کار مقاوت فن پژو ۲۰۶ و رانا چیست و چه معایبی دارد ؟

0

قیمت مقاومت فن ۲۰۶ ،کار نکردن دور تند فن ۲۰۶ ،فیوز دور کند فن ۲۰۶ ،خرابی مقاومت فن ۲۰۶ ،روش تعویض مقاومت فن ۲۰۶ ،کار مقاومت فن ،کار نکردن فن ۲۰۶ ،راهنمای جعبه فیوز ۲۰۶ ،مقاوت فن پژو ۲۰۶ و رانا

دمای موتور پژو ۲۰۶ نسبتا بالاست و در شهر معمولا حدود ۹۰ درجه کار میکند. در جاده تا ۸۰ درجه پایین می آید. از حدود ۹۲ درجه که دما بالاتر می رود دور کند فن روشن می شود و اگر دما به ۱۱۰ درجه برسد دور تند (جت فن) شروع می شود. ماشینی مثل ۴۰۵ وقتی خاموش می شود فن آن تا چند دقیقه کار می کند، ۲۰۶ معمولا این طور نمی شود مگر اینکه دما به ۱۱۰ رسیده باشد که خیلی به ندرت پیش می آید؛ برای همین تصور می شود ۲۰۶ چنین قابلیتی ندارد.

موتور خودرو با شروع کردن به کار به دلیل احتراق درون سیلندرها گرما تولید میکنه که مثل بیشتر دستگاه ها و موتور ها احتیاج به خنک شدن داره؛ این عمل در موتور پژو ۲۰۶ به وسیله آب انجام میشه.

مقاومت فن: یک سنسور است که جلوی رادیاتور نصب شده و عملکرد دور کند فن بر عهده آن می باشد. با افزایش حرارت تابشی رادیاتور، مقاومت سیم پیچ آن تغییر کرده و ای سی یو تشخیص می دهد که دما بالا رفته است.

قیمت مقاوت فن ۱۵۰۰۰ هزار تومان / محل بسته شدن پشت سپر جلو نزدیک فن / نشانه های خرابی :کار نکردن دور آرام فن/ جوش اوردن ماشین / روشن شدن چراغ چک و استپ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.