بیوگرافی و آثار آرش آصفی بازیگر تمام رخ + عکس

0

عکس آرش آصفی و همسرش ،بیوگرافی آرش آصفی و همسرش ،آرش آصفی در تمام رخ ،آرش آصفی اینستا

زندگی شخصی آرش آصفی

آرش آصفی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در سال 1357 در شهر ساوه به دنیا آمده و یک برادر به نام محمدرضا دارد.

این هنرمند به کشاورزی علاقه بسیاری داشته و در خارج از تهران در یک خانه باغ زندگی می کند. او به هنگام فراغت از بازیگری، به کار کشاورزی، اسب سواری و باغداری می پردازد.

 بیوگرافی آرش آصفی
 همسر آرش آصفی
 بیوگرافی بازیگران
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران
 اینستاگرام بازیگران
 بازیگران سریال تمام رخ
 بیوگرافی گلاره عباسی
 همسر گلاره عباسی

ازدواج و همسر آرش آصفی

آرش آصفی یکی از بازیگران آرام و به دور از حاشیه می باشد و تاکنون درباره زندگی شخصی خود اطلاعاتی را منتشر ننموده است.

ورود آرش آصفی به عرصه هنر

آرش آصفی خود را یک کشاورز بازیگر معرفی می کند. او فعالیت حرفه ای خود را در 23 سالگی و از سال 1380 با سریال «وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده» به کارگردانی عباس رافعی آغاز کرد و با فیلم سینمایی مواجهه، ساخته سعید ابراهیمی فر اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد.

این بازیگر دوره های بازیگری را در کلاسهای آزاد زیر نظر زنده یاد امین تارخ گذرانده است، پس از پایان دوره های آموزشی به دفاتر متعددی برای بازیگری مراجعه کرد اما اتفاق مورد انتظار برای او رخ نداد و آرش آصفی برای مدتی به هندوستان مهاجرت کرد.

آرش آصفی پس از بازگشت به ایران در خانه باغ خود زندگی می کرد و مشغول کشاورزی شده بود. پس از مدتی بهرام عظیم پور(کارگردان و فیلمنامه‌نویس) او را به دفتر آقای احمدرضا درویش معرفی کرده و برای بازی در فیلم رستاخیز در سال 1391 انتخاب شد.

آرش آصفی در سریال سرجوخه

 بیوگرافی آرش آصفی
 همسر آرش آصفی
 بیوگرافی بازیگران
 اخبار بازیگران
 ازدواج بازیگران
 اینستاگرام بازیگران
 بازیگران سریال تمام رخ
 بیوگرافی گلاره عباسی
 همسر گلاره عباسی

سرجوخه سریالی امنیتی و اجتماعی به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در سال 1400 است که به روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

این مجموعه به طور همزمان به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان می پردازد که در راه رسیدن به عشق با موانع و اتفاقات زیادی مواجه می شوند و در ادامه به موضوعاتی همچون سایت های شرطبندی اشاره شده است.

آرش آصفی در سریال سرجوخه نقش ابراهیم، یک مامور امنیتی را ایفا می کند و حمیدرضا محمدی، سامان صفاری، نیلوفر کوخانی، علیرضا اسیوند، پیام احمدنیا، حبیب دهقان نسب و سوتلانا سوپیلنیاک (بازیگر خارجی)، هنرمندان دیگر این مجموعه را تشکیل می دهند.

آرش آصفی در سریال تمام رخ

 بیوگرافی آرش آصفی  همسر آرش آصفی  بیوگرافی بازیگران  اخبار بازیگران  ازدواج بازیگران  اینستاگرام بازیگران  بازیگران سریال تمام رخ  بیوگرافی گلاره عباسی  همسر گلاره عباسی

سریال تمام رخ با نام سابق مارماهی، به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در سال 1401 است که می توان آن را فصل دوم سریال سرجوخه دانست.

این سریال با در نظر گرفتن تحریم و تروریسم اقتصادی راوی زندگی خانواده هایی است که شخصیت متزلزلی داشته و با وجود داشتن تحصیلات، امکان فریب خوردن آنها در سایت های شرط بندی وجود دارد. در این خانواده ها، افراد به طمع پول زیاد، حاضر به خیانت، وطن فروشی شده و گاه دچار طلاق عاطفی می شوند.

آرش آصفی در این سریال با هنرمندانی همچون رحیم نوروزی، ویدا جوان، علیرام نورایی، بهزاد خداویسی، احسان امانی، نگین صدق گویا، مهدیه نساج، سولماز حصاری، مهدی سلوکی، رحمان باقریان، سوتلانا سوپیلنیاک (بازیگر خارجی)، شیدا یوسفی و کاظم هژیرآزاد به نقش آفرینی پرداخته است.

فیلم شناسی آرش آصفی

در ادامه این بخش از بیوگرافی آرش آصفی، به معرفی کارنامه هنری او می پردازیم.

فیلم های سینمایی آرش آصفی

  • گیتی همسر علیرضا:حمیدرضا هنری، 1398
  • رستاخیز:احمدرضا درویش، 1391
  • مواجهه:سعید ابراهیمی‌فر، 1383

سریال های تلویزیونی آرش آصفی

  • تمام رخ:محمود معظمی، 1401
  • سرجوخه:محمود معظمی، 1400
  • خانه امن:احمد معظمی، 1399
  • مدینه:سیروس مقدم، 1392
  • وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده:عباس رافعی، 1380

فیلم های کوتاه آرش آصفی

  • فیلم کوتاه رنگ دوست:کارگردان بیتا شفیع پور
  • فیلم کوتاه آهسته صدایم کن:حسین مهابادی

منبع:نمناک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.