قیمت و مشخصات موتور سیکلت MV Agusta لوئیس همیلتون

0

MV Agusta یک مدل خاص می‌سازد، موتور لوئیس همیلتون

 لوئیس همیلتون راننده موفق تیم فرمول۱ مرسدس بنز که صاحب سه قهرمانی در تاریخ این مسابقات است به‌دلیل موفقیت­‌های اخیر تیمش توانست در این سال‌ها ستاره رسانه‎‌ها شود و نام خود را به‌عنوان یک راننده با تجربه در تاریخ فرمول۱ به ثبت رساند. در راستای محبوبیت لوییس همیلتون کمپانی موتورسازی MV Agusta یک مدل موتورسیکلت مسابقه‌ای­ را با تولید محدود موسوم به LH 44 معرفی کرده است که ویژگی­ ‌های جالبی دارد.

این کمپانی ایتالیایی براساس مدل F4 RC خودش از نسخه لوییس همیلتون رونمایی کرد که فقط ۴۴ عدد از آن ساخته خواه شد که قیمتی معادل ۵۳ هزار یورو دارد.

شماره خودروی این راننده بریتانیایی در مسابقات فرمول ۱ شماره ۴۴ است و قبلا این کمپانی ایتالیایی با نام همیلتون دست به چنین اقدامی زده است اما موتورسیکلت فوق یک نسخه ۲۱۲ اسب بخاری بوده که ۷ اسب بخار از نسخه استاندارد قدرت بیشتری دارد.

اگزوز این موتور جذاب از جنس تیتانیوم و بسیار سبک وزن است همچنین انجین آن مجهز به سیستم ترکشن کنترل Reparto Corsa مسابقه­ای است.

شاسی موتور به رنگ مشکی و بدنه آن قرمز رنگ است که یک ترکیب رنگ مهیج را به ارمغان آورده است. در این موتور، قطعات فیبر کربنی بیشتری بکار برده شده و باک بنزین آن استایل کاملا مسابقه­ای دارد.

لاستیک­های پیرلی ضامن چسبندگی این موتور به سطح آسفالت هستند که لوگوی همیلتون در قسمت جانبی بدنه آنها مهر شده است.

در هر صورت موتور سیکلت MV Agusta F4 LH44 بسیار خاص و زیبا بنظر می­رسد و شاید در آینده­ای نزدیک کمپانی­های موتورسازی بیشتری را ببینیم که برای رانندگان فرمول۱ موتور می­سازند اما پیشنهاد ما به آنها این است حداقل برای لنس استرول راننده کانادایی فرمول۱ اسکوتر خاص بسازند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.