دعوتنامه پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک صادر شد +جزئیات و قیمت

0

بنابر اخبار واصله، صبح امروز ایران خودرو دعوتنامه تسویه حساب تعدادی از خریداران پژو ۲۰۷ صندوقدار با موعد تحویل تیرماه ۹۷ را صادر کرده است، اما نکته قابل توجه، کاهش میزان تخفیف در نظر گرفته شده برای این خریداران نسبت به خریداران گذشته است.

دعوتنامه پژو 207 قیمت پژو 207 شرایط فروش پژو 207 قیمت پژو 207 صندوقدار اتوماتیک مشخصات پژو 207 جدید اتوماتیک اخبار ایران خودرو

ایران خودرو اواسط اسفند ماه سال گذشته، پژو ۲۰۷ اتوماتیک صندوقدار را با موعد تحویل خرداد تا تیر ۹۷ و با پیش‌پرداخت ۲۷ میلیون تومان، با قیمت غیر قطعی به فروش رساند.

نهایتا اواخر آبان ماه ۹۷، ایران خودرو قیمت قطعی این خودرو را ۱۰۴ میلیون تومان اعلام کرد، اما در همان اطلاعیه، خبر از در نظر گرفتن مبلغ ۱۵ میلیون تومان تخفیف ویژه خریداران اولیه این خودرو داد تا قیمت نهایی درج شده در دعوتنامه مشتریان با موعد تحویل خرداد، ۸۹ میلیون تومان در نظر گرفته شود.
گفتنیست پس از کسر سود مشارکت و جریمه تاخیر مندرج در قرار داد، پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک با موعد تحویل خرداد ماه، ۸۵ میلیون و ۳۰۷ هزار تومان برای مشتریان هزینه در بر داشت.
اما ایران خودرو که برای متقاضیان ۲۰۷ صندوقدار با موعد تحویل خردادماه ۱۵ میلیون تومان تخفیف درنظر گرفته بود، برای دارندگان حواله تیرماه مبلغ ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان را به عنوان تخفیف در نظر گرفت تا قیمت این خودرو به صورت غیر مستقیم، افزایشی حدودا ۹ میلیون تومانی داشته باشد و با این روند بنظر می‌رسد که به احتمال فراوان برای خریداران با موعد تحویل ماه‌های بعد این میزان به صفر خواهد رسید.
حال سوال اینجاست چرا مشتریانی که همگی در یک روز و ساعت اقدام به خرید خودرو در سامانه اینترنتی این شرکت کرده اند، با وجود عدم تغییر قیمت رسمی این خودرو(مبلغ ۱۰۴ میلیون تومان اعلام شده توسط ایران خودرو)، باید خودروهای خود را با قیمت هایی متفاوت تحویل بگیرند؟
منبع: CAR.IR

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.