ماجرای فرار دنیا جهانبخت از ایران یک روز قبل دستگیری

0

ماجرای فرار دنیا جهانبخت از ایران

دنیا جهانبخت یکی از چهره های جنجالی چند سال اخیر فضای مجازی بتازگی برای اولین بار ماجرای احضار خود به پلیس فتا و خارج شدن از کشور را افشا کرده است. او که ابتدا بعنوان «نوه رفسنجانی» در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید حالا در کشور انگلیس حضور دارد و بتازگی نیز از مهراد جم صاحب یک پسر شده است.

از طراحی جواهرات تا دیده شدن

سال ۱۳۹۴ بود که فالوورهای اینستاگرام من به ۱ میلیون نفر رسید و جالب اینکه من شاغل بودم و بعنوان طراح جواهرات پنج ، شش سالی بود کار می کردم.

منم مثل همه آدم ها یک اکانت معمولی در اینستاگرام داشتم اما کاری که بر خلاف عرف جامعه باشه انجام نمی دادم ولی عکس هایم بدون حجاب و روسری بود !

عکس دنیا جهانبخت در ایران

اینستاگرام دنیا جهانبخت بیوگرافی دنیا جهانبخت همسر دنیا جهانبخت دختر خوشگل ایرانی عکس دختر خوشگل مدل زیبای ایرانی دختران مانکن زیباترین مانکن دنیا بیوگرافی بازیگران

شروع پروژه عنکبوت

بعد از مدتی با شروع طرح پروژه «عنکبوت» بسیاری از دوستای مادلینگ من را بخاطر فیلم و عکس های بی حجاب بازداشت کردند و اکانت های برخی ها را هم گرفتند.در نهایت با تماس یکی از دوستانم در مورد دستگیری افراد بی حجاب در اینستاگرام ، تصمیم گرفتم عکس های بی حجابم را پاک کنم.

نامه احضاریه و فرار از ایران

بعد از دو سه ماه از طرح عنکوبت یک روز (پنج شنبه) احضاریه پلیس فتا در خانه مان آمد ، وقتی نامه را باز کردم نوشته بودند که سه روز فرصت دارید تشریف بیارید.

زهرا جهانبخت کیست بیوگرافی دنیا جهانبخت همسر دنیا جهانبخت اینستاگرام دنیا جهانبخت جذب فالوور در اینستاگرام شاخ های اینستاگرام دختر خوشگل بیوگرافی مهراد جم همسر ساسی مانکن همسر مهراد جم donya jahanbakht

منم چون دوستام از تجربشون گفته بودند و اکانتاشون رو بسته بودند ، تصمیم گرفتم پامو اونجا نزارم ، واسه همین پنج شنبه که این نامه آمد من روز بعدش (جمعه) به سمت کشور ترکیه برای همیشه پرواز کردم و از ایران خارج شدم.

حالا در انگلیس هستم

خدا رو شکر من از پس این مهاجرت بر آمدم و الان در کشور انگلیس هستم ، اینجا ازدواج کردم و صاحب یک ننی شدم و از نظر بیزینسی خیلی پیش رفت کردم.

زهرا جهانبخت کیست بیوگرافی دنیا جهانبخت همسر دنیا جهانبخت اینستاگرام دنیا جهانبخت جذب فالوور در اینستاگرام شاخ های اینستاگرام دختر خوشگل بیوگرافی مهراد جم همسر ساسی مانکن همسر مهراد جم donya jahanbakht

عاشق ایرانم

من نمی خواهم در مورد ایران بد بگم یا صحبت بدی کنم ، من عاشق ایرانم هر چقدر هم بخواهم خودمو با این زندگی راحتی که دارم آروم کنم اما بازم از ته دلم بازم دوست دارم بیایم ایران و دوستام و فامیلامو ببینم.

ماجرای بیزینس چیست ؟!

دنیا جهانبخت بعد از مهاجرت مدتی بعنوان مدل با برندهای مختلف لباس خارجی کار کرد اما آورده مالی چندانی برایش نداشت او سپس با چهره های پولداری چون برایان اعتمادی ، مونتیگو ، داوود هزینه و امیر تتلو وارد رابطه عاشقانه شد و در نهایت با سایت های شرطبندی و قمار همکاری خود را شروع کرد.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

حالا یکی از سرشاخه های سایت های قمار است که از باخت مردم پول و ثروت هنگفتی بدست می آورد و اخیرا هم برای به دنیا آوردن پسرش آرتام فقط روز زایمان ۱/۳ میلیارد تومان خرج کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.