قیمت جدید چری تیگو ۵ اعلام شد / مهر ۹۷

0

تیگو ۵ از جمله خودروهایی است که در بدو ورود با استقبال خوبی روبرو نشد و بسیاری از مشتریان با وجود تسهیلات متنوع شرکت خودروسازی مدیران خودرو به سمت خریدش نمی‌رفتند که حتی قیمت پایین آن نیز باعث جذابیتش نمی‌شد ولی حالا در کمال تعجب، قیمت بازار این خودرو به بالای ۲۰۰ میلیون تومان رسیده و حتی عرضه آن نیز توسط فروشنده‌ها کم شده است که همین موضوع باعث افزایش قیمت رسمی آن شد!

قیمت جدید چری تیگو 5 قیمت محصولات چری قیمت شاسی بلند قیمت خودرو چینی قیمت تیگو 5 آپشنال مشخصات تیگو 5

شرکت خودروسازی مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مشتریان متقاضی خرید خودروی تیگو ۵ از این به بعد بایستی با قیمت ۱۹۸ میلیون تومان تکمیل وجه کرده و بدین ترتیب شاهد افزایش قیمت ۷۰ میلیون تومانی این خودرو در قیمت نمایندگی هستیم که افزایش قیمت حدود ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد!

این افزایش قیمت در مدیران خودرو در حالی است که سازمان حمایت از مصرف کنندگان متولی بازار خودرو شده و عملا عدم توانایی این سازمان برای مدیریت بازار بهم ریخته خودرو را نشان می‌دهد، چرا که شرکت مدیران خودرو بدون هیچ گونه ضابطه مشخصی اقدام به این افزایش قیمت کرده و عملا مشتریانی که با قیمت‌های بسیار پایین نزدیک به ۱۰۰ میلیون تومان اقدام به پیش خرید آن نموده‌اند، بایستی با قیمت دوبرابر خودروی خود را تحویل گرفته که قطعا بسیاری از آن‌ها توانایی پرداخت این پول را ندارند!

گفتنی است طبق اعلام مدیران خودرو تمام نمایندگی‌های این شرکت از اول مهرماه ملزم به رعایت قیمت جدید هستند. قیمت بازار تیگو ۵ در حال حاضر در مدل فول چیزی در حدود ۲۱۰ میلیون تومان بوده و زمزمه‌هایی مبنی بر افزایش قیمت دوباره آن وجود دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.