WRX STI S209 گرانترین خودروی تاریخ شرکت سوبارو +عکس و مشخصات

0

چند هفته پیش شرکت سوبارو بالاخره از خودرویی که خیلی‌ها انتظارش را می‌کشیدند رونمایی کرد: خودروی قدرتمند WRX STI! این خودرو WRX STI S209 نام داشته و همین چند هفته پیش بود که نخستین نقدها و بررسی‌ها از آن منتشر شده بودند. شرکت اکنون جزئیات قیمتی آن را اعلام کرده و WRX STI S209، رسماً گران قیمت‌ترین خودروی تاریخ شرکت سوبارو می‌باشد.

مجله خودرو معرفی خودرو تازه های خودرو قیمت سوبارو WRX گرانترین خودرو ژاپنی محصولات جدید سوبارو شرکت سوبارو مشخصات سوبارو WRX بهترین خودروهای 2019 بازار آمریکا SUBARO WRX STI S209

تمام ۲۰۹ نمونه‌ای که از این خودرو ساخته خواهد شد قیمت پایه‌ای برابر با ۶۴ هزار و ۸۸۰ دلار دارند. تمام ۲۰۹ دستگاهی که از این خودرو ساخته خواهد شد قرار است از ماه نوامبر امسال وارد بازار آمریکا شود. کارگاه STI فقط قادر است روزانه ۲ تا ۳ دستگاه تولید کند و به همین دلیل، آماده شدن و ارسال تمام ۲۰۹ دستگاه زمان زیادی خواهد برد.

 مجله خودرو معرفی خودرو تازه های خودرو قیمت سوبارو WRX گرانترین خودرو ژاپنی محصولات جدید سوبارو شرکت سوبارو مشخصات سوبارو WRX بهترین خودروهای 2019 بازار آمریکا SUBARO WRX STI S209

قبل از S209، مدل تیپ RA قوی‌ترین و گران‌ترین نسخه WRX در آمریکا محسوب می‌شد. قیمت این خودرو ۴۹ هزار و ۸۵۵ دلار بوده و در مقایسه با یک STI استاندارد، پرفورمنس بسیار بهتری دارد. سوبارو بالاخره با این مدل آن افزایش قدرتمند چشم گیر که مشتریان امریکایی سال‌ها منتظرش بودند را ارائه کرده است. شرکت می‌گوید این نسخه در بین مدل‌های مختلف STI بهترین هندلینگ را نیز دارد. مدل‌های فعلی WRX STI را شاید بتوان با تیونینگ های موجود در بازار به طور دلخواه سفارشی سازی کرد، ولی بدون شک هیچ یک نمی‌توانند مانند WRX STI S209 فوق العاده باشند.

بدون شک تنها علاقه مندان واقعی WRX STI خریدار این خودرو خواهند بود، زیرا قیمت پایه حدوداً ۶۵ هزار دلاری تعیین شده برای آن، این خودرو را از دسترس خیلی از عاشقان WRX دور می‌کند. با این قیمت، گزینه‌های بسیار متنوعی در بازار برای خرید وجود دارند و بسیاری از آن‌ها، جذابیت‌های بیشتری ممکن است در مقایسه با یک سوبارو داشته باشند. نمایندگی‌های سوبارو خود نیز می‌توانند مانور زیادی روی تیونینگ بیشتر این خودرو ارائه کنند و همین موضوع است که جذابیت WRX STI S209 را برای مشتری‌ها افزایش می‌دهد. اگر ۳۴۱ اسب بخار قدرت WRX STI S209 به قدری جذاب است که دوست دارید آن را به زودی داخل گاراژ خود داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این است که همین امروز به یکی از نمایندگی‌های سوبارو مراجعه نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.