بوست کنترلر ( تنظیم فشار هوای توربو ) چیست و چه مزایایی دارد؟

0

قیمت توربو شارژر برای پارس ،توربو شارژر برای ۴۰۵ ،لوازم تقویت موتور ef7 ،توربو فن سمند ،هدرز سورن توربو

بوست کنترلر چیست آموزش تقویت موتور تقویت موتور ef7 تقویت موتور XU7 تقویت موتور پراید تقویت موتور سمند تیونینگ سورن توربو لوازم تقویت موتور قیمت توربو شارژر انواع توربو شارژر توربو شارژر برای موتور

با خرید و نصب این بوست کنترلر و بوست کنترل میتوانید فشار هوای تولیدی توربو خود را مدیریت و در صورت نیاز و برای گرفتن قدرت بیشتر از توربو و افزایش شتاب خودرو افزایش دهید.

بوست کنترلر، میزان قدرتی که شما از توربو خود دریافت می کنید را افزایش می دهد. بوست کنترلر ، گازهای خروجی اگزوز که به داخل توربو فرستاده می شوند را تغییر خواهد داد که اجازه چرخش با سرعت بالا را به توربو می دهد. استاندارد بوست کنترل در بیشتر ماشین های تولیدی تنها به صورت خام می تواند توصیف شود. به منظور پایین نگه داشتن هزینه ها ، بسیاری از تولید کنندگان سیستم مکانیکی قدیمی را برای بوست کنترل ، ترجیح می دهند.

هر زمان که یک تولید کننده ، زوایا را ببرد به شما یک فرصت اولیه برای رها کردن تمام پتانسیل های خودرویتان را می دهد.

بوست کنترلر چیست آموزش تقویت موتور تقویت موتور ef7 تقویت موتور XU7 تقویت موتور پراید تقویت موتور سمند تیونینگ سورن توربو لوازم تقویت موتور قیمت توربو شارژر انواع توربو شارژر توربو شارژر برای موتور

مزایای استفاده از ارتقا بوست های کنترلر

بوست (ارتقا) کنترلر هوشمند ، مقدار سطح از پیش تعین شده بوست را تغییر می دهد. این مورد معمولا با RPM که شما در حال اجرای آن (در داخل بوست) هستید و یک برنامه ای که منحنی توان از پیش تعیین شده که ترقی بالای بوست را (نشان) می دهد ، در ارتباط است. در برخی شرایط نیرو آنقدر زود پیش می آید که شما کشش را از دست خواهد داد ، و یک بوست کنترلر شما را قادر به تغذیه بوست به صورت تدریجی می کند که اجازه راه اندازی سریعتر را می دهد.

به طور معمول شما سطحی از بوست را از داخل خودرو با استفاده از یک دکمه و یا یک شماره گیری انتخاب خواهید کرد. بوست کنترلرهای ساده یک دریچه نصب دارند که در داخل فضای موتور جا داده شده است که به راحتی می تواند تنظیم شود اما بدیهی است که ماشین باشد بی حرکت باشد.

به پارامترهای سوخت رسانی از پیش تعیین شده محدود است- اگر شما می خواهید از آن هم بالاتر روید ، ممکن است اینطور فرض شود که یک نقص وجود دارد و یا تبدیل به یک نقص در حالت خانه شود. در این وضعیت موتور ضعیف خواهد شد و شما خودتان را با یک کاهش توان ناگهانی روبه رو خواهید دید. تنظیمات کارخانه ممکن است از لمدا (lambda) و سنسورهای MFA برای کنترل سوخت رسانی استفاده کند، بنابراین اگر ضعف یا نقصی باشد ممکن است ماشین شما تحمل سطوح بالاتر بوست را نداشته باشد.

مزایا- اگر شما می خواهید ماشین خود را بفروشید، خارج کردن یک بوست کنترلر کار بسیار ساده ای است. همچنین در مقایسه با یک تغییر دوباره کامپیوتر کنترل کننده کار موتور، ارزان تر است.

بهترین ترکیب از دستاوردهای نیرو از یک بوست کنترلر و یک تغییر سفارشی کامپیوتر موتور به دست می آید ، این امر تمام پتانسیل را آزاد می کند و ارتقا بیشتر و یک بوست قابل کنترلی را می دهد.
کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.