رونمایی از نسل جدید BMW X3 در مدل ۲۰۱۸+ عکس

0

نسل جدید بی ام و X3 با تغییراتی در بدنه و امکانات خودرو در دو نسخه متفاوت رونمایی شد

 

اولین چیزی که در نسل جدید BMW X3 می‌توان مدعی بهبود آن شد، قطعا طراحی ظاهری اتومبیل خواهد بود که حالا یک مجموعه سپر کاملا جدید برای آن ارائه شده، دو ورودی بزرگ‌تر هوا در اطراف سپر قالب گیری شده، چراغ‌های پیشانی با تکنولوژی پیشرفته و تم مشکی رنگ ظاهر شده، در عقب شاهد چراغ‌های جدید هستیم، مجموعه سپر کاملا تغییر پیدا کرده و همچنین در نهایت شاهد خروجی‌های اگزوز فولادی ضدزنگ در دو طرف سپر هستیم که باعث شده نسل جدید BMW X3 با یک چهره تهاجمی‌تر و خشن ظاهر شود که بیشترین مولفه های آن را می توان در قوی ترین عضو این خانواده یعنی X3 M40i جستجو کرد.

بعد از طراحی ظاهری این خودرو که مروری کوتاه بر روی آن داشتیم، نوبت به مشخصات فنی این اتومبیل خواهد رسید که شرکت سازنده برای نسل جدید X3 سنگ تمام گذاشته و برمبنای آن مدل‌های مختلف و متنوع آماده کرده است که جزییات آن‌ها به شرح زیر خواهد بود.

بی‌ام‌و دو نسخه برای X3 جدید ارائه کرده است: Xdrive30i و M40i . نسخه اول یعنی Xdrive30i، با موتور ۲ لیتری توربو شارژ چهار سیلندرخطی با قابلیت تولید قدرت ۲۴۸ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور عرضه خواهد شد که نسبت به نسخه پیشین خود یعنی Xdrive28, حدود ۸ اسب بخار قدرت بیشتری تولید می‌کند. به گفته بی‌ام‌و با این موتور، X3 قادر خواهد بود در مدت زمانی کمتر از ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد و حداکثر سرعت آن ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت باشد.

نسل جدید BMW X3

نسل جدید BMW X3

نسل جدید BMW X3

نسل جدید BMW X3

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.