تصادف رانا با گاردریل‌ های اتوبان تندگویان

0

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد و تصادف شدید سواری رانا با گاردریل‌های میانی اتوبان تندگویان محدوده پل آزادگان و تلاش و کمک پلیس راهور برای بیرون آوردن راننده رانا خبر داد.

اخبار تصادفات تهران اخبار حوادث تهران تصادف وحشتناک نیروی انتظامی اتوبان تندگویان کجاست

سرهنگ احسان مومنی در گفت‌وگو با میزان گفت: روز گذشته، در مسیر اتوبان تندگویان محدوده پل آزادگان، یک دستگاه سواری رانا که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و پس از چرخیدن به دور خود، بشدت با گاردریل‌های میانی اتوبان برخورد می‌نماید.

وی ادامه داد: این خودرو پس از برخورد و خسارت به چندین نیوجرسی و واژگون شدن بر روی سقف در همان محل متوقف می‌شود.

این مقام انتظامی اظهار کرد: تیم گشتی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب که در این مسیر در حال تردد بوده پس از مشاهده این حادثه به کمک راننده وسیله نقلیه می‌شتایند و مشغول کمک رسانی و امداد به این راننده مشغول می‌گردند و قبل از بروز هر گونه حریق و اتفاق ناگوار می‌توانند وی را از وسیله نقلیه بیرون بیاورند.

وی افزود: تیم کارشناسی منطقه ۲۶ پلیس راهور فاتب علل حادثه علل حادثه را مورد بررسی قرار داده علت این واژگونی را سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام می‌نمایند.

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: تیم اورژانس پس معاینه سراپایی راننده رانا به مداوای وی در محل حادثه پرداختند و به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل نمودند.

سرهنگ مومنی از رانندگان خودرو‌ها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

منبع:میزان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.