آغار طرح خدمات امداد خودرو سایپا برای نوروز ۹۸

0

امروز طرح خدمات و امداد نوروزی ۹۸ شرکت خودروسازی سایپا  آغاز بکار کرد. در این مراسم از همکاری تنگاتنگ  پلیس راهور ناجا، اورژانس، هلال احمر و سایر نهاد‌های مرتبط در ستاد سفر‌های نوروزی خبر داده شد.

شماره امداد خودرو سایپا خدمات پس از فروش سایپا یدک کش سایپا امداد خودرو سایپا بهترین امداد خودرو ایران ارزانترین یدک کش سفرهای نوروزی شماره تماس تعمیرکار سیار شماره تلفن مکانیک سیار اخبار سایپا

بهزاد پناهی مدیر عامل سایپا یدک در حاشیه مراسم آغاز طرح نوروزی شرکت سایپا در گفت و گو با  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در این طرح ۱۱ دفتر منطقه‌ای و ۲۰ انجمن صنفی نمایندگی وظیفه نظارت و کنترل بر عملکرد نمایندگی‌ها و واحد‌های امدادی را بر عهده دارند.

پناهی افزود: بیش از ۶ هزار نفر از نیرو‌های انسانی گروه سایپا در تلاش هستند تا آرامش و اطمینان خاطر را در ایام نوروز برای مشتریان فراهم کنند و همچنین مسافران و شهروندان در صورت بروز مشکل در حین سفر‌های خود می‌توانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس بگیرند و از سپردن خودروی خود به امداد خودرو‌های متفرقه پرهیز کنند تا متحمل هزینه‌های گزاف و صدمات ناشی از تعمیرات غیر استاندارد نشوند.

مدیر عامل سایپا یدک در خصوص تامین قطعات خودرو‌های رنو پس از خروج این شرکت از ایران تصریح کرد: تامین قطعات هم چنان در حال انجام است و بعد از یک سری بد قولی‌های صورت گرفته این کار انجام م یشود و مشکلی در زمینه تامین قطعات یدکی نداریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.