دانلود دفترچه راهنمای سرویس و تعمیر خودرو جک (JAC J5)

0

آپشن های جک جی ۵ اتوماتیک ،جک جی ۵ دنده ای ،قیمت جک جی ۵ دنده ای ۱۸۰۰ ،دفترچه تعمیرات ، سرویس ها و گارانتی جک جی ۵ ،دفترچه راهنمای جک J5 ،معایب جک j5 اتوماتیک

مشخصات ظاهری و فنی خودرو جک مدل j5

اولین جک J5 در سال ۲۰۱۱ تولید شد .و در شروع راه در ایران با قیمت نچندان مناسب ۷۰ میلیون تومان بفروش رسیده است.این خودرو در مدل سال ۲۰۱۷ در کشور دبی دارای قیمت ۴۲٫۰۰۰ درهم قابل خریداری است.

 دفترچه راهنمای جک J5 jac j5 قیمت جک S5 مشخصات فنی جک جی 5 مشخصات جک j5 معایب و مزایای جک جی 5 تعمیرات تخصصی جک تعمیرات تخصصی جک J5 دفترچه راهنمای خودرو روغن موتور متاسب جک J5 راهنمای جعبه فیوز جک نمایندگی محصولات جک آپشن های جک جی 5

این یعنی خیلی کمتر از این ها.۷۰ میلون پولی است که در یک منطقه آزاد شما می تواند فول ترین مدل توسان را سوار شوید.آن هم نه یک محصول کشور چین.جکJ5 خوشبختانه از نظر ایمنی و بدنه توانسته است ۵ ستاره ای که از موسسه NCAP بدست آورد.

طراحی خودرو در نمای خارجی خوب است و دارای جلو پنجره با خطوط کرومی است. چراغ های جلو بزجسته و تا گلگیر جلو کشیده شده ند و نمای خوبی ایجاد کرده اند.فریم کرومی  اطراف چراغ های مه شکن جلو و طراحی جالب دیفیوزرهای عقب این خودرو را جوان پسند تر کرده است.

کابین خودرو،همینجا است که فرق بین یک خودرو ساز چینی و کره ای و غیره را مشخص می کند.باور کنید در بحث کابین خودرو شرکت ایران خودرو بهتر عمل می کند.همه چیز به کاهش هزینه معطوف شده است.

https://digiato.com/wp-content/uploads/2018/07/jac-j5-avalkhodro-front.jpg

جک j5

داشبورد و پانل های کنار در همگی پلاستیک هستند و دارای دکمه های درب و پنجره  و کلید های کولر کاملا ساده است و دارای پنل رادیو و کولر معمولی است.چیزی شبیه به سمند سورن ELX اگر داخل آن را دیده باشید.این خودرو در سال ۲۰۱۷ قرار است فقط با موتور ۱۸۰۰ سی سی به بازار عرضه شود.این خودرو جدا از مشخصات روی کاغذ شرکت سازند دارای مصرف نچندان خوب در حدود ۸ – ۱۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.این در حالی است که  در سایت های ایرانی اعلام شده است حدود ۶٫۶ لیتر بنزین می سوزاند.در کل باید اشاره کنم که این خودرو کمی تنبل و کم شتاب است و از آن نباید انتظار شتاب خوب داشته باشید.

نمای ظاهری
خودروی JAC J5 که در همکاری با شرکت پنین فارینا طراحی شده زیباترین مدل در میان خودروهای در حال تولید این برند است.۵ ستاره ای که از موسسه NCAP به آن اعطاء شده گواه بر آن است که این خودرو به همان اندازه که خوش قیافه است، ایمن نیز هست. نمای زیبای این خودرو شامل مواردی همچون آرایش شش ضلعی جلوپنجره، چراغ های پیچیده شده جلو، کروم کاری اطراف لامپ های مه شکن جلو و طراحی خردمندانه دیفیوزرهای عقب می گردد.

کابین
چنانچه کانون تمرکزتان را به فضای داخلی این خودرو معطوف کنید بیش از هر امری، این تلاش برای پایین نگه داشتن هزینه هاست که کاملاً مشهود است. تریم داخلی آن که شامل پلاستیک های مشکی پیانو بر روی داشبورد، کنسول میانی و پانل های روی درب هاست، سال های طولانی که پیش تر بر فصول طراحی خودرو در دنیا گذشته را به نحو کافی بازتاب نمی دهد. نورهای پس زمینه نارنجی رنگ که از تجهیزات داخل کابین پراکنده می شود و همچنین دکمه های دمده و منسوخ سیستم تهویه مطبوع، احتمالاً برشی از سال ۲۰۰۴ میلادی را به تصویر می کشد، اما در سال ۲۰۱۴ آدمی را هیجان زده نمی کند.

مشخصات فنی

خودرو

نام خودرو جک J5 اتوماتیک
کشور سازنده
چین
سال (طراحی) ۲۰۱۲

مشخصات فنی

موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور ۱۸۳۴ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت ۱۴۰ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۱۶۵ نیوتن متر در ۵۰۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۴ دنده اتوماتیک
شتاب ۰ تا ۱۰۰
حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر در ساعت
وزن ۱۳۵۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) ۴۵۹۰ طول – ۱۷۶۵ عرض – ۱۴۶۵ ارتفاع
فاصله بین دو محور ۲۷۱۰ میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۶ لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک ۵۵ لیتر
استاندارد آلایندگی یورو ۴
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

تجهیزات و امکانات

ترمز و پایداری جلو دیسکی دو جداره با قابلیت تهویه و خنک شونده – عقب دیسکی – ABS – EBD
کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم صوتی سیستم صوتی با قابلیت پخش CD‌ و MP3 به همراه ۶ بلندگو
دیگر تجهیزات استاندارد آلایندگی یورو ۴ – گیربکس ۴ سرعته خودکار تیپ ترونیک – سیستم خودکار تهویه مطبوع – رینگ ۱۶ اینچی اسپرت آلومینیومی – چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب – چراغ‌های هالوژنی جلو و عقب – شیشه‌های بالابر جلو و عقب برقی – آینه‌های جانبی برقی – روکش چرمی صندلی‌ها و فرمان – صندلی جلو با قابلیت تنظیم در ۸ جهت – آینه‌های جانبی دارای گرمکن – سنسور نور (روشن و خاموش شدن چراغ‌ها) – اخطار دهنده فشار باد لاستیک‌ها – کنترل سیستم صوتی از روی فرمان – سانروف – خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب – ریموت کنترل
قیمت و نمایندگی
قیمت بازار صفر کیلومتر از ۱۳۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان – بروزرسانی در: ۱۳۹۷/۱۰/۳
قیمت بازار کارکرده از ۷۵ تا ۱۱۵ میلیون تومان – بروزرسانی در: ۱۳۹۷/۱۱/۲۰
نمودار قیمت مشاهده نمودار قیمتی
نمایندگی فروش کرمان موتور

دانلود دفترچه تعمیر و نگهداری  وگارانتی جک جی ۵(JAC J5)

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.