دنیای شیرین ثروتمندیم با عسل رنگین شد

0

یکی از راز های میلیاردر شدن مشترک میان همه میلیاردر های خود ساخته، داشتن نظم و انضباط است. میلیاردر هایی که من تا کنون ملاقات کرده‌ ام منظم ترین افرادی هستند که تاکنون دیده ‌ام. آنها استاندارد های بالایی را برای خود و افراد اطرافشان تعیین می‌کنند. با عسل طعم شیرین پولداری را بچشید.

ورزشکاران و عسل کوهی

یکی از غذای های مقوی و طبیعی که امروزه طرفدارهای زیادی دارد عسل است. در این بین عسل کوهی وحشی عسلی است که در جنگل ها و بدون دخالت دست انسان درست می شود و قیمت بالایی هم در بازار دارد. از جمله عسلهای خالص و طبیعی، عسل کوهی شیراز است که در بازار مشتری های خاص خود را دارد. ولی از آنجایی که تولید آن محدود است قیمت بالایی هم دارد و هر کسی توانایی خرید آن را ندارد. در سایت دراور پلاستیک میتوانیم انواع مختلف عسل را بشناسیم.

اندازه لباس بافتنی نوزاد

رایج ترین اندازه لباس  بافتنی نوزاد که در ابتدای تولد نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد سایز صفر تا دو می باشد برای این لباس به درستی دوخته شود باید قبل از دوختن آموزش ببینید تا بتوانید لباسی که مد نظر شما است را بدوزید. آموزش لباس نوزادی به این صورت می باشد که در ابتدا الگو را می کشید و برای این که الگویی که دارید می کشید درست کشیده شود باید اندازه ها را به درستی بگیرید که به اندازه هایی مثل قد آستین، حلقه بالا جلو و پست و غیره مورد نیاز می باشد.

انار پخته

خوردن آب انار پخته باعث درمان درد گوش و عفونت آن شده و صورت و پوست و مو را شفاف و زیبا و همچنین بینایی را تقویت می کند. آب انار به دلیل دارا بودن قند طبیعی به نام مانن باعث می شود تا خون در بدن تصفیه و عروق و رگهای خونی باز شوند. همانطور که می دانید، یک انار پخته با دارا بودن آنتی اکسیدان قوی عفونتهای ویروسی و همچنین گلودرد را از بین می برد. همچنین انار پخته برای مقابله با سرماخوردگی بهترین نوشیدنی می باشد و اگر در هنگام سرماخوردگی دچار سرفه شدید هستید می توانید از آب انار پخته استفاده نمایید. خواص انار پخته ترش برای ریه: به عقیده برخی از حکیمان طب سنتی انار پخته موجب می شود تا ریه و سیستم تنفسی تقویت شوند .همچنین با مصرف آب انار پخته شده سینه درد و عفونتهای ریه درمان می شوند و البته آنها نیز معتقدند که انار پخته شده باعث رفع کمبود آب بدن می شود. خواص آب انار پخته شده برای رحم: یکی از مهم ترین خواص آب انار درمان عفونت رحم می باشد که باعث از بین رفتن عفونتهای باکتریایی شده و بوی بد واژن را از بین می برد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.