کشف لاشە نیسان آبی از سد سیلوانا پس از 13 سال

0

 لاشە نیسان آبی بە همراە جسد سرنشین آن پس از سیزدە سال از سد سیلوانا بیرون کشیدە شد.

با حضور مأموران جنایی اداره آگاهی شهرستان ارومیە محرز گردید شخص متوفی اهل شهرستان سلماس بوده که از 13 سال پیش مفقود گردیده و هیچ گونە خبری از او در دسترس نبود.

نامبرده متولد سال 1320 و ساکن شهر سلماس بوده که طبق تحقیقات بە عمل آمدە در آن برهه زمانی به دلیل مشکلات خانوادگی اقدام بە ترک منزل نمودە و هرگز بە منزل خود بازنگشت.

با پایین آمدن سطح آب دریاچه سیلوانا و مشاهده خودرو نیسان آبی تلاش ها جهت بیرون کشیدن لاشەی خودرو از آب صورت گرفت و پس از احراز هویت سرنشین خودرو با خانوادە مرحوم ارتباط تلفنی برقرار شد.

سرهنگ صادق شکری در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات این پرونده اظهار کرد: در روز هشتم آبان سال ۱۳۸۷ مردی ۶۷ ساله با خودرو سایپا از سلماس به سمت ارومیه خارج و از آن موقع خبری از وی نشده بود.

او اضافه کرد: اقدامات لازم از زمان مفقودی توسط پلیس آگاهی برای اطلاع از سرنوشت این فرد انجام شده بود که البته نتیجه ای حاصل نشده بود.

صادق شکری اظهار کرد: در روزهای اخیر کارآگاهان از وجود خودرویی در داخل سد شهرچای و سمت سیلوانا مطلع شدند که با همکاری ماموران پاسگاه وابزارهای موجود، سایپا به بیرون از آب انتقال یافت.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با بررسی اسناد و مدارک توسط کارآگاهان محرز شد که سایپا مربوط به فرد مفقود شده بود و در داخل کابین و پشت فرمان هم بقایای استخوانی در زیر البسه مردانه وجود داشته است.

سرهنگ شکری گفت: احتمال سقوط این فرد با خودرو به داخل سد به لحاظ در پشت فرمان بودن و نیز بیماری او متصور است و تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

بر اساس اعلام رسانه های محلی؛ با پایین آمدن سطح آب دریاچه سیلوانا و مشاهده خودرو نیسان آبی تلاش ها جهت بیرون کشیدن لاشەی خودرو به همراه سرنشین آن از آب صورت گرفت.
نامبرده متولد سال ۱۳۲۰ و ساکن شهر سلماس بوده که طبق تحقیقات بە عمل آمدە در آن برهه زمانی اقدام بە ترک منزل کرده و هرگز بە منزل خود بازنگشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.