شاسی‌ بلند لوکس انگلیسی در تهران + عکس و مشخصات

0

حضور خودروی لوکس و گرانقیمت لندروور دیسکاوری (Landrover Discovery_2018) با پلاک گذر موقت در تهران

Landrover Discovery 2018 مشخصات لندروور دیسکاوری لندروور دیسکاوری قیمت لندروور دیسکاوری مجله خودرو تازه های خودرو در ایران جدیدترین خودروها در ایران گرانترین شاسی بلند ایران خودرو انگلیسی قیمت شاسی بلند

لندرور دیسکاوری ۲۰۱۸ (Land Rover Discovery) آخرین نمونه از نسل پنجم این شاسی بلند مشهور بریتانیایی است که توانسته در جمع نامزدهای بهترین خودروهای ۲۰۱۸ قرار گیرد.

طراحی داخلی و کابین

کابین لندرور دیسکاوری ۲۰۱۸ مانند نمای ظاهری آن ترکیبی از تجمل و حس اسپرتی را برای راننده و سرنشینان فراهم می نماید. فضای موجود برای سرنشینان در هر دو ردیف صندلی های اول و دوم کافی بوده و محیطی دلباز را برای آنها فراهم می کند. اما طراحی صندلی های ردیف سوم در گونه های ۷ سرنشین اندکی نامناسب بوده و این بخش بیشتر برای افراد با جثه کوچک و کودکان مناسب است.

صندلی های لندرور دیسکاوری ۲۰۱۸ با روکشی از چرم مرغوب پوشیده شده و از بالاترین حد آسایش و امنیت برخوردار است. جاگذاری ابزار و ادوات کنترلی داشبورد نیز بسیار مناسب بوده و صفحه نمایش بزرگ واقع شده در بخش مرکزی داشبورد درسترسی ساده ای دارد. کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت نیز در سطح بسیار بالا و در حد و اندازه های این برند بوده و توانسته که این خودرو را در جمع بهترین خودروهای ۲۰۱۸ قرار دهد.

تیپ‌های مختلف و امکانات و تجهیزات استاندارد

لندرور دیسکاوری ۲۰۱۸ در چهار تیپ اصلی به بازارهای جهانی ارائه می گردد. این تیپ ها عبارتند از:

  1. تیپ پایه S
  2. تیپ SE
  3. تیپ HSE
  4. تیپ HSE Luxury

مشخصات فنی لندرور دیسکاوری ۲۰۱۸ در یک نگاه

S
Td4 دیزل
SE
Sd4 بنزینی
HSE
Td6 دیزل
HSE Luxury
حجم موتور (سی سی) ۱.۹۹۹ ۱.۹۹۷ ۲.۹۹۳ ۲.۹۹۵
تعداد سیلندر ۴ ۴ ۶ ۶
قدرت موتور (اسب بخار) ۱۸۰ ۲۹۶ ۲۴۴ ۳۳۵
گشتاور (نیوتون. متر.) ۴۳۰ ۴۰۰ ۶۰۰ ۴۵۰
تعداد سوپاپ ۱۶ ۱۶ ۲۴ ۲۴
گیربکس ۸ اتوماتیک
سیستم انتقال قدرت چهار چرخ (AWD)
مصرف سوخت  (شهر) ۷.۲ ۱۱.۵ ۸.۳ ۱۴.۲
مصرف سوخت (بزرگراه) ۵.۶ ۸.۱ ۶.۵ ۹.۳
مصرف سوخت (ترکیبی) ۶.۲ ۹.۴ ۷.۲ ۱۱
تولید CO2 در هرکیلومتر (گرم.) ۱۶۳ ۲۱۹ ۱۸۹ ۲۵۴
ظرفیت باک (لیتر.) ۷۷ ۹۰ ۸۵ ۸۹
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۰.۵ ۷.۷ ۸.۱ ۷
حداکثر سرعت (کیلومتر در ساعت) ۱۸۹ ۲۰۱ ۲۰۹ ۲۱۵
طول (میلیمتر) ۴.۹۷۰
پهنا (میلیمتر) ۲.۰۷۳
ارتفاع (میلیمتر) ۱.۸۸۸
فاصله دو محور (میلیمتر) ۲.۹۲۳
ارتفاع از زمین (میلیمتر) ۲۲۰ ۲۲۰ ۲۲۰ ۲۸۴
وزن (کیلوگرم) ۲.۱۰۵
حجم محفظه بار (لیتر.)
تعداد سرنشین ۵ ۵ ۷ ۷
سایز تایرها ۲۰″ ۲۰″ ۲۰″ ۲۰″
قیمت پایه (میلیون تومان) ۲۱۲ ۲۳۲ ۲۶۴ ۲۸۰

قیمت لندرور دیسکاوری ۲۰۱۸ در بازارهای جهانی

لندرور دیسکاوری ۲۰۱۸ با قیمتی مابین ۵۱.۰۰۰ دلار (معادل ۲۰۴ میلیون تومان) در تیپ پایه S به فروش می رسد. در صورت انتخاب بالاترین تیپ (لندرور دیسکاوری تیپ HSE Luxury) و تجهیز به تمامی امکانات موجود، بهای این خودرو به میزان قابل توجهی بالا رفته و با قیمتی در حدود ۷۵.۰۰۰ دلار (معادل۳۰۰ میلیون تومان) یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند جهان به حساب می آید.

تجربه رانندگی

لندروور دیسکاوری ۲۰۱۸ با استفاده از سیستم فنربندی پیشرفته خود سواری بسیار نرمی را در سطوح و ازتفاع های مختلف برای سرنشینان و راننده به ارمغان می آورد. استفاده از سیستم فنربندی بادی سفارشی نیز با توجه به قابلیت تنظیم ارتفاع به میزان نرمی این سیستم افزوده و سواری مملو از آرامشی را برای راننده و سرنشینان رقم خواهد زد.

Landrover Discovery 2018 مشخصات لندروور دیسکاوری لندروور دیسکاوری قیمت لندروور دیسکاوری مجله خودرو تازه های خودرو در ایران جدیدترین خودروها در ایران گرانترین شاسی بلند ایران خودرو انگلیسی قیمت شاسی بلند

با توجه به طراحی جدید بدنه لندروور دیسکاوری ۲۰۱۸ این خودرو عملکردی مانند خودروهای سدان داشته و کمترین صدای ممکن از محیط اطراف حتی در سرعت های بالا به داخل کابین نفوذ می کند. با وجود قرار گرفتن لندرور دیسکاوری ۲۰۱۸ در زمره خودروهای لوکس، این نمونه توانایی های بسیار قابل توجهی را در مسیرهای خاکی و خارج از جاده از خود به نمایش می گذارد.

قدرت و سرعت لندروور دیسکاوری ۲۰۱۸ نیز (به غیر از پیشرانه ۲.۰ لیتری ۴ سیلندر دیزل پایه) به خصوص در مدل های مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۰ لیتری بنزینی قابل قبول بوده و عملکردی مناسب برای یک خودروی شاسی بلند با وزنی بیش از ۲ تن را از خود به نمایش می گذارد.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.