سقوط ۱۲۰ میلیونی قیمت شاهین سایپا در آگهی های فروش

0

شاهین سایپا که در روزهای اول سال با قیمت ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان برای فروش آگهی می شد، در چند روز گذشته وارد یک روند کاهشی چشمگیر شده است.

فقط ۳۰۰ خودرو شاهین به برندگان قرعه کشی این خودرو تحویل داده شده است، اما بررسی آگهی های فروش شاهین در سایتهای خرید و فروش نشان می دهد، بعضی از مالکان این خودرو تصمیم دارند خودرویی را که اسفند ماه سال گذشته با قیمت ۲۶۸ میلیون تومان تحویل گرفته اند با قیمت بیشتری بفروشند.

البته روند بازار و کاهش قیمت دلار و سقوط قیمت بیشتر خودروهای داخلی اجازه نداد خودرو شاهین به اوج گیری خود ادامه بدهد. فروشندگان شاهین در روزهای اول سال بازار خودرو را با قیمتهای پیشنهادی خود غافلگیری کردند و این خودرو را با قیمتهای مختلف از ۴۵۰ میلیون تومان تا ۵۰۰ میلیون آگهی کردند.

مقایسه خودرو مشاوره خرید خودرو مقایسه شاهین با دنا قیمت سایپا شاهین مشخصات سایپا شاهین امکانات دنا قیمت دنا

حتی در بعضی از آگهی های فروش، قیمت شاهین با رنگ مشکی حدود ۷۰۰ تا ۸۵۰ میلیون تومان بود. اما بعد از یک ماه که از آن آگهی های عجیب و غریب می گذرد، قیمت های اعلامی از سوی فروشندگان برای شاهین خیلی کمتر از قبل است. بررسی این آگهی ها از سقوط ۱۲۰ میلیون تومانی شاهین خبر می دهد.

نگاهی به روند افزایش تعداد آگهی های خودرو و حواله خودرو شاهین در یکی از معروفترین سایت های خرید و فروش خودرو نشان می دهد که تعداد آگهی های این خودرو تا دیروز از ۱۱۰ آگهی بیشتر شده و به موازات آن قیمت هایی که فروشندگان طلب می کنند کمتر از قبل است.

قیمت شاهین در بیشتر این آگهی ها حدود ۳۸۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است. یعنی در یک ماه حدود ۱۲۰ میلیون تومان قیمت این خودرو سقوط کرده است، قیمتی که بسیاری از فعالان بازار آن را کاذب می دانستند و پیش بینی می کردند خیلی زود سقوط می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.