خودرو بازیگر معروف سینما و تلویزیون + عکس و بیوگرافی

0
برنامه «اختیاریه» که در ایام ماه رمضان همزمان با لحظات افطار با شکلی تازه از شبکه پنج سیما پخش می‌شود، شامگاه پنجشنبه دوم خرداد میزبان مجید واشقانی، بازیگر سریال‌های تلویزیون بود.
او در بخشی از این برنامه درباره عشقی که در زندگی خود از دست داده صحبت کرد و گفت: «با توجه به موضوع برنامه، به یاد علاقه و عشق خودم افتادم؛ من در سال ۷۸ زمانی که نوزده ساله بودم، در یک تور گردشگردی عاشق دختری شدم که تا الان که ۲۰ سال از آن می‌گذرد دیگر این حس و حال را تجربه نکردم! نمی‌دانم بگویم شکست عشقی خوردم یا خیر، اما حس و حال آن روزهایم بسیار متفاوت بود و هیچ وقت تکرار نشد.»
 همسر مجید واشقانی  بیوگرافی مجید واشقانی  اینستاگرام مجید واشقانی  خودرو مجید واشقانی  فیلم های مجید واشقانی  ثروت مجید واشقانی  خودرو سلبریتی ها  خودرو بازیگران  ماشین بازیگران ایرانی  ثروت بازیگران  سلبریتی های ایرانی  فیلم های سینمایی مجید واشقانی  مجید واشقانی فراهانی کیست  majid vasheghani
بیوگرافی مجید واشقانی

مجید واشقانی majid vasheghani متولد ۶ خرداد سال ۱۳۵۹ در شهر تهران است. او مدرک کارشناسی متالورژی (ریخته گری) را دارد.

فیلم ها و سریال های مجید واشقانیاو در چندین فیلم و سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده است که از جمله آنها می توان به فیلم ناسپاس، شور عشق، سریال های کمین، اوای بی صدا، خط شکن، زیر هشت و میکائیل اشاره کرد و در حال حاضر هم در سریال روزهای بی قراری ۲ ایفای نقش می کند.

نخستین سریال مجید واشقانی

مجید واشقانی با سریال مسیر انحرافی وارد تلویزیون شد. پس از آن همه منتظر بودند که مجید واشقانی را در سریال طنز ببنند ولی اودر نقش یک خلافکار در سریال هوش سیاه ظاهر شد و همه را غافلگیر کرد.

بازی در سریال ماتادور

او در سریال ماتادور در نقش یک پلیس باز کرد. سریال ماتادور به کارگردانی فرهاد نجفی و تهیه کنندگی حواد نوروز بیگیدر در سال ۹۲ بر روی آنتن شبکه یک رفت.

خلاصه سریال ماتادور :یک مقام اروپایی برای شرکت در کنفرانسی درباره انرژی اتمی به ایران می آید. گروهی تروریستی شامل یک زن و دو مرد که در زمینه ایجاد ناامنی و فضای رعب و وحشت در کشورهای در حال توسعه فعال هستند.

بازی در سریال میکائیل

او پس از ایفای نقش در سریالهای ماتادور و انقلاب زیبا برای سومین بار نقش پلیس را در سریال میکائیل بازی کرد.

خلاصه داستان :رسول دوست عزیز و رفیق میکائیل ، به اشتباه قربانی توطئه اشرار می شود. میکائیل که پلیس سختکوش و پرتلاشی است ، برای استقرار نظم و آرامش بیشتر ، عزم خود را جزم می کند و با تکیه بر حمایت های مردم ، دل به دریا می زند و…

بازی در سریال روزهای بی قراری ۲

سریال روزهای بی قراری ۲ در ادامه روزهای بی قراری که فصل اول آن پیش از این که از شبکه یک سیما پخش شد ساخته شده است. بخش عمده ماجرا‌های سریال در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز روایت می‌شود و بخشی از داستان هم در مشهد مقدس می‌گذرد. روز‌های بیقراری ۲ به سفارش معاونت سیمای استان‌ها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی (تبریز) تولید شده است. مجید واشقانی در کنار سارا صوفیانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، کاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی، افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ در این سریال ایفای نقش می کند.

 همسر مجید واشقانی  بیوگرافی مجید واشقانی  اینستاگرام مجید واشقانی  خودرو مجید واشقانی  فیلم های مجید واشقانی  ثروت مجید واشقانی  خودرو سلبریتی ها  خودرو بازیگران  ماشین بازیگران ایرانی  ثروت بازیگران  سلبریتی های ایرانی  فیلم های سینمایی مجید واشقانی  مجید واشقانی فراهانی کیست  majid vasheghani

فیلم شناسی مجید واشقانی

سریال های تلویزیونی

سریال روزها بی قراری ۲ به کارگردانی کاظم معصومی سال ۱۳۹۷

سارق روح به کارگرگدانی احمد معظمی سال ۱۳۹۷

آنام به کارگردانی جواد افشار سال ۱۳۹۶

شبکه به کارگردانی احمد معظمی سال ۱۳۹۶

زیر پای مادر به کارگگردانی بهرنگ توفیقی سال ۱۳۹۶

پشت بام تهران به کارگردانی بهرنگ توفیقی سال ۱۳۹۵

دیوار شیشه ای به کارگگردانی راما قویدل سال ۱۳۹۵

آمین به کارگردانی منوچهر هادی سال ۱۳۹۴

میکائیل به کارگردانی سیروس مقدم سال ۱۳۹۴

انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی سال  ۱۳۹۳

ماتادور به کارگردانی فرهاد نجفی سال ۱۳۹۲

کمین به کارگردانی مسعود کرامتی سال ۱۳۷۹

زیرر هشت به کارگردانی سیروس مقدم سال ۱۳۸۹

هوش سیاه ۲ به کارگردانی مسعود آب پرور سال ۱۳۸۹

پایتخت ۱ به کارگردانی سیروس مقدم سال ۱۳۹۰

مسیر انحرافی به کارگردانی سیروس مقدم سال ۱۳۹۱

فیلم های سینمایی

فیلم هاری به کارگردانی امیر احمدانصاری سال ۱۳۹۳

فیلم ناسپاس به کارگردانی حسن هدایت سال ۱۳۸۹

فیلم جنایت و جنحه به کارگردانی حمیدرضا محسنی سال ۱۳۸۴

فیلم شور عشق به کارگردانی نادر مقدس سال ۱۳۷۹

فیلم تلوزیونی

فیلم تلویزیونی نیش عقرب

فیلم تلویزیونی انتقام

فیلم تلویزیونی زیر گنبد کلیسا

فیلم تلویزیونی دست بازنده ها

سریال شبکه نمایش خانگی

سریال نمایش خانگی ریکاوری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.