ب ام و X۶ مدل ۲۰۲۰ ،ظاهر تهاجمی با جلو پنجر بزرگ (+عکس)
براساس گزارشها X۶ جدید با طیف گستردهای از سامانههای پشتیبانی مانند “کنترل کروز فعال”، نگهدارنده بین خطوط، سامانه “حرکت- توقف” و عملکرد تغییر خودکار بین خطوط مجهز شده است.
تصاویر منتشر شده از جدیدترین نسخه X6 با سپر جلوی پهنتر، دریچههای هوای بیشتر و جلوپنجره بزرگتر منتشر شد. جلوپنجره بزرگ و کلیهای شکل این خودرو از اطراف به چراغهای باریک و کشیده متصل میشود.
اگر به سمت عقب خودرو حرکت کنیم شاهد بدنه پر پیچ و خم خودرو و کاپوت تراشیده شده آن خواهیم بود. در نمای عقب این خودرو شاهد تغییرات بیشتری هستیم. در این نما چراغهای کشیده شما را به یاد خودروهای سری ۸ میاندازد. ما همچنین شاهد دیفیوزرهای اسپورت و در عقبی با زوایای بیشتر در X6 جدید هستیم.
متاسفانه تصویری از فضای داخلی این خودرو در دسترس نیست. با این وجود تصور میشود فضای داخلی این خودرو تا حدی از X5 بزرگتر باشد. در پی چنین تصوری، وجود یک صفحه پشت آمپر ۱۲.۳ اینچی و یک نمایشگر اطلاعات- سرگرمی در همین ابعاد بعید به نظر نمیرسد.
براساس گزارشها X6 جدید با طیف گستردهای از سامانههای پشتیبانی مانند “کنترل کروز فعال”، نگهدارنده بین خطوط، سامانه “حرکت- توقف” و عملکرد تغییر خودکار بین خطوط مجهز شده است.
گزینههای موتوری این خودرو نیز شبیه نسخههای X5 جدید خواهند بود. به همین دلیل مشتریان در بازار آمریکا شاهد موتورهای سه لیتری توربوشارژ ۶ سیلندر خطی با گشتاور ۴۴۷ نیوتنمتر و قدرت ۳۳۵ اسببخار در آن خواهند بود.
این موتور با یک سامانه انتقال قدرت خودکار ۸ سرعته هماهنگ شده و به صورت استاندارد با قابلیت محرک تمام چرخ ارائه میشود. پیشبینی میشود این خودرو مانند نمونههای x5 در ۵.۳ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر میرسد.
بامو x6 2020: ترکیبی از یک ظاهر تهاجمی و جلو پنجر بزرگ
نمونههای قدرتمندتر x6 xDrive50i با موتورهای ۴.۴ لیتری توئین توربو و با گشتاوری حدود ۶۴۹ نیوتنمتر توانی حدود ۴۵۶ اسببخار تولید میکند. این خودرو در ۴.۶ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر خواهد رسید.
p style=”text-align: left;”>The base 2020 BMW X6 comes standard with a generous list of equipment including navigation, heated front seats, keyless entry and start, a rearview camera, ambient lighting, and parking sensors. More expensive models add extras such as multicontour seats, four-zone climate control, and a Harman Kardon audio system. Like every BMW, there are many options including wireless charging, ventilated and massaging front seats, a head-up display that projects info into a larger surface area on the windshield, a surround view camera, and a 1,500-watt, 20-speaker Bowers and Wilkins Diamond surround sound system.
Sometime in the near future, look for a high-performance X6 M to join the lineup. Like the M5 and M8, the X6 M and its X5 M sibling will likely utilize the same performance-tuned all-wheel-drive system with a rear-drive (aka Drift) mode as their car counterparts. Under the hood should be an upgraded 4.4-liter twin-turbo V-8 and eight-speed automatic transmission. The standard X6 M will likely have 600 hp while the X6 M Competition should get 617 hp and a host of suspension tweaks to make it more capable on the track.
When it goes on sale later this year, the 2020 BMW X6 will start at $65,295 for the sDrive40i and $67,595 for the xDrive40i. The 523-hp X6 M50i is the priciest at $86,645.