قیمت انواع کولر گازی ال جی ،سامسونگ واسپلیت در بازار + راهنمای خرید

0
راهنمای خرید بهترین کولر گازی خانگی و اداری در مناطق مختلف

شاید در فصل گرم تابستان یا اواخر بهار، در حال پرسه زدن برای خرید در خیابان باشید و دست تقدیر شما را وارد فروشگاهی کند که مثل بهشت خنک می ماند! مطمئنا در چنین شرایطی دلتان می خواهد هر چه پول دارید خرج کنید و احساس خوبی که پیدا کرده اید را جبران کنید.

آموزش تعمیر کولر گازی اخبار بازار ارزانترین کولر در بازار بهترین کولر آبی بهترین کولر گازی راهنمای خرید کولر قیمت کولر آبی قیمت کولر اسپیلیت قیمت کولر گازی قیمت لوازم خانگی گرانترین کولر در بازار معایب کولر گازی معایب و مزایای کولر سامسونگ معایب و مزایای کولر گازی اسپلیت

در چنین شرایطی شاید با خود فکر کنید که بهتر است برای منزل هم یک دستگاه کولر گازی خریداری کنید و بهترین کولر گازی دقیقا همین است که حالا حالتان را خوش کرده است. اما به راستی برای خرید کولر گازی باید به این توجه داشته باشید که انواع و اقسام مختلفی از کولر گازی ها وجود دارند که به تناسب اندازه و ظرفیت، فضای زندگی و البته شهر محل زندگی خروجی منحصر به فردی خواهد داشت.

در این مطلب قصد داریم به بررسی انواع کولر گازی و انتخاب بهترین کولر گازی برای خریدی همیشگی، بپردازیم

انواع کولر گازی ها کدام هستند؟

پیش از این که بخواهید روی بهترین برند کولر گازی زوم کنید کافی است که بدانید کولر گازی ها به خودی خود به چند دسته تقسیم می شوند. لیست زیر آمار انواع کولر گازی ها را به شما نشان می دهد:

  1. کولر گازی اسپلیت
  2. کولر گازی پرتابل
  3. کولر گازی پنجره ای
  4. کولر گازی ایستاده

انواع و اقسام کولر گازی ها در حال حاضر در بازار جهانی یافت می شوند اما بیشترین مواردی که در ایران در مراکز تجاری، اداری، مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند ۴ مورد بالا و در درجه اول، مدل اسپلیت، پنجره ای و ایستاده است. در ادامه به معرفی این کولر گازی ها می پردازیم:

معرفی کولر گازی پنجره ای

 قیمت کولر گازی معایب کولر گازی انواع کولر گازی آموزش تعمیر کولر گازی نحوه کار کولر گازی راهنمای خرید لوازم خانگی قمت لوازم خانگی تعمیرات تخصصی لوازم خانگی مشخصات کولر گازی اسپلیت بهترین کولر گازی کولر گازی پرتابل

کولر گازی پنجره ای از نظر ظاهری با ان چه اغلب مردم از کولر گازی در ذهن دارند متفاوت است. معمولا کولر گازی ها به صورت مستطیل مانند در گوشه ای مرتفع از منزل یا محل نصب می شوند. کولر گازی پنجره ای چهره ای متفاوت دارد که در عکس زیر مشاهده می کنید.

مزیت کولر گازی پنجره ای چیست؟

کولر گازی پنجره ای، به گونه ای است که آن را سریع النصب می نامند و نیاز به نصاب چندان حرفه ای ندارد. شما به راحتی می توانید آن را به برق وصل کنید. این نوع کولر همچون سایر کولرگازی ها نیاز به رابط مسی و سوراخ کردن دیوار ندارد.

از جمله مزیت های کولر گازی پنجره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. قدرت بالای خنک کنندگی
  2. عدم نیاز به نصاب حرفه ای
  3. قیمت مناسب

به طور تجربی کولر گازی های پنجره ای از جمله ارزان ترین انواع کولر گازی هاست.

معایب کولر گازی پنجره ایدر کنار تمام مزیت هایی که برای این کولر بر شمردیم، موارد زیر نیز به عنوان نقطه ضعف ها به شمار می آیند

  1. وزن سنگین کولر گازی پنجره ای
  2. پر سر و صدا بودن کولر گازی پنجره ای
  3. مصرف بالای برق
  4. قدرت کم پرتاب هوای خنک

در میان کولرهای گازی، اگر به دنبال کولری هستید که بتوانید با ان محیط را سریع و تند خنک کنید کولر گازی پنجره ای بهترین انتخاب می باشد.

بهترین مارک و برند کولر گازی پنجره ایاز میان برندهایی که برای کولر گازی پنجره ای در نظر گرفته شده، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. کولر گازی پنجره ای سامسونگ
  2. کولر گازی پنجره ای اُجنرال
  3. کولرگازی پنجره ای ال جی

معرفی کولر گازی اسپلیتبعد از کولر گازی پنجره ای، معمولا صحبت از کولر گازی اسپلیت می شود. این نوع کولر گازی ها، دارای ۲ پنل داخلی و بیرونی هستند. پنل ها با کمک یک لوله انتقال حرارت مسی به هم وصل می شوند. برای وصل کردن دو پنل لازم است که کمی از دیوار سوارخ شود.

کولر گازی اسپلیت، با کمترین صدا و خنکی بالا حریف گرمای سخت تابستان

کولر گازی اسپلیت، با کمترین صدا و خنکی بالا حریف گرمای سخت تابستانمعرفی انواع کولر گازی اسپلیتکولر گازی اسپلیت به دلیل اینکه استقبال خوبی به خود دیده در مدل های مختلف زیر ارائه می شود:

  • کولر گازی اسپلیت خانگی
  • کولر گازی اسپلیت صنعتی
  • کولر گازی اسپلیت پیشرفته

ویژگی های کولر گازی اسپلیت خانگی

کولر گازی اسپلیت خانگی معمولا به عنوان وسیله خنک کننده و برودتی برای شرایط زیر بکار گرفته می شود:

  1. منازل
  2. ادارات
  3. مراکز تجاری

ویژگی کولر گازی اسپلیت صنعتی

این نوع کولر گازی که به نوع صنعتی اسپلیت مشهور است از نظر ظاهری با سایر کولرهای گازی تفاوت دارد و می توان آن را به شیوه ای متفاوت به کار گذاشت. زیبایی و دوام و خنک کنندگی عالی این نوع از کولر گازی ها موجب شده که توجه خریداران به آن جلب شود.

 قیمت کولر گازی معایب کولر گازی انواع کولر گازی آموزش تعمیر کولر گازی نحوه کار کولر گازی راهنمای خرید لوازم خانگی قمت لوازم خانگی تعمیرات تخصصی لوازم خانگی مشخصات کولر گازی اسپلیت بهترین کولر گازی کولر گازی پرتابل

ویژگی کولر گازی اسپلیت  پیشرفته

پیشرفته ترین حالت ترکیبی و مدیریت دستگاه های برودتی، توسط نوع اسپلیت پیشرفته به منصه ظهور نشسته است. به کمک این نوع کولر گازی می توانید مساحت بزرگ با لوله کشی، محیط را کاملا خنک کنید.

مزیت کولر گازی اسپلیت

  1. خنک کنندگی عالی
  2. امکان جداسازی کولر در فصل سرما
  3. صدای کم در پنل داخلی
  4. زیبایی به نسبت کولر گازی پنجره ای

معایب کولر گازی اسپلیت

  1. قیمت بالا ( نسبت به مدل پنجره ای )
  2. نیاز به سوراخ کردن دیوار

برترین برند و مارک کولر گازی اسپلیت

  1. بهترین مارک و برند کولر گازی اسپلیت خانگی: بوش – اُجنرال – ال جی
  2. بهترین مارک و برند کولر گازی اسپلیت صنعتی: سامسونگ – اُجنرال

معرفی کولر گازی ایستاده و پرتابل

نوع دیگری از کولر گازی ها، که معمولا در شرایط خاص و محیط های خاص مورد استفاده قرار می گیرند، نوع کولر گازی ایستاده هستند.

شاید در جاهایی مثل پایانه های مسافر بری، مساجد و حسینیه ها و غیره این دسته از کولر ها را مشاهده کرده باشید.

معمولا افرادی که در منازل رهن و اجاره ای زندگی می کنند و اجازه نصب کولر به شیوه اسپلیت ندارند، از این مدل کولر گازی ها استفاده می کنند. کولر گازی ایستاده قابل حمل است و قدرت خنک کنندگی عالی دارد.

مزیت کولر گازی ایستاده و پرتابل و ایستاده

  • چرخ دار بودن کولر و راحتی حمل و نقل
  • قدرت خنک کنندگی بالا در محیط وسیع
  • مصرف بهینه برق

پر فروش ترین برند و مارک کولر گازی ایستاده و پرتابل

از جمله معروف ترین برند ها برای این گزینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. TCL – تی سی ال
  2. GREE- گری
  3. LG – ال جی

معمولا برای مدل ایستاده، در مراکز عمومی بیشتر از مدل ال جی استفاده می شود.

ظرفیت بهترین کولر گازی چقدر باید باشد؟

هنگامی که بهترین برند کولر گازی برای خانه خود انتخاب کردید، موقع آن می شود که بخواهید کولری با ظرفیتی انتخاب کنید که جواب گوی محیط خانه شما باشد.

کولری جوابگوی منزل و یا محل استفاده شما است، که بتوانید بدون نگرانی از سرمای زیاد، یا خنک کنندگی نا متعادل، از آن بهره مند شوید.

یکی از بهترین کار ها برای انتخاب بهترین کولر گازی این است که ظرفیت روی کولر را با محیطی که می خواهید در آن کولر گازی را به کار بگذارید، بسنجید. در این باره جدول زیر به شما بسیار کمک می کند:

رفیت BTU/h

مساحت (مترمربع)

۹۰۰۰

۳۷-۳۲

۱۰۰۰۰

۴۱-۳۷

۱۲۰۰۰

۵۰-۴۱

۱۴۰۰۰

۶۴-۵۰

۱۸۰۰۰

۹۱-۶۴

۲۴۰۰۰

۱۱۷-۹۱

 

با توجه به این آمار شاید لازم باشد، که برای برخی از منازل برای اتاق های خاص چند کولر گازی در نظر گرفته شود. همچنین باید به محیط زندگی خود توجه داشته باشید و هوای آن را بسنجید.

نصب کولر گازی با ظرفیت های مختلف در بخش های مختلف منزل و صرفه جویی در هزینه ها

نصب کولر گازی با ظرفیت های مختلف در بخش های مختلف منزل و صرفه جویی در هزینه ها

بهترین کولر گازی به تناسب منطقه آب و هوایی

بهترین کار برای تداوم طول عمر کولر گازی این است که آن را به تناسب مناطق آب و هوایی انتخاب کنید. کولر ها معمولا یک مشخصه به نام T دارند که بیان گر محیط آب و هوایی است:

  1. T1 یا آب و هوای معتدل
  2. T2  یا آب و هوای خنک
  3. T3 یا آب و هوای گرمسیری

به نظر می رسد که اگر بتوان متراژ منزل و محل نصب را با جدول بالا سنجش کرد، و در ادامه به بر چسب T روی کولر ها دقت کرد، می توان بهترین کولر از بهترین مارک کولر گازی انتخاب کرد.

راهنمای خرید کولر گازی برای جنوب کشور

معمولا ساکنان شهر های جنوبی، نظیر اهواز، بوشهر، فارس و غیره، بیش از هر استان دیگری نیاز به کولر گازی پیدا می کنند. چرا که وضعیت آب در این مناطق بحرانی است. از طرفی کولر آبی جوابگوی این مناطق نیست. بنابراین بهترین روش انتخاب و خرید کولر گازی است.

حتی در شهر های جنوبی به طور یکسان هم نمی توان یک نسخه یکسان برای انتخاب ظرفیت کولر پیچید. مثلا ساکنین اهواز، با خرید یک کولر با ظرفیت ۲۴ هزار، به سختی یک اتاق ۳۰ تا ۵۰ متری را خنک می کنند.

اما در فارس، با یک کولر ۲۴ هزار تایی، می توان یک محوطه ۱۰۰ متری را خنک کرد.

بهتر است در این باره، با فروشندگان و دارندگان کولر گازی مشورت کنید و بهترین پیشنهاد را از ان ها دریافت کنید.

افرادی که قرار است برای مناطق گرمسری کولر گازی انتخاب کنند باید روی محدوده T3 اقدام به خرید کولر نمایند.

بهترین کولر گازی برای شمال ایران

آب و هوای شمال ایران، معمولا معتدل است. از این رو بهترین کولر گازی با شناسه T1 برای این محیط ها می باشد. از طرفی برای چنین مناطقی نیاز به خرید کولر گازی با ظرفیت های بالا نیست.

قابلیت تنظیم دما در کولر گازی

یکی از بهترین آپشن ها در کولرهای گازی این است که می توان برای آن محدوده دمای محیط در نظر گرفت. در فصل گرما این محدوده معمولا  ۲۴ تا ۲۶ درجه سانتی گراد می باشد.

زمانی که تنظیمات را روی این محدوده قرار دهید، کولر ها معمولا به موقع در چنین بازه دمایی، آف می شوند و این موجب می شود که در مصرف برق فوق العاده صرفه جویی شود.

رتبه EER برای بهترین کولر گازی کدام است؟

EER یا برچسب مصرف انرژی مدت هاست، بهترین گزینه برای نشان دادن میزان مصرف برق در وسایل الکتریکی است. برای خرید بهترین کولر گازی باید به این برچسب توجه داشته باشید و آن را در محدوده A و AA حتی الامکان انتخاب کرد.

برد پرتاب باد برای کولر گازی چقدر باید باشد؟

یکی از مشخصات مهم کولر های گازی، هنگام خرید میزان برد پرتاب باد است که توسط فروشنده ها معمولا به طور مکرر تکرار می شود.

مثلا برای برخی گفته می شود که میزان پرتاب باد، ۱۰ متر یا ۲۰ متر است. این آمار گویای این است که، کولر گازی مورد نظر، می تواند به فاصله ۱۰ تا ۲۰ متر باد خنک را به خوبی منتقل کند.

هنگام خرید کولر گازی باید به طول محیط نصب کولر نیز دقت کنید تا برد پرتاب باد با طول منزل، همخوانی داشته باشد.

روش تشخیص کولر گازی پر صدا قبل از خریدا

گر تا کنون در مجاورت کولرهای گازی مختلف بوده باشید، مطمئنا متوجه بوده اید که برخی صدای بیشتر و برخی کم صدا تر هستند.

معمولا این ویژگی بعد از خرید و نصب مشخص می شود اما اگر بخواهید قبل از خرید کولر گازی بهترین کولر گازی از نظر کاهش صدا را انتخاب کنید به آپشن دسی‌بل (db) در ان دقت کنید. هر چقدر که رقم یاد شده برای این المان کمتر باشد، یعنی کولر کم صدا تر است.

بررسی مشخصات پر صدا بودن کولر قبل از خرید کولر گازی به انتخابی رضایت بخش تر منجر می شودمعرفی بهترین برند های کولر گازیهمانطور که پیش تر گفته شد، از میان برتین برند ها، به طور اشتراکی، می توان به ۴ برند خاص اشاره داشت:

  1. کولر گازی گری
  2. کولر گازی ال جی
  3. کولر گازی سامسونگ
  4. کولر گازی اُجنرال

در ادامه به نکته های مهم پیرامون هر کدام از این برند ها پرداخته ایم

معرفی برند  معروف کولر گازی و اسپلیت گری

کولر گازی و اسپلیت گری از جمله قدیمی ترین محصولات برودتی گازی است که در کشور ما به فروش می رسد. کشور سازنده کولر گازی و اسپلیت گری چین می باشد.

از جمله ویژگی های کولر گازی و اسپلیت گری این است که بازه ظرفیتی بالایی در این برند مشاهده می شود:

ظرفیت های مختلف Btu/h 9000،۱۲۰۰۰، ۱۸۰۰۰، ۲۴۰۰۰، ۲۸۰۰۰، ۳۰۰۰۰، ۳۲۰۰۰، ۳۶۰۰۰:  ۴۸۰۰۰، ۵۰۰۰۰، ۶۰۰۰۰، ۷۲۰۰۰، ۹۰۰۰۰، ۹۵۰۰۰، ۱۰۰۰۰۰

معمولا برای کولر گازی گری، می توان نمونه های مختلف زیر را خریداری کرد:

  • اینورتر
  • دیواری
  • پنجره ای
  • پرتابل
  • اسپلیت
  • ایستاده

برچسب های انرژی ارائه شده برای این برند مشهور کولر گازی به صورت زیر می باشد:

  1. A++
  2. A
  3. F
  4. B

برند گری از جمله بهترین برند ها برای کولر گازی با ماهیت های مختلف است که در کشور ما به شدت از آن استقبال می شود.

کولرگازی و اسپلیت اجنرال

اجنرال در واقع یکی دیگر از برند ها و مارک های معروف و پر فروش برای کولر گازی است که در کشور ما نیز به فروش می رسد. این برند در اصل متعلق به کشور ژاپن است.

از جمله مزیت های اصلی اجنرال می توان به راندمان بالای این محصول و ضمانت نامه معتبر آن اشاره داشت.

محدوده انرژی برای کولر گازی اجنرال به صورت زیر می باشد:

    1. A++
    2. A
    3. F
    4. B

کولر گازی اجنرال یکی از بهترین برند های کولر گازی در ایران

معرفی مارک مشهور کولر گازی و اسپلیت ال جیال جی تولید کننده و سازنده مشهوری است، که در حال حاضر تولید سالانه این شرکت برای کولر گازی ها، به ۱۲ میلیون دستگاه رسیده است. از طرفی به دلیل خوشنام بودن این برند در سراسر دنیا، و استقبالی که از محصولات آن به خصوص کولرگازی شده است به جرات می توان اطمینان داد که یکی از مطمئن ترین و بهترین برند کولر گازی ال جی است.

از جمله مزیت های این برند می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. تنوع فراوان مدل ها
  2. مدل های کم مصرف با ۶۰ درصد صرفه جویی در مصرف برق
  3. مدل های حاره ای با قابلیت کارکرد در دمای +۶۰ درجه سانتیگراد
  4. فیلترهای چندگانه تصفیه هوا ضد آلرژی، ضد ویروس، از بین برنده گرد و غبار
  5. ساخت کره
  6. ۵ سال گارانتی کمرسور
  7. ۱۸ ماه گارانتی کلیه قطعات

با توجه به این که برند های مختلفی بالغ بر ده ها برند در زمینه تولید کولر گازی فعالیت دارند، به نظر می رسد که پوشش ۲۰ درصدی ال جی، جایی برای فکر و تردید باقی نگذارد.

معرفی برند کولر گازی و اسپلیت سامسونگ

کولر گازی و اسپلیت سامسونگ  یکی دیگر از برند هایی است که نام آن معمولا شانه به شانه سامسونگ به گوش می رسد. اگر به دنبال هوایی پاک و سالم هستید می توانید روی سامسونگ هم حساب کنید.

مهم ترین مشخصات کولر گازی و اسپلیت سامسونگ به صورت زیر می باشد:

  1. تنوع فراوان مدل ها در انواع کم مصرف و معمولی
  2. فیلترهای چندگانه تصفیه هوا ضد آلرژی، ضد ویروس، از بین برنده گرد و غبار
  3. ساخت کره
  4. ۵ سال گارانتی کمرسور
  5. ۱۸ ماه گارانتی کلیه قطعات

هنگام بررسی برند سامسونگ به این چند آپشن نیز توجه کنید:

  1. ظرفیت های ۹۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۱۵مترمربع ( ارتفاع سقف ۲٫۷ متر)
  2. ظرفیت های ۱۲۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۳۰ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲٫۷ متر)
  3. ظرفیت های ۱۸۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۴۵ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲٫۷ متر)
  4. ظرفیت های ۲۴۰۰۰ BTU مناسب برای فضای تا ۶۰ متر مربع ( ارتفاع سقف ۲٫۷ متر)

کولر گازی سامسونگ برای هوایی مطبوع و سالم در تابستان های گرم

این راهنما کامل ترین آموزشی است که می تواند به شما کمک کند به تناسب بودجه، محیط جغرافیایی، و فضا و محیط زندگی خود، بهترین کولر گازی را انتخاب کنید و زندگی خود را مثل بهشت درک کنید. در صورتی که برای خرید کولر گازی، تجربه دارید، می توانید دانسته های خود را در بخش نظرات به جهت کمک به هم میهنان خود، اضافه نمایید.

عنوان قیمت (تومان)
کولر اسپیلت ۱۲۰۰۰ سوپر جنرال مدل ۱۲۰۶ ۳,۵۹۹,۰۰۰ تا ۴,۰۰۰,۰۰۰
۲۴۰۰۰ Greeکولر گازی گری مدل ۲۴۰۰۰ ۸,۴۵۰,۰۰۰ تا ۱۳,۰۰۰,۰۰۰
General smile steel 30000کولر گازی جنرال لبخند استیل ۳۰۰۰۰ ۵,۶۰۰,۰۰۰ تا ۸,۵۷۰,۰۰۰
LG AIR CONDITIONER 18000 BTUکولر گازی ال جی مدل ۱۸۰۰۰ BTU ۱,۸۴۰,۰۰۰
Ogeneral split 30000کولر گازی اجنرال مدل split 30000 ۱۳,۹۰۰,۰۰۰ تا ۱۶,۶۲۴,۱۳۸
کولرگازی اینورتر ال جی ۲۴۰۰۰ LG SPLIT BSNW246K3B0معرفی اجمالی محصول ۱۰,۴۰۰,۰۰۰ تا ۱۲,۴۵۶,۰۰۰
۳۰۰۰۰ Gree splitکولر گازی گری مدل split 30000 ۱۰,۷۵۰,۰۰۰ تا ۱۴,۴۲۰,۶۹۰
کولر گازی ۱۸۰۰۰ پنجره ای شارپ مدل AF-A18PCM ۵,۲۰۰,۰۰۰
کولرگازی جنرال لبخندی استیل Split 12000 GENERAL ۴,۰۰۰,۰۰۰
(LG 30000 (Titan Big Inverterکولر گازی ال جی ۳۰۰۰۰ تایتان بیگ اینورتر (Titan Big Inverter) ۵,۰۰۰,۰۰۰ تا ۸,۹۰۰,۰۰۰
OGENERAL 24000 R410 2 SENSOR Air Conditionerکولر گازی ۲۴۰۰۰ سرد و گرم اجنرال دو سنسور گاز R410 ۳,۲۰۰,۰۰۰
LG Next Plus II NP277SK1 Air Conditionerکولرگازی ال جی مدل NP277SK1 ۶,۳۴۰,۰۰۰ تا ۱۴,۷۰۰,۰۰۰
General Spilit smile 24000کولر گازی جنرال لبخند استیل ۲۴۰۰۰ ۵,۸۰۰,۰۰۰ تا ۷,۴۷۸,۰۰۰
Hisense 24000 HIH-24TGکولر گازی هایسنس مدل ۲۴۰۰۰ HIH-24TG ۹,۲۷۰,۰۰۰ تا ۱۰,۹۲۰,۰۰۰
Samsung AR25KSSS GOOD1 INVERTERکولر گازی دیواری ۲۵۰۰۰ سامسونگ مدل SAMSUNG GOOD1 AR25KSSS ۸,۱۱۰,۰۰۰ تا ۱۲,۵۰۰,۰۰۰
Samsung AQ12UUP 12000کولر گازی سامسونگ مدل AQ12UUP ۲,۵۸۵,۰۰۰ تا ۵,۲۰۰,۰۰۰
کولرگازی گری ۱۲۰۰۰ GREE SPLIT ACCENT-J12H1 ۳,۹۹۰,۰۰۰ تا ۵,۵۵۰,۰۰۰
MIDEA OUREA-12H1 Air Conditionerکولر گازی پرتابل سردو گرم ۱۲۰۰۰ میدیا مدلOUREA-12H1 ۲,۳۳۵,۰۰۰
Gree Air Conditioner 12000کولر گازی گری مدل Air Conditioner 12000 ۳,۶۷۸,۰۰۰ تا ۶,۰۰۰,۰۰۰
OGENERAL 18000 R410 Air Conditionerکولر گازی ۱۸۰۰۰ سرد و گرم اجنرال گاز R410 ۲,۸۲۰,۰۰۰
Ogeneral 36000کولر گازی اجنرال مدل ۳۶۰۰۰ ۵,۴۰۰,۰۰۰ تا ۶,۳۵۰,۰۰۰
General GNR-24GW 24000کولر گازی جنرال مدل GNR-24GW AA ۴,۶۰۰,۰۰۰ تا ۷,۱۵۰,۰۰۰
LG NT247SK3 Air Conditionerکولر گازی ال جی مدل Next Titan NT247SK3 ۷,۶۰۰,۰۰۰ تا ۱۳,۲۰۰,۰۰۰
Midea AC120-16AR Air Conditionerکولر گازی میدیا مدل AC120-16AR ۲,۱۰۰,۰۰۰
Samsung 30000 AR30KPFU MAXکولر گازی سامسونگ مدل AR30KPFU ۱۳,۷۰۰,۰۰۰ تا ۱۳,۸۰۰,۰۰۰
کولر گازی سامسونگ BORACAY مدل AR25MQFH سرد و گرمکولر گازی ۲۴۰۰۰ سرد و گرم سامسونگ BORACAY AR25MQFH ۸,۰۹۶,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰,۰۰۰
کولر گازی ۱۲۰۰۰ ال جی مدل AK12JIT ۳,۳۰۰,۰۰۰ تا ۶,۰۲۸,۰۰۰
General Spilit smile 12000کولر گازی جنرال لبخند استیل ۱۲۰۰۰ ۲,۵۴۱,۰۰۰ تا ۴,۵۶۵,۰۰۰
۲۴۰۰۰ GREE ICOOL-H24H1 Air Conditionerکولر گازی گری مدل ICOOL-H24H1 ۸,۹۵۰,۰۰۰ تا ۱۰,۸۱۰,۰۰۰
General digital 18000کولر گازی جنرال دیجیتالی ۱۸۰۰۰ ۴,۶۹۹,۰۰۰ تا ۵,۸۷۰,۰۰۰
Ogeneral ASGS24LFCAکولر گازی اجنرال مدل ASGS24LFCA ۱۰,۸۹۰,۰۰۰ تا ۱۳,۶۵۰,۰۰۰
کولر گازی اسپلیت ال جی مدل NF247ST3 ۷,۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۱,۹۶۰,۰۰۰
Ogeneral ASGS30LFCAکولر گازی اجنرال مدل ASGS30LFCA ۱۴,۹۵۰,۰۰۰ تا ۱۵,۶۰۰,۰۰۰
PANASONIC AIR CONDITIONER 24000 BTUکولر گازی پاناسونیک مدل ۲۴۰۰۰ BTU ۲,۴۷۰,۰۰۰
۱۸۰۰۰ gree splitکولر گازی گری مدل split 18000 ۵,۶۹۰,۰۰۰ تا ۸,۹۳۲,۰۰۰
۳۶۰۰۰ GREEکولر گازی گری مدل ۳۶۰۰۰ ۱۰,۰۷۲,۰۰۰ تا ۱۶,۵۰۰,۰۰۰
کولر گازی گری آی کول اینورتر ۲۴۰۰۰ سرد و گرم ۳,۲۵۰,۰۰۰
کولرگازی دیجیتال جنرال شکار ۱۸۰۰۰ GENERAL SPLIT ۳,۳۰۰,۰۰۰ تا ۵,۹۲۲,۰۰۰
SAMSUNG AIR CONDITIONER AR25MSFHE S-INVERTERکولر گازی سامسونگ ۲۵۰۰۰ اینورتر ۹,۳۰۵,۰۰۰ تا ۱۱,۹۶۰,۰۰۰
Ogeneral split 12000کولر گازی اجنرال مدل split 12000 ۳,۳۵۰,۰۰۰ تا ۹,۵۱۷,۲۴۱
Hisense 9000 HIH-09TGکولر گازی هایسنس مدل ۹۰۰۰ HIH-09TG ۴,۷۰۰,۰۰۰ تا ۶,۰۰۰,۰۰۰
کولر گازی ۲۴۰۰۰ اجنرال مدل OGENERAL ASGA24FUTB ۹,۷۰۰,۰۰۰ تا ۱۲,۵۰۰,۰۰۰
کولر گازی اینورتر تراست مدل TMINVTC-30H410A ۱۲,۰۰۰,۰۰۰
LG Next Plus BV246STQ Air Conditionerکولر گازی اسپلیت ال جی BV246STQ ۸,۰۰۰,۰۰۰
LG 24000کولر گازی ال جی مدل ۲۴۰۰۰ ۹,۷۰۰,۰۰۰ تا ۱۰,۹۶۸,۲۷۶
۲۴۰۰۰ Samsungکولرگازی اسپلیت سامسونگ ۲۴۰۰۰ ۶,۰۸۷,۰۰۰ تا ۱۵,۱۰۰,۰۰۰
۳۰۰۰۰ GREE Q2 MATIC-H30H1 Air Conditionerکولر گازی گری مدل Q2 MATIC-H30H1 ۹,۳۶۰,۰۰۰ تا ۱۴,۵۴۵,۰۰۰
کولر گازی کم مصرف و کم صدا میتسوبیشی MITSUBISHI AIR CONDITIONER 12000 MSGF12 ۳,۱۰۰,۰۰۰
OGENERAL AIR CONDITIONERکولر گازی اجنرال ۳۰ هزار سرد و گرم ۳,۸۵۰,۰۰۰
کولر گازی سامسونگ ۳۰۰۰۰ سرد و گرم سری مکس Samsung Air Conditioner Max Series AR30KPFU ۱۱,۲۴۲,۰۰۰
کولرگازی ۳۶۰۰۰ اجنرال OGENERAL SPLIT AWG36ABA-W ۱۹,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲۷,۲۰۶,۸۹۷
LG Next Plus BV126STQ Air Conditionerکولر گازی اسپلیت ال جی BV126STQ ۳,۶۵۰,۰۰۰ تا ۴,۷۸۲,۰۰۰
Ogeneral ASGS18LFCAکولر گازی اجنرال مدل ASGS18LFCA ۷,۵۳۵,۰۰۰ تا ۱۱,۳۰۰,۰۰۰
Midea Mission 24H1i-K Air Conditionerکولر گازی میدیا مدل Mission 24H1i-K ۱,۱۵۰,۰۰۰ تا ۹,۶۶۱,۰۰۰
Hisense HIH-12TGکولر گازی هایسنس مدل HIH-12TG ۵,۸۵۰,۰۰۰ تا ۶,۳۳۰,۰۰۰
کولرگازی ال جی مدل TB307SK1 ۱۳,۲۷۹,۰۰۰ تا ۱۷,۱۰۰,۰۰۰
کولر گازی ال جی سرد و گرم مدل NA248SK3 آرت کول اینورتر ۱۱,۸۶۰,۰۰۰ تا ۱۳,۴۸۰,۰۰۰
General Max Gm-S12000 Air Conditionerکولر گازی جنرال مکس طرح لبخند مدل Gm-S12000 ۳,۳۰۰,۰۰۰ تا ۶,۷۰۰,۰۰۰
General Max Gm-S30000 Air Conditionerکولر گازی جنرال مکس مدل Gm-S30000 ۶,۶۰۰,۰۰۰ تا ۸,۲۵۰,۰۰۰
OGENERAL ASGS30LFCکولر گازی اجنرال گولد رادیاتور طلایی۳۰۰۰۰ ۱۱,۳۰۲,۰۰۰ تا ۱۶,۵۶۴,۰۰۰
LG CB18 18000کولر گازی اسپیلت سقفی اینورتر ال جی مدل CB18 تک فاز ۹,۶۵۵,۵۱۷
LG Next Fighting NF098ST1 9000 Air Conditionerال جی نکست فایتینگ ۹۰۰۰سرد و گرم Next Fighting Inverter ۵,۷۷۰,۰۰۰ تا ۶,۷۰۰,۰۰۰
کولر گازی پنجره ای کلون مدل ۷۰۰۰ ۲,۲۰۰,۰۰۰
TOSHIBA AIR CONDITIONER IAQ FILTER 18000کولر گازی توشیبا مدل IAQ FILTER 18000 ۲,۵۸۰,۰۰۰
SAMSUNG AIR CONDITIONER AR13MSFHE S-INVERTERکولر گازی سامسونگ ۱۳۰۰۰ اینورتر ۶,۴۰۰,۰۰۰ تا ۸,۲۵۰,۰۰۰
Samsung Wind-Free AR25NSP Air Conditionerکولر گازی سامسونگ مدل Wind-Free AR25NSP ۸,۵۹۹,۰۰۰ تا ۱۳,۰۵۶,۰۰۰
Gree G MATIC-H24C3کولر گازی اسپلیت گری G MATIC-H24C3 ۸,۷۰۰,۰۰۰
کولر گازی و اسپلیت دیواری ۲۴۰۰۰ تی سی ال TCL ۷,۲۵۰,۰۰۰
(LG 12000 (Art Cool Inverterکولر گازی ال جی ۱۲۰۰۰ آرت کول اینورتر (Art Cool Inverter) ۸,۲۱۲,۰۰۰ تا ۹,۳۹۰,۰۰۰
۳۰۰۰۰ Midea Mission 30C3-K Air conditionerکولر گازی میدیا مدل Mission 30C3-K ۱۰,۴۵۵,۰۰۰ تا ۱۲,۷۵۰,۰۰۰
Hisense 30000 HRH-30VQکولر گازی هایسنس مدل ۳۰۰۰۰ HRH-30VQ ۷,۹۱۳,۴۰۰ تا ۱۰,۹۲۰,۰۰۰
کولرگازی ال جی مدل NT187SK3کولر گازی ال جی مدل Next Titan NT187SK3 ۷,۴۰۰,۰۰۰ تا ۱۰,۸۵۰,۰۰۰
LG Next Plus II NP187SK1 Air Conditionerکولر گازی ال جی مدل Next Plus II NP187SK1 ۹,۷۰۰,۰۰۰ تا ۱۱,۷۰۰,۰۰۰
Hisense HRH-18TQ Air Conditionerکولر گازی هایسنس مدل HRH-18TQ ۵,۸۰۰,۰۰۰ تا ۸,۸۲۰,۰۰۰
فن کویل دیواری میدیا مدل MKG-300 ۲,۱۶۰,۰۰۰ تا ۴,۰۳۰,۰۰۰
Hisense HIH-30VQکولر گازی هایسنس مدل HIH-30VQ ۱۰,۶۰۰,۰۰۰ تا ۱۴,۰۴۰,۰۰۰
LG New Titan NB246TQ Air Conditionerکولر گازی ال جی مدل New Titan NB246TQ ۷,۹۰۰,۰۰۰ تا ۷,۹۹۸,۰۰۰
GENERAL GOLD GNR-S18000 Air Conditionerکولر گازی جنرال مدل GOLD GNR-S18000 ۴,۸۰۰,۰۰۰ تا ۵,۱۰۰,۰۰۰
SAMSUNG AIR CONDITIONER AR10MSFHE S-INVERTERکولر گازی سامسونگ ۱۰۰۰۰ اینورتر ۵,۹۱۸,۰۰۰ تا ۶,۸۱۰,۰۰۰
کولر گازی اسپلیت گری مدل iCool-H30H1 ۱۳,۸۰۰,۰۰۰ تا ۱۵,۶۰۰,۰۰۰
جنرال SHKAR-شکار اینورتر(کم مصرف) ۲۴۰۰۰ ۷,۴۱۰,۰۰۰
LG کولر گازی ۲۴۰۰۰ مدل NA248SK3 ۱۱,۸۶۱,۰۰۰ تا ۱۲,۸۸۹,۰۰۰
GREE G MATIC 36000کولر گازی گری ۳۶۰۰۰ G’MATIC ۱۱,۵۰۰,۰۰۰
Gree GWH12NB-K1NNB1A 12000کولر گازی گری مدل ۱۲۰۰۰۰ GWH12NB-K1NNB1A ۳,۲۵۰,۰۰۰ تا ۵,۷۱۸,۰۰۰
GENERAL 60000کولر گازی اجنرال مدل ۶۰۰۰۰ ۱۰,۹۴۷,۰۰۰
کولر گازی اسپلیت ال جی مدل NF247ST3-C ۷,۹۰۰,۰۰۰
General Max Gm-S24000 Air Conditionerکولر گازی جنرال مکس طرح لبخند مدل Gm-S24000 ۵,۹۰۰,۰۰۰ تا ۷,۸۰۰,۰۰۰
کولر گازی ۲۴۰۰۰ اینورتر تایتان ال جی مدل BS-Q246k3A1 ۹,۱۵۵,۰۰۰ تا ۱۱,۵۶۰,۰۰۰
کولر گازی ایران رادیاتور ۳۰۰۰۰ سرد و گرم A ۱۱,۰۷۰,۰۰۰
کولر گازی جنرال مکس با ظرفیت ۱۲۰۰۰ gm-s12000 digital ۳,۹۰۲,۰۰۰
GREE G”MATIC-H30C3کولر گازی گری مدل G”MATIC-H30C3 ۱۰,۳۹۰,۰۰۰ تا ۱۴,۸۰۰,۰۰۰
Ogeneral ASGS12LECAکولر گازی اجنرال مدل ASGS12LECA ۵,۵۷۱,۰۰۰ تا ۷,۵۶۰,۰۰۰
LG NV246TQ 24000کولر گازی ال جی مدل NV246TQ 24000 ۷,۳۵۸,۰۰۰
LG split 12000کولر گازی ال جی مدل split 12000 ۵,۱۰۰,۰۰۰ تا ۶,۲۲۷,۵۸۶
۲۴۰۰۰ Midea Easy 24H1-K Air Conditionerکولر گازی میدیا مدل Easy 24H1-K ۶,۹۰۰,۰۰۰ تا ۷,۷۹۵,۰۰۰
کولرگازی ایستاده ی جنرال ۶۰۰۰۰ GENERAL Air conditioner ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تا ۲۵,۵۵۰,۰۰۰
Hisense HRH-12TQ Air Conditionerکولر گازی هایسنس مدل HRH-12TQ ۴,۷۰۰,۰۰۰ تا ۵,۹۵۰,۰۰۰
کولر گازی اسپلیت جنرال تک اینورتر سرد و گرم ۱۲۰۰۰ GENERAL TAK INVERTER ۲,۹۰۰,۰۰۰
جنرال اسپلیت ۲۴۰۰۰ طرح لبخند با گاز R410 مدل DN GENERAL ۶,۸۰۰,۰۰۰
LG Titan Big TV306STQ Air Conditionerکولر گازی اسپلیت ال جی TV306STQ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.