چند تجربه خدمت دوستان درباره آموزش نکات فنی

0

چند تجربه خدمت دوستان :
– در خودروهایی که ABS دارند و تعریف سوییچ نمی شوند ابتدا سوکت ABS را بکشید.
– در ریو برای ریست کردن می توان جای سنسور دور موتور و موقعیت میل سوپاپ را جابجا بست و خودرو را روشن کرد و بعد به حالت اولیه برگردانید.
– در پشت چراغ جلوی سمت شاگرد سمند ۲ تا اتصال بدنه هست که در صورت عدم اتصال کافی فن ها بد کار کرده و چراغ چک روشن می شود.
– در تعمیر ایسیو PL4 چناچه ایسیو آی سی انژکتور،JCI، استپر نداشته باشد بایستی چراغ چک داشته باشد.
– در تست ایسیو ساژم بهترین روش استفاده از منبع تغذیه ۵ ولت است.سمت منفی منبع تغذیه را به M1H4 سمت مثبت را پایه ۴ رگولاتور یا ۴ ای سی انژکتور یا پایه ۸ ای سی کوعل می زنیم هر آی سی که داغ کرد همان خراب است.
– در خودروهای چینی بسیاری از ایرادهایی که باعث ایراد های عجیب می شوند با برداشتن بست باتری برای چند دقیقه حل می شود.به طور مثال قطع ارتباط پشت آمپر با BCM و عمل نکردن عقربه ها و روشن شدن چراغ های پشت آمپر،خاموش شدن خودرو بعد از در آوردن دریچه گاز برقی و شستشوی آن.
– استفاده از دیاگ پرتابل به همراه راننده در جاده و چک کردن پارامترها و ایجاد خطا ها در زمان وقوع از عوامل مهم عیب یابی میباشد.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.