معرفی موتورسیکلت هوندا PCX 150 + عکس و مشخصات

0

موتورسیکلت هوندا PCX 150 توسط شرکت هوندا ساخته شده است. PCX 150 موتورسیکلت برای اولین بار در نوامبر ۲۰۰۹ برای فروش معرفی شد و مورد تقاضای زیادی هم بود.

در هوندا PCX 150موتورسیکلت چرخ‌های سبک‌تر، ترمز جلو ABS و تعلیق عقب‌تر برای مسافرت طولانی‌تر، برای یک رانندگی صاف و با اعتماد به نفس ترکیب می‌شوند.

قیمت هوندا PCX 150 محصولات جدید هوندا شرکت هوندا انواع موتور سیکلت بهترین موتور سیکلت ها مجله دوچرخه و موتورسیکلت مجله موتورسیکلت فروشگاه موتور سیکلت

دوست داشتن هوندا PCX 150موتورسیکلت کار سختی نیست. PCX 150 همواره به دلیل اقتصادی و عملی بودنش مشهور بوده است، اما اکنون با یک نگاه مجدد ورزشی، یک چشم انداز واقعی دارد.

رقیب اصلی هوندا PCX 150 موتور را می‌توان نسخه هیبریدی (برقی) خود آن دانست، گفتنی است قدرت نسخه بنزینی از هیبریدی بالاتر است در PCX 150 موتور اما مزیت نسخه هیبریدی این است که آلودگی کمتری تولید می‌کند و هزینه نگهداری از آن نیز به مراتب سبک‌تر است.

از معروف‎‌ترین رقبا سی بی ایکس در بازار جهانی نیز Yamaha NMAX است که شباهن زیادی به PCX 150 موتور دارد.

طراحی بدنه اسکوتر PCX 150 از مدل اسکوترهای فورزا الهام گرفته شده ولی جزئیات آن به صورت انحصاری می باشد. در هوندا PCX 150موتورسیکلت فضای ذخیره بیشتری در زیر صندلی وجود دارد که برای قرارگیری کلاه ایمنی مناسب می باشد که در حدود ۲۸ لیتر است.

چراغ های موتور هوندا PCX 150 از نوع LED می باشد و همچنین صفحه نمایش آن نیز LCD  است.  چراغ های PCX 150 محصول بزرگتر از محصولات هم رده خود همچون فورزا می باشد.

مشخصات کلی هوندا PCX 150

مدل PCX 150
برند هوندا
کلاس موتور اسکوتر
نوع انجین آب خنک, انژکتوری, تک سیلندر, چهار زمانه
حجم موتور ۱۴۹ سی سی
حداکثر سرعت ۱۱۵ کیلومتر بر ساعت
نوع کلاچ اتوماتیک
نوع ترمز جلو دیسکی
نوع ترمز عقب دیسکی
نوع استارت برقی
تعداد سیلندر یک عدد
تعداد شمع یک عدد
تعداد سوپاپ دو
نوع چراغ LED
جعبه دنده اتوماتیک
تعداد دنده پنج
نوع جک وسط – بغل
ترمز ABS دارد
نوع سیستم سوخت رسانی انژکتور
نوع سوخت بنزین
مصرف سوخت ۲.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
حجم مخزن سوخت ۸ لیتر
نوع کیلومترشمار دیجیتال
فضای حمل بار دارد
نوع رینگ اسپرت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.