معرفی دی‌ اس ۷ کراس‌بک نسخه Ligne Noire

0
عرضه نسخه­‌های سفارشی با زمینه رنگی تیره در میان برندهای پرمیوم خودروسازی سابقه‌­ای طولانی دارد. اکنون شرکت دی‌اس هم تصمیم گرفته نسخه ویژه‌­ای از پرفروش‌­ترین شاسی‌بلند پرمیوم فرانسه یعنی ۷ کراس­‌بک را با لقب Ligne Noire به بازار عرضه نماید.”در بخش‌های مختلف کابین و بدنه این دی‌اس ۷ کراس‌بک خاص از رنگ تیره استفاده شده است.“همان‌طور که از نام این نسخه که معادل بلک لاین (Black Line) در زبان انگلیسی است دریافت می­‌شود، در بخش‌های مختلف کابین و بدنه از رنگ تیره استفاده شده است. آینه­‌های جانبی و ریل سقفی مشکی، حاشیه تیره چراغ‌های عقب، نوار کرومی تیره روی در صندوق عقب و حاشیه شیشه­‌های جانبی و رینگ‌های خاکستری ۱۹ اینچی طرح Roma، مهمترین تغییرات ظاهری این مدل نسبت به نسخه استاندارد است.

خریداران می­‌توانند از میان شش رنگ مشکی مرواریدی، خاکستری پلاتینیوم، آبی Ink، سفید مرواریدی، سفید کریستالی و خاکستری Artense، یکی را برای تزئین بدنه انتخاب نمایند.
طراحی بدنه دی‌اس ۷ کراس‌بک نسخه Ligne Noire

DS Automobiles آرین موتور ds6 برند ds در ایران شاسی بلند DS7 شرایط فروش محصولات DS معرفی خودرو مجله خودرو مجله خودرو کارستان دنیای خودرو مجله ماشین قیمت شاسی بلند سایت تخصصی خودر

این مدل براساس تریم Bastille+ شکل گرفته و امکاناتی همچون چراغ‌های LED فعال جلو با قابلیت چرخش، حسگرهای پارک جلو و عقب، روکش چرمی فرمان، تنظیم برقی صندلی­‌های جلو، دوربین دید عقب و روکش آلومینیومی پدال­‌ها و محل استراحت پا را به همراه دارد. خریداران می­‌توانند روکش چرمی ناپا با دوخت لوزی‌شکل را به رنگ مشکی یا خاکستری سفارش دهند.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/f56a099c-80cb-4344-a901-dc96a73a4ba3/article_637610913446638777_thumb_960_542.jpg

در نسخه مجهز به پیشرانه هیبرید، شیشه‌های دودی و سیستم تعلیق تطبیق‌­پذیر نیز نصب شده که به یاری دوربین تعبیه شده در آن، شرایط جاده را بررسی کرده و مطابق با آن تنظیم می­‌شود.
تزئینات کابین دی‌اس ۷ کراس‌بک نسخه Ligne Noire

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/f56a099c-80cb-4344-a901-dc96a73a4ba3/Content/FotoJet(15)637610913941673880.jpg

این خودرو با پیشرانه­‌های دیزل، بنزین‌­سوز و هیبرید قابل انتخاب خواهد بود. نخستین گزینه، واحد ۱.۵ لیتری توربودیزل با ۱۲۸ اسب‌­بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور است، درحالی‌که پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزین‌سوز با ۱۷۹ اسب‌بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن‌متر گشتاور هم قابل سفارش است. دو گزینه هیبرید هم می‌توان انتخاب کرد که از ترکیب پیشرانه ۱.۶ لیتری درون­‌سوز و موتور الکتریکی شکل گرفته است و در دو نسخه با ۲۲۲ اسب‌­بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور و ۲۹۶ اسب­‌بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن‌متر گشتاور روی این مدل نصب می­‌شود.

قیمت پایه دی‌اس ۷ کراس‌­بک Ligne Noir از ۴۵,۵۰۰ یورو شروع می‌­شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.