آیا محصولات چری فونیکس ایمن هستند؟

0

اگر تا حدود یک دهه پیش از فردی می پرسیدید که چند خودروی ایمن نام ببرد، قطعا چیزی جز نام محصولات برندهایی از جمله مرسدس بنز یا ولوو را نمی شنیدید. اما امروزه رقابت خودروسازان در سطح جهانی به سمتی سوق پیدا کرده که ایمنی جز لاینفک محصولات آن ها است.

مجله خودرو معرفی خودرو معرفی دنیای خودرو اخبار خودرو خودروی فونیکس تیگو ۷ قیمت خودروی فونیکس تیگو ۷ امکانات رفاهی فونیکس تیگو ۷ پرو

در این میان نیز مراکز تست ایمنی گوناگونی وجود دارند تا ادعای خودروسازان را تائید و یا نقض کنند.
علیرغم اینکه کشور چین دارای مرکز تست ایمنی C-NCAP است، خودروسازان چینی می کوشند تا برای اثبات خود و کسب سهم فروش بیشتر در بازار جهانی، از دیگر مراکز معتبری از جمله ANCAP نیز گواهی تائید دریافت کنند. چری نیز از جمله شرکت های چینی است که محصولاتش علاوه بر شرکت در آزمون های ایمنی مرکز تست ایمنی چین، در مرکز تست ایمنی استرالیا نیز شرکت کرده و نتایج خوبی دریافت کردند.

اخیرا دو محصول پرچمدار چری یعنی تیگو7 و اومودا5 با شرکت در ازمون های مرکز تست ایمنی استرالیا پنج ستاره ایمنی دریافت کرده و با خودروهایی از جمله فورد رنجر، ب ام و ایکس1، نیسان قشقایی و ولوو اس60 در یک جایگاه قرار گرفته اند. این در حالی است که خودروهایی از جمله سوزوکی جیمنی، هیوندای کونا و پژو 308 تنها موفق به دریافت چهار ستاره ی ایمنی از این مرکز شدند. بد نیست بدانید که ANCAP در سال 1993 میلادی تاسیس شد و از سال 2018 میلادی نیز به طور کامل از دستورالعمل های ایمنی Euro NCAP پیروی می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.