ریمپ ایسیو چیست؟

0

با توجه به اینکه روز به روز بر اهمیت ریمپ ایسیو خودرو و نیز طرفداران آن افزوده می‌شود، ما را بر آن داشته است که در مقاله زیر تمام نکات لازم در رابطه با ریمپ ایسیو، مزایا و معایب ریمپ ecu ، هزینه ریمپ ای سی یو و نیز معتبرترین مرکز ریمپ ECU را به صورت مختصر ، مفید و جامع بیان کنیم.

ریمپ ایسیو چیست ؟

ریمپ تغییر نرم ‌افزاری کامپیوتر خودرو ( ECU ) برای بهبود وضعیت عملکردی خودرو می‌باشد. ای سی یو ها به صورت پیشفرض دارای یکسری محدودیت هایی هستند که توسط شرکت سازنده این محدودیت ها اعمال می شود .در واقع با ریمپ خودرو این محدودیت‌ها برطرف می‌شوند.

مزایای ریمپ ایسیو چیست ؟

۱-  کاهش دمای موتور و زودتر شروع شدن کارکرد فن خودرو هنگام بالا امدن دمای رادیاتور

۲-  کاهش مصرف سوخت با تنظیم و استاندارد سازی پاشش انژکتورها

۳-  افزایش شتاب اولیه و ثانویه با بالا بردن راندمان احتراق

۴-  برداشتن کوپ سرگاز یا تاخیر دریچه گاز

۵-  برداشتن محدودیت سرعت

۶-  بهبود عملکرد و رانندگی

۷-  بهبود پاسخ گشتاوری

۸-  بهبود تعویض دنده در دنده اتومات‌ها

۹-  حذف سنسور اکسیژن دوم

۱۰-  افزایش توان موتور

برای مشاهده مزایای ریمپ ecu  به صورت کامل و با جزئیات وارد لینک زیر شوید :

مزایای ریمپ ecu  خودرو

معایب ریمپ ECU چیست ؟

چنانچه ریمپ ایسیو توسط افراد غیر متخصص و مراکز نامعتبر انجام شود، باعث خسارات جبران ناپذیری در خودرو می‌شود. حتی در برخی موارد باعث از کار افتادن ایسیو خودرو می‌شود. همانطور که اشاره شد، ای سی یو خودرو در واقع مغز خودرو می‌باشد و تمام مپ‌های خودرو که باعث کارکردن مطلوب خودرو می‌شود در آن ذخیره شده است.  چنانچه  مراکز غیر معتبر از طریق ریمپ غیر استاندارد باعث بی نظمی در پارامترهای موجود در ایسیو شوند  ممکن است بعد از ریمپ خودرو هزینه های سنگینی برای مشتریان به بار آورد که از جمله این موارد می‌توان به روشن شدن چراغ svs ، چراغ چک ، خطای سنسور ناک ، ذوب شدن پیستون و خام سوزی اشاره کرد.

هزینه ریمپ ایسیو چقدر است ؟

قیمت ریمپ ایسیو را عوامل مختلفی تعیین می‌کنند، از جمله افزایش شتاب اولیه ، افزایش شتاب ثانویه ، حذف کاتاف ، تقویت توربو ، کم کردن دمای فن و … برای مشاهده دقیق هزینه ریمپ ایسیو در شرکت کاراک وارد لینک زیر شوید :

هزینه ریمپ ECU

بصورت کلی هزینه ریمپ کامل خودرو های ایرانی : بین ۲۵۰ تا ۴۵۰

هزینه ریمپ کامل خودروهای چینی بین ۳۵۰ تا ۵۰۰

به دلیل زیاد شدن ریمپ کنندگان ایسیو قیمت های مختلفی برای این کار ارائه می‌شود. به همین علت در اینجا برخی از دلایل اختلاف قیمت‌ها را برای کاربران توضیح می‌دهیم ، مهمترین دلیل آن اینست که افرادی با استفاده از برنامه های کپی اقدام به ریمپ ای سی یو خودرو می‌کنند که حاصل این کار صدمات جدی به موتور و ایرادات اساسی در برنامه می‌شود.

دلیل تفاوت در هزینه ریمپ ECU میزان تخصص افراد ، تجهیزات و تجارب می‌باشد. موارد بسیاری دیده شده که دارندگان خودرو برای ریمپ ایسیو به افراد غیرمتخصص که اغلب تنظیم موتور کاران سطح شهر هستند مراجعه کرده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.