ایران خودرو روزانه ۳۰۰ خودروی گازسوز تولید می‌کند

0
 سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: شرکت ایران خودرو به ظرفیت تولید روزانه ۳۰۰خودروی گازسوز رسیده و قرار است در آینده نزدیک به تولید روزانه ۷۰۰ خودروی گازسوز برسد.
 سکینه الماسی در تشریح جلسه دیروز کمیسیون انرژی از ارائه گزارشی درخصوص  آخرین وضعیت گازسوز کردن خودروها و مصرف بنزین توسط مسئولان و کارشناسان وزارت نفت خبر داد.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طبق گزارش ارائه شده؛ مصرف بنزین از آغاز طرح سهمیه‌بندی حدود ۸/۲۱ کاهش داشته است و درواقع صرفه جویی شده است.

وی با بیان اینکه دولت برای گازسوز کردن تمامی ناوگان حمل ونقل کشوری در بخش خودرویی همچون تاکسی‌ها (اعم از اینترنتی و شخصی)، اتوبوس، وانت و کامیون نسخه پیچیده است، توضیح داد: در بخش اول اجرای این طرح برای دوگانه سوز کردن تمامی تاکسی‌ها و جایگزین کردن تعدادی از آن‌ها قدم‌هایی برداشته است. این طرح تا یک سال و چهار ماه دیگر به سرانجام خواهد رسید.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین طبق گزارش ارائه شده شرکت ایران خودرو به ظرفیت تولید روزانه ۳۰۰ خودروی گازسوز رسیده که قرار است در آینده نزدیک به تولید روزانه ۷۰۰ خودروی گازسوز برسد.

منبع: خانه ملت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.