اولین تغییرات در قیمت خودروهای خارجی در سال ۹۸

0

در اولین آگهی‌های قیمت خودروهای خارجی در سال ۹۸ می‌توان تغییرات قابل توجهی در برخی از مدل‌های خودروهای خارجی مشاهده کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، شروع سال ۹۸ در بازار برخی خودروهای خارجی همراه با افزایش قیمت قابل توجهی بوده است. در برخی از مدل‌های خودروهای خارجی قیمت‌هایی در آگهی‌های فروش آنها مشاهده می‌شود که نشان می‌دهد روند صعودی قابل توجهی نسبت به سال گذشته داشته‌اند.

از جمله این خودروهای با نوسان قیمت قابل توجه خودرو تویوتا C-HR‏، دیفرانسیل جلو است که با قیمت ۶۲۵ میلیون تومان آگهی شده است.

خودرو سوزوکی گراند ویتارا و سیتروئن C3 نیز از خودروهایی هستند که در اولین آگهی‌های خودرو در سال ۹۸ افزایش قیمت قابل توجهی مشاهده می‌شود. برای این خودروها قیمت‌هایی معادل به ترتیب ۳۷۹ میلیون و ۳۲۵ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

فولکس گلف GTI هم با افزایش قابل توجهی به ۷۹۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

در گروه کیا نیز دو مدل اسپورتیج GT لاین و سورنتو GT لاین هم با دو قیمت به ترتیب ۶۵۰ میلیون و ۸۰۰ میلیون تومان آگهی شده‌اند که رشد قابل توجهی نسبت به قیمت‌های سال گذشته دارند.

در گروه هیوندای نیز دو مدل سوناتا هیبرید تیپ ۲ (GLS) و اکسنت هم با دو قیمت به ترتیب ۶۱۰ میلیون و ۲۴۰ میلیون تومان آگهی شده‌اند که افزایش قیمت قابل توجهی نسبت به آخرین قیمت‌ها در سال ۹۷ دارند.

اما در گروه لکسوس هر پنج مدل موجود در بازار ایران افزایش قابل توجهی داشتند. در اولین آگهی‌های امسال به ترتیب NX‏ ۲۰۰ توربو fsport ‏با نرخ یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان، NX هیبرید‏ ۳۰۰h با نرخ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، NX هیبرید‏ ۳۰۰h fsport ‏با نرخ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، RX‏ ۲۰۰ توربو لاکچری با نرخ یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و RX‏ ۲۰۰ توربو fsport ‏با نرخ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان قیمت خورده‌اند. با این روند باید دید قیمت خودرو در سال ۹۸ چه روندی را طی خواهد کرد؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.