کادیلاک CT4-V بلک وینگ رونمایی شد +عکس

0

همزمان با معرفی CT5-V بلک وینگ، کادیلاک از سدان CT4-V بلک وینگ نیز رونمایی کرده است.

همان طور که می توان سدان قدرتمند CT5-V بلک وینگ را جانشینی برحق برای CTS-V دانست، کادیلاک CT4-V Blackwing نیز جانشینی مناسب برای ATS-V به شمار می رود. با وجود این که، پیشرانه مدل جدید CT4-V با مدل قبلی خود یکسان است، اما قدرت و گشتاور آن بهبود یافته است.

مشخصات فنی کادیلاک CT4-V بلک وینگ

خودروی کادیلاک شرکت کادیلاک قیمت کادیلاک مشخصات کادیلاک ماشین جدید کادیلاک محصولات جدید کادیلاک مجله خودرو تازه های خودرو Cadillac CT4

نسخه بلک وینگ کادیلاک CT4-V از پیشرانه ۳٫۶ لیتری ۶ سیلندر تویین توربو بهره می برد. از جمله مهم ترین تغییرات صورت گرفته در این پیشرانه می توان به نرم افزار کنترل سیستم جدید، طراحی متفاوت میل ژورنال های میل لنگ و منیفولد ورودی جدید که ۳۹ درصد هوای بیش تری به پیشرانه وارد می کند اشاره کرد. افزون بر این، پره های توربین توربوشارژر نیز از جنس تیتانیوم-آلومینید تولید شده اند که گشتاور تولیدی در محدوده دور (Rev Range) بیش تری در اختیار راننده قرار گیرد. از دیگر تغییرات می توان به تغییر جانمایی نازل های روغن در بلوک سیلندر، به منظور خنک کاری بهتر اشاره کرد. به لطف تمامی این تغییرات، اکنون کادیلاک CT4-V بلک وینگ ۴۷۲ اسب بخار قدرت و ۶۰۳ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

قدرت پیشرانه نسبت به مدل قبلی ۸ اسب بخار افزایش یافته است و اکنون سرعت گیری صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت تنها در ۳٫۸ ثانیه صورت می گیرد. بیشینه سرعت خودرو نیز در ۳۰۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است. در مقایسه با رقیبانی همچون مرسدس بنز AMG CLA 45 با ۳۸۲ اسب بخار قدرت و آئودی RS3 با ۳۹۴ اسب بخار قدرت، کادیلاک CT4-V بلک وینگ بسیار قدرتمندتر است. همانند CT5-V بلک وینگ، دیگر سدان جدید کادیلاک نیز با دو انتخاب جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا ۱۰ سرعته خودکار به بازار عرضه خواهد شد. جعبه دنده دستی کادیلاک، که مخصوص علاقه مندان به سرعت طراحی شده است، از کلاچ تویین دیسک، کولر گیربکس و حالت Rev Matching بهره می برد.

خودروی کادیلاک شرکت کادیلاک قیمت کادیلاک مشخصات کادیلاک ماشین جدید کادیلاک محصولات جدید کادیلاک مجله خودرو تازه های خودرو Cadillac CT4

در جعبه دنده خودکار نیز حالتی برای تعویض دستی دنده ها به وسیله پدل شیفترهای منیزیمی تعبیه شده است. نحوه عملکرد جعبه دنده با توجه به حالت رانندگی انتخابی راننده تغییر خواهد کرد. انتقال قدرت در کادیلاک CT4-V به چرخ های عقب صورت می گیرد و این خودرو از دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی به همراه کولر روغن و هازینگ آلومینیومی بهره می برد. همانند CT5-V، سیستم تعلیق خودرو سخت تر شده و تغییراتی همچون نصب فنرها و میل موج گیر سفت تر روی آن انجام شده است. افزون بر این، کادیلاک CT4-V بلک وینگ از جدیدترین نسخه سیستم کنترل سواری مغناطیسی نیز بهره می برد.

طراحی بدنه کادیلاک CT4-V بلک وینگ

تغییرات مبتنی بر بهبود عملکرد یا پرفورمنس خودرو در طراحی بدنه نیز گسترش یافته است. از جمله تغییرات مهم طراحی بدنه در قسمت جلو می توان به ورودی های هوای بزرگ تر، جلوپنجره مشبک تیره و کیت بدنه آیرودینامیکی شامل بادشکن جلو، ونت های گلگیرهای جلو و رکاب کناری اشاره کرد. کیت بدنه، که در جذابیت هرچه بیش تر ظاهر خودرو تأثیر بسزایی دارد، با باله عقب و دیفیوزر تکمیل می شود.

خودروی کادیلاک شرکت کادیلاک قیمت کادیلاک مشخصات کادیلاک ماشین جدید کادیلاک محصولات جدید کادیلاک مجله خودرو تازه های خودرو Cadillac CT4

خریدارانی که به دنبال کاهش نیروی لیفت جهت رانندگی تهاجمی در پیست هستند، می توانند کیت بدنه آیرودینامیکی فیبرکربن را سفارش دهند که لیفت را به میزان ۲۱۴ درصد کاهش می دهد. کادیلاک CT4-V بلک وینگ از رینگ های ۱۸ اینچی فورج آلومینیومی که در لاستیک های مخصوص میشلن پایلوت اسپرت ۴S قرار می گیرند بهره می برد.

رینگ های ذکرشده از پشتیبانی سیستم ترمز قدرتمند خودرو با وجود دیسک های ۱۵ اینچی در جلو و ۱۳٫۴ اینچی در عقب برخوردار هستند. دیسک های جلو و عقب به ترتیب از کالیپرهای ترمز ۶ پیستون و ۴ پیستون استفاده می کنند. کالیپرهای ترمز در رنگ های مختلف قابل سفارش هستند، اما انتخاب دیسک ترمز کربن سرامیکی برخلاف مدل CT5-V موجود نخواهد بود.

کابین

خودروی کادیلاک شرکت کادیلاک قیمت کادیلاک مشخصات کادیلاک ماشین جدید کادیلاک محصولات جدید کادیلاک مجله خودرو تازه های خودرو

در هنگام ورود به کابین، در نگاه اول فرمان اسپرت با پوشش چرمی و صندلی های چرمی ۱۸ حالته برقی به چشم می آیند. دو نمایشگر دیجیتالی ۸ و ۱۲ اینچی برای سیستم سرگرمی و پشت آمپر درنظر گرفته شده اند که در جذابیت طراحی کابین نقش پررنگی دارند. از جمله دیگر ویژگی های چشم نواز کابین می توان به شارژر وایرلس موبایل، سیستم صوتی AKG با ۱۴ بلندگو و پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی روی سیستم سرگرمی اشاره کرد.

نمایشگر پشت آمپر دیجیتالی در حالت های مختلف قابل تنظیم است و بنابر صلاح‌دید راننده، زمان سرعت گیری صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت یا زمان اتمام سرعت گیری در مسیر ۴۰۰ متری پیست درگ را نیز نمایش می دهد. در تریم های میان رده از صندلی های اسپرت چرم و میکروفایبر استفاده شده است که در ۱۶ حالت قابل تنظیم هستند.

فرمان کوچک تر با تریم فیبرکربنی نیز برای مشتریان قابل سفارش خواهد بود. در مدل های بالارده، از صندلی های Level 2 با قالب منحصر به فرد استفاده شده است که از گرم کن، تهویه و قابلیت ماساژ برخوردارند و از پوشش چرم و میکروفایبر بهره می برند.

کادیلاک CT4-V بلک وینگ با قیمت پایه ای ۵۹٫۹۹۰ دلار به علاوه ۹۹۵ دلار هزینه ارسال قابل سفارش خواهد بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.