نحوه تنظیمات مانیتور اندروید خودرو

0

هنگامی که میخواهید مانیتور اندروید خودرو خود را تنظیم کنید و تنظیمات مانیتور اندروید خودرو را درست کنید ابتدا باید به تنظیمات دستگاه خود بروید و سپس گزینه تنظیمات دستگاه را کلیک کنید و صفحه تنظیمات مانیتور به روی صفحه می آیند که عبارتند از تنظیمات رنگ و روشنایی و اندازه و زاویه دید و تنظیمات صدا و تنظیمات اتصال و…. در ادامه این مقاله از وینکا ایران نحوه تنظیم هر یک از این موارد را مورد بررسی قرار می دهیم.

ایرادات ضبط و مانیتور خودروی تارا و نحوه تعمیر آن

چگونگی تنظیمات مانیتور اندروید خودرو

در اینجا ما به چگونگی تنظیمات مانیتور اندروید خودرو که بر روی مانیتور اندروید خودرو شما هستند می پردازیم:

تنظیم رنگ

شما در این قسمت میتوانید رنگهای مانیتور خود را به هرگونه که خودتان دوست دارید تنظیم کنید و با سلیقه خود همسان سازید

تنظیم روشنایی مانیتور

در اینجا برای تنظیمات مانیتور اندروید خودرو و روشنایی مانیتور خود را با توجه به وضعیت نوری محیط خود تنظیم می کنید تا در داخل ماشین صفحه مانیتور به خوبی قابل مشاهده باشد و نیاز به دقت زیاد به خاطر نور کم یا نور زیاد نداشته باشید.

تنظیم زاویه دید مانیتور

شما میتوانید ماشین خود را به گونه ای تنظیم کنید زاویه دید آن به راحتی برای شما قابل دید باشد و تصاویر روی صفحه برای شما به طور واضح قابل مشاهده باشد .این کار برای مانیتور پراید، مانیتور رانا، مانیتور 207 و … قابل اجرا است.

تنظیم اندازه صفحه نمایش مانیتور

در این گزینه شما میتوانید اندازه صفحه نمایش خود را به گونه ای تنظیم کنید که گزینه های روی آن به راحتی قابل مشاهده باشد و شما می‌توانید آنها را یا بزرگنمایی کنید و یا کوچکتر کنید که در مجموع به واضح بودن تصویر به شما کمک می کند.

تنظیم صدای مانیتور

شما میتوانید صدای مانیتور خود را در اینجا تنظیم کنید به عنوان مثال صدای خود را در حالت بم یا زیر و یا دیگر گزینه ها مانند جاز یا راک و یا غیره با توجه به میل و سلیقه خود تنظیم کنید و همچنین صدای میکروفون و صدای بلندگو ها را نیز به گونه ای تنظیم کنید تا با کیفیت بالا به موسیقی یا صدای فیلم گوش دهید و همچنین به گوش شما آسیب نرسد.

تنظیمات اتصال مانیتور

در تنظیمات اتصال مانیتور و تنظیمات مانیتور اندروید خودرو شما میتوانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که بخواهید یا از طریق بلوتوث و یا از طریق کابل آیو ایکس و یا از طریق کابل usb و یا از طریق وای فای به راحتی به آن متصل شوید و رسانه های خود را با مانیتور خود به اشتراک بگذارید.

توضیحاتی که در مورد تنظیمات مانیتور اندروید خودرو در اینجا به آن پرداختیم می تواند در بعضی از مانیتور ها نیز متفاوت باشد اما در اکثر مانیتور ها این گزینه های تنظیمات تقریباً در همه آنها وجود دارد و تنظیمات عمومی مانیتور ها به حساب می رود. ولی ممکن است در بعضی از آنها برای استفاده تنظیمات دوربین های عقب و جلو خودرو نیز باید به تنظیمات مانیتور خودرو مراجعه کنید همچنین شما می‌توانید برای تنظیم کردن مانیتور خود به دفترچه راهنمای مانیتور خودرو خود مراجعه کنید و در آنجا نیز توضیحات کامل برای شما ارائه شده است.

رمز پیش فرض مانیتور اندروید خودرو

در مانیتورهای اندروید خودرو رمز پیش فرض برای ورود به تنظیمات در آنها تعبیه شده است و شما می توانید برای ورود تنظیمات این رمز پیش فرض را وارد کنید. رمز پیش فرض باعث میشود که افرادی که از مانیتور استفاده می کنند و می خواهند به قسمت تنظیمات بروند به راحتی با وارد کردن رمز پیش فرض وارد گزینه تنظیمات خودرو بشوند. یکی دیگر از مزایای این رمز این است که شما میتوانید رمز پیش فرض مانیتور اندروید را تغییر داده و رمز دلخواه خود را بر روی آن تعریف کنید و همچنین دارا بودن این روز باعث میشود که افراد دیگر نتوانند به قسمت تنظیمات خودرو شما دسترسی داشته باشند مگر اینکه این رمز را در اختیار آن ها قرار دهید.

تنظیم ساعت مانیتور اندروید خودرو

شما می توانید برای اینکه ساعت مانیتور اندروید خود را تنظیم کنیم به قسمت تنظیمات ماشین مراجعه کنید و به راحتی در آنجا ساعت صفحه نمایش مانیتور اندروید خود را تغییر دهید و همچنین ممکن است در بسیاری از ماشین ها با استفاده از دکمه های که بر روی مانیتور وجود دارند ساعت مانیتور خود را تنظیم کنید. ساعت مانیتور اندروید یک گزینه بسیار ضروری و مناسب برای رانندگی و تنظیمات مانیتور اندروید خودرو می باشد که شما میتوانید برای اطلاع از زمان و برنامه ریزی زمانی خود از آن استفاده کنید.همچنین شما می توانید از طریق کنترل مانیتور خود به قسمت تنظیمات وارد شوید و با استفاده از کنترل ساعت مانیتور خود را تنظیم کنید. توجه داشته باشید که در مانیتورهای وینکا تمامی گزینه ها به راحتی قابل تنظیم است و بسیار منوی راحت و قابل تنظیمی دارند.

تنظیمات ریست مانیتور اندروید

مانیتور اندروید شما ممکن است بعضی از مواقع دچار مشکلات نرم افزاری شود در این صورت نیاز به ریست کردن دارد و شما میتوانید برای ریست کردن مانیتور اندروید خودرو خود به گزینه تنظیمات مانیتور اندروید خودرو بروید و سپس از گزینه بازگشت به کارخانه استفاده کنید و یا می توانید از طریق دکمه ای که در روی مانیتور شما تعبیه شده است برای ریست کردن مانیتور استفاده کنید که در هر صورت مانیتور شما ریست می شود و سپس می توانید رمز پیش فرض مانیتور خودرو را نیز تغییر دهید پس شما می توانید با ریست کردن مانیتور خودرو خود از شر مشکلاتی مانند ارور دادن مداوم بدون دلیل و یا ارور ویندوزی و یا کار نکردن مانیتور و همچنین ثابت ماندن تصویر لوگوی روی مانیتور خود رها شوید پس گزینه ریست یک گزینه بسیار پرکاربرد در تنظیمات مانیتور خودرو شما می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.