قیمت پژو ۲۰۶ SD صندوقدار در مراکش و ترکیه چقدر است؟

0

بعضی کمپانی‌ها برای برندسازی یک صنعت به خصوص در کشورشان یک تنه بار همه را به دوش می‌کشند، ایران خودرو یکی از آن‌هاست.

http://car3.upload.ir/News/078/7892-price-Peugeot-206-Morocco-Turkey-sedan/1.jpg

یکی از نام‌های تجاری برتر خودروسازی که نه تنها صنعت ماشین ایران را به جهان معرفی کرد بلکه توانست دید عموم را به خودروهای داخلی تغییر دهد که این مهم را با تولید پژو ۲۰۶ اس دی یا همان صندوق‌دار یا اسم شناسنامه‌ایش آریان انجام داد. چگونه؟ با صادرات این خودروی باکیفیت در سال ۱۳۸۵ به کشورهایی که ۲۰۶ صندو‌ق‌داربرایشان تازگی داشت. این خودرو در کشورهای صادراتی بازار داغی به دست آورد. البته در با وقفه‌ای کوتاه در سال ۱۳۸۸ نیز صادرات و خروج ۲۰۶ از سرگرفته شد. خرید پژو ۲۰۶ sd صفر کیلومتر در مدل‌هایی که صادر می‌شود، به آپشن‌هایی مانند چراغ اسپرت عقب، قطعات همرنگ بدنه، رینگ آلومینیومی و سپر جلوی اسپرت مجهز است.

قیمت خودرو در ترکیه قیمت پژو 206 صندوقدار قیمت پژو 206 مدل 96 قیمت پژو 206 اس دی قیمت پژو 206 تیب 2 قیمت پژو 206 تیب 5 اخبار مراکش قیمت پژو 206 sd قیمت خودرو در دبی

ابتدا از کشور ترکیه شروع می‌کنیم، کشوری که حالا شده خانه دوم ایرانی‌ها. به نظر می‌رسد نرخ خرید ماشین در این کشور به شدت ارزان است بنابراین پیشاپیش چشم‌هایتان از قیمت خرید پژو ۲۰۶ sd صفر کیلومتر در ترکیه گرد نشود. در یکی از وبسایت‌های خرید و فروش آنلاین ترکی که تقریبا کارایی سایت دیوار را دارد، ۲۰۶ صندوق‌دار ایران خودرو که صفر کیلومتر هم هست، ۵۳۰۰ لیر قیمت‌گذاری شده است؛ یعنی حدود ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان. این را هم بدانید بد نیست که با پولی حدود ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ لیر در ترکیه می‌توانید بهترین خودروهای شرکت رنو را صاحب شوید. پس گمان نکنید ۲۰۶ صندوقدار در ترکیه ماشین بی‌ارزشی است.

مراکش نیز یکی دیگر از کشورهایی است که از زمان رونمایی از ۲۰۶ صندوق‌دار، سخت پیگیر ورود این خودرو به کشورش بود که دست آخر هم موفق شد. البته در حال حاضر ۲۰۶ صندوقدار صفر کیلومتر در این کشور به ندرت دیده می‌شود و دلیل آن هم ظاهرا توقف صادرات این خودرو به مراکش است. اما با این حال در یکی از وبسایت‌های خرید و فروش خودروی مراکشی، ۲۰۶ اس دی کارکرده مدل ۲۰۰۱، ۴۵ درهم مراکش، یعنی حدود دو میلیون و صد هزار تومان به فروش می‌رسد. در آگهی دیگری نیز ۲۰۶ صندوق‌دار مدل مدل ۲۰۱۴، ۶۰ درهم قیمت‌گذاری شده است؛ حدود ۳ میلیون تومان.

مراکش یکی از کشورهایی است که در آن محصولات مصرفی به ویژه خودرو گران هستند و فکر نکنید با صادرات ۲۰۶ به این کشور چه ضررهایی متحمل می‌شویم. ضمن اینکه مانند کشور ما ارزش پول مراکش چندان بالا نیست.

http://car3.upload.ir/News/078/7892-price-Peugeot-206-Morocco-Turkey-sedan/3.jpg

حالا می‌رسیم به قیمت خرید پژو ۲۰۶ sd صفر در ایران. در سایت دیوار هم آگهی ۲۰۶ صندوق‌دارهای صفر کیلومتر دیده می‌شود هم صندوق‌دارهایی که در حد صفر کیلومتر هستند. برای مثال ۲۰۶ صندوقدار مدل ۱۳۹۷ با ۶ هزار کیلومتر کارکرد ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. فروشنده می‌گوید در مرداد امسال این خودرو را تحویل گرفته و حسابی آن را خوشگل کرده، مثلا روی روکش فرمان چرم دست‌سوز کشیده و روکش صندلی‌ها را هم تعویض کرده است. در آگهی دیگری نیز خرید پژو ۲۰۶ sd صفر کیلومتر، پلاک شده و آماده تحویل در مدل وی ۸، ۷۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مزیتی که آگهی‌های فروش خودروهای صفر کیلومتر در سایت دیوار دارند، پلاک‌گذاری آن‌ها است. به هر حال این مرحله هم خرج دارد و هم وقت زیادی از دارنده خودرو می‌برد.

http://car3.upload.ir/News/078/7892-price-Peugeot-206-Morocco-Turkey-sedan/4.jpg
منبع:پدال نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.