معرفی لینکلن نویگیتور ۲۰۲۲

0

شاسی‌­بلند بزرگ و لوکس ساخت لینکلن یعنی نویگیتور، برای سال ۲۰۲۲ یک بروزرسانی میان­‌دوره‌­ای دریافت کرده که به تغییر در ظاهر و البته حضور فناوری‌های جدید در این خودرو منجر شده است.

”از ویژگی‌­های مهم لینکلن نویگیتور ۲۰۲۲ که در مدل‌های قبلی وجود نداشت، امکان رانندگی بدون دخالت دست راننده است.“به لطف نصب جلوپنجره جدید، دماغه خودرو بزرگتر از قبل به نظر می‌رسد، ضمن‌اینکه چندین چراغ LED تطبیق­‌پذیر هم به این بخش اضافه شده است. در نمای عقب هم چراغ‌های LED سه بعدی، قطعه کرومی و نوار قرمز بین چراغ‌ها جلب نظر می­‌کند.

قیمت لینکلن نویگیتور لینکلن نویگیتور 2018 مشخصات لینکلن نویگیتور شرکت لینکلن آمریکا قیمت لینکلن کانتیننتال نمای دخلی لینکلن معرفی خودرو سایت تخصصی خودرو

با ورود به فضای کابین، نمایشگر ۱۳.۲ اینچی مرکزی که جانشین نمونه قبلی شده نگاه بیننده را به سوی خود می­‌کشاند. دو نمایشگر ۵.۸ اینچی هم برای سرنشینان عقب نصب شده است، تا از طریق تنظیمات تهویه مطبوع، وضعیت صندلی و سیستم صوتی مربوط به قسمت خود را تغییر دهند.

در سری Black Label این خودرو، دو نسخه به نام‌های Central Park با تریم چوب تیره رنگ و Invitation با تریم چوب Khaya نیز قابل سفارش است.

لینکلن نویگیتور ۲۰۲۲

اما یکی از ویژگی‌­های مهم لینکلن نویگیتور ۲۰۲۲ که در مدل‌های قبلی وجود نداشت، امکان رانندگی بدون دخالت دست راننده است که با نام ActiveGlide معرفی شده است. این فناوری که به یاری چندین دوربین و رادار فعالیت می­‌کند، در طول بیش از ۲۰۰ هزار کیلومتر پیمایش در بزرگراه‌­های آمریکای شمالی مورد آزمایش و بررسی قرار گرفته تا از عملکرد آن اطمینان حاصل شود.

کابین و صندلی های لینکلن نویگیتور ۲۰۲۲

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/f2bcd7ce-f4fb-47d6-bd21-a2dda10238c1/article_637650575588000171_thumb_960_542.jpg

سرعت عملکرد سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC4 نسبت به قبل دو برابر افزایش یافته و عملکرد آمازون آلکسا نیز تا سه سال رایگان خواهد بود. ماساژور هم مورد بروزرسانی قرار گرفته است، به نحوی که اکنون ۳۰ عملکرد مختلف برای صندلی‌­های جلو ارائه می‌­کند. گرمکن و تهویه صندلی­‌های ردیف دوم به همراه ماساژور (سفارشی)، آسایش سرنشینان عقب را تامین خواهد کرد.

سیستم تعلیق تطبیق­‌پذیر لینکلن نویگیتور ۲۰۲۲ به کمک چندین دوربین و انبوهی از حسگرها، حرکت خودرو را زیرنظر گرفته و در مناسب‌ترین حالت تنظیم می­شود.

دستیار تشخیص حرکت در چهارراه، دستیار پارک، دستیار کنترل حرکت تریلر و امکان دریافت بروزرسانی نرم‌­افزاری از طریق LincolnEnhance، مهمترین ویژگی‌های نسخه جدید این خودروی لوکس خواهد بود.

طراحی لینکلن نویگیتور ۲۰۲۲

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/f2bcd7ce-f4fb-47d6-bd21-a2dda10238c1/article_637650574791890271_thumb_960_542.jpg

نیروی پیشرانه ۳.۵ لیتری شش سیلندر توئین توربو اکوبوست از ۴۵۰ اسب‌­بخار در مدل ۲۰۲۱ به ۴۴۰ اسب­‌بخار کاهش یافته است، که احتمالاً به علت سازگاری با استانداردهای جدید آلایندگی باشد.

قیمت لینکلن نویگیتور ۲۰۲۲ در اوایل سال آینده میلادی یعنی در زمان نزدیک به آغاز فروش این مدل اعلام خواهد شد.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.