مسافران گیلان و مازندران بازگردانده می‌شوند

0

رئیس پلیس راهور گفت: کسانی که راهی سفر به استان‌های گیلان و مازندران می‌شوند فقط خودشان و نیرو‌های پلیس راه را به زحمت می‌اندازند و باید بازگردند.

اخبار مازندران اخبار گیلان پلیس راهور ناجا هشدارهای پلیس سفرهای نوروزی راه های انتقال ویروس کرونا آخرین وضعیت جاده های کشور وضعیت جاده چالوس

سردار تیمور حسینی گفت: بنابر تصمیم‌های مقامات محلی در دو استان گیلان و مازندران، تردد در همه محور‌های منتهی به این دو استان به ویژه از جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت از دیشب ممنوع شده است.

وی افزود: البته در محور چالوس علاوه بر تدابیر لازم برای کنترل بیماری کرونا با سقوط بهمن نیز مواجهیم و به همین علت همکارانم این محدودیت‌ها را اجرا می‌کنند و فقط خودرو‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی می‌توانند با نظارت، تردد کنند.

سردار حسینی در پاسخ به این پرسش که آیا از سفر مردم به این دو استان جلوگیری نمی‌شود، اعلام کرد: ما در دو مقطع هم در ابتدای آزادراه از محدوده استان قزوین و هم در محدوده عوارضی امامزاده هاشم در جاده رشت این محدودیت و ممنوعیت را اجرا می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور در پاسخ پرسش دیگری مبنی بر این که آیا افراد بی توجه به این محدودیت‌ها به دو استان گیلان و مازندران راه داده می‌شوند، تاکید کرد: خیر به هیچ عنوان؛ کسانی که راهی سفر به این استان‌ها شوند بازگردانده خواهند شد.

وی همچنین درباره وضعیت آزادراه تهران – قم، گفت: این مسیر بسته نیست، اما شماری از نیرو‌های وزارت بهداشت و درمان و سازمان هلال احمر، سرنشینان خودرو‌های عبوری را آزمایش می‌کنند و اگر افرادی از نظر ابتلا به بیماری کرونا مشکوک باشند حتما به سمت کنترل‌های بیشتر هدایت خواهند شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.