نموده و از مشاوره آنها بهره مند شوید.

قیمت مانیتور اندروید پرشیا (پژو پارس)

3,500,000 تومان5,500,000 تومان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.