پمپ هیدرولیک فرمان پژو ۴۰۵ ،سمند ،پارس +عکس

0

به منظور تسهیل در فرمان پذیری خودرو و جبران بخشی از کمبود بوجود آمده جهت احساس راحتی راننده در هنگام تغییر مسیر، از سیستم های پمپ هیدرولیک فرمان استفاده می گردد. قطعه پمپ هیدرولیک فرمان در این مکانیزم که به عنوان تامین کننده روغن پرفشار نقش ایفاء می کند، یکی از مهمترین قطعات این سیستم به شمار می رود که دارای تکنولوژی طراحی و تولید بالا می باشد.

قیمت پمپ هیدرولیک فرمان پژو 405 تعمیر پمپ هیدرولیک فرمان پژو 405 انواع پمپ هیدرولیک ایرادات پمپ هیدرولیک فرمان پمپ هیدرولیک 405 صدای پمپ هیدرولیک مشکل صدا ویز ویز پمپ هیدرولیک اجزا پمپ هیدرولیک پمپ هیدرولیک چیست

با توجه به آنکه بیشتر خودروهای امروزی دارای سیستم انتقال قدرت در قسمت جلویی می باشند به گونه‌ای که مجموعه موتور و مجموعه جعبه دنده در قسمت جلوی خودور نصب می گردند، لذا مرکز ثقل خودرو نیز به چرخ های جلو نزدیکتر و عملا میزان فرمان پذیری خودرو را تحت الشعاع قرار می دهد.

لذا به منظور تسهیل در فرمان پذیری خودرو و جبران بخشی از کمبود بوجود آمده جهت احساس راحتی راننده در هنگام تغییر مسیر، از سیستم های پمپ هیدرولیک فرمان استفاده می گردد.

قطعه پمپ هیدرولیک فرمان در این مکانیزم که به عنوان تامین کننده روغن پرفشار نقش ایفاء می کند، یکی از مهمترین قطعات این سیستم به شمار می رود که دارای تکنولوژی طراحی و تولید بالا می باشد.

 

وظایف هیدرولیک فرمان:

  • این قطعه به منظور تامین روغن پرفشار مورد نیاز در مجموعه هیدرولیک فرمان استفاده می شود.
  • پمپاژ روغن به داخل مسیر پرفشار فرمان هیدرولیک که همانند عملکرد تمامی پمپ ها، تامین فشار و دبی سیستم را برعهده دارد.

بخش های عملکردی این مجموعه عبارتند از:

  • مجموعه محرک پمپ هیدرولیک فرمان (شامل شفت و پولی)
  • مجموعه روغن بند، Sealing (شامل واشرهای نشت بندی روغن)
  • مجموعه مخزن روغن (خاص خودروهای ۲۰۶)
  • مجموعه روتور و استاتور (شامل تیغه های جاروب کننده روغن بر روی استاتور)
  • مجموعه شیر کنترل جریان
  • مجموعه محفظه و Casing (شامل بوش میانی)

 قیمت پمپ هیدرولیک فرمان پژو 405  تعمیر پمپ هیدرولیک فرمان پژو 405  انواع پمپ هیدرولیک  ایرادات پمپ هیدرولیک فرمان  پمپ هیدرولیک 405  صدای پمپ هیدرولیک  مشکل صدا ویز ویز پمپ هیدرولیک  اجزا پمپ هیدرولیک  پمپ هیدرولیک چیست

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.