رونمایی از نسل هشتم فولکس‌ واگن گلف ۲۰۱۹ +عکس

0

فولکس‌ واگن نسل جدیدی از مدل گلف را در مراسمی در کارخانه مرکزی‌اش در شهر ولفسبورگ رونمایی کرد.

گلف مهم‌ترین مدل فولکس‌واگن پس از بیتل است. این کارخانه از سال ۱۹۷۴ تاکنون ۳۵ میلیون دستگاه از این مدل فروخته و تا زمانی که برنامه کارخانه آلمانی برای ساخت ماشین‌های الکتریکی به طور کامل اجرا شود، این مدل همچنان نان‌آور اصلی فولکس‌واگن خواهد بود.

مجله خودرو تازه های خودرو معرفی خودرو قیمت فولکس واگن گلف محصولات جدید فولکس واگن بهترین خودروهای 2019

ظاهر هشتمین نسل از پرفروش‌ترین ماشین اروپا، نسبت به قبل تغییر زیادی نکرده، اما گلف جدید از نظر ارائه فن‌آوری‌‌های جدید یک ماشین انقلابی است.

گلف جدید اولین ماشینی است که به سیستم ارتباط بین خودروها مجهز شده است. ماشین‌هایی که به این سیستم مجهزند، می‌توانند در محدوده‌ای هشتصد متری با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و درباره خطرهای احتمالی به هم هشدار دهند.

فولکس‌واگن همچنین می‌گوید گلف جدید اولین ماشین در کلاس خود است که به سیستمی نیمه خودران مجهز می‌شود. ماشین با این سیستم می‌تواند در بزرگراه تا سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت به طور خودکار سرعت‌، ترمز و فرمان را کنترل کند.

مجله خودرو تازه های خودرو معرفی خودرو قیمت فولکس واگن گلف محصولات جدید فولکس واگن بهترین خودروهای 2019

داشبورد ماشین کاملا دیجیتال است و با اینترنت به کارخانه وصل است. فولکس‌واگن از این طریق می‌تواند سیستم‌های ماشین را به‌‌روز کند و با آن راننده می‌تواند امکانات تازه برای ماشین سفارش دهد. اطلاعات ماشین را می‌توان از همین راه در تلفن همراه دید و کنترل کرد. رانندگان همچنین می‌توانند از برخی موبایل‌های سامسونگ به جای کلید استفاده کنند.

علاوه بر موتورهای دیزل و بنزینی، گلف جدید با پنج مدل هیبرید و هیبرید-الکتریکی هم فروخته می‌شود.

مجله خودرو تازه های خودرو معرفی خودرو قیمت فولکس واگن گلف محصولات جدید فولکس واگن بهترین خودروهای 2019

فولکس‌واگن بیشتر از اینکه از رقابت گلف با هچ‌بک‌های دیگر نگران باشد، از رونق گرفتن شاسی‌بلندهای کوچک در بازار هراس دارد.

از طرف دیگر، این کارخانه به زودی اولین مدل الکتریکی خود به نام ID.3 را به بازار عرضه خواهد کرد که هم‌اندازه گلف است و قرار است در آینده پرفروش‌ترین مدل کارخانه باشد. اگرچه مدیران فولکس‌واگن می‌گویند که مشتریان دو ماشین با یکدیگر فرق دارند و برخلاف گلف، خریداران جوان‌تر و علاقمند به تکنولوژی به سراغ ID.3 می‌روند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.