ارزانترین اجاره خودرو در تهران

0

برای اجاره ماشین ارزان قیمت می توانید از خودروهای ایرانی و یا خودروهای خارجی قیمت مناسب استفاده کنید. هزینه اجاره این خودروها بسیار به صرفه بوده.

برخی از افراد فکر می کنند که اجاره ماشین جزو خدمات لوکس و تشریفاتی است. در صورتی که این موضوع صحت نداشته و هر شخص می تواند با هر بودجه ای خودرو رنت کند.

فعالیت موسسات رنت ماشین در ایران به این صورت است که خودروهای ایرانی و خارجی با دریافت مدرک و هزینه در تعداد روزی که می خواهید در اختیار شما است.

خدمات این شرکت ها در سراسر ایران ارائه می شود. اجاره خودرو در فرودگاه امام ، اجاره خودرو در جزیره کیش و …. جزو خدمات متنوع آنها است.

شرایط کرایه ماشین در ایران چگونه است ؟

شرایط اجاره خودرو در ایران با توجه به نوع خودرو و خدماتی که دریافت می کنید متغییر است. ماشین های لوکس و با راننده نسبت به خدمات بدون راننده دارای شرایط آسانی تری دارند. اما خودروهای بدون راننده دارای شرایط سخت تری هستند.

مدارک شناسای

_ گواهینامه رانندگی

_یک فقره چک

پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه نقدی (دیپوزیت)

جزو مدارکی است که زمان اجاره از شما دریافت خواهد شد.

در برخی از شرکت های اجاره خودرو هزینه ها بنزین برعهده مشتری است. هزینه شست و شو نیز به صورت کامل از مشتریان دریافت می شود.

شرکت های اجاره خودرو دارای محدودیت کیلومتری روزانه هستند برای ماشین های بدون راننده هستند. یعنی شما می تواند در روز یک کیلومتری مشخصی را طی کنید. حداقل تعداد روز اجاره خودرو بدون راننده سه روز است . در صورت اجاره کمتر از سه روز باید هزینه به صورت کامل پرداخت شود.

 

خودروهای قیمت مناسب برای رنت

خودروهای قیمت مناسب برای اجاره خودرو شامل خودرو ۲۰۷، ۲۰۶، پژوپارس و … است. خودروهای خارجی مانند توسان ، سراتو نیز با قیمت بسیار مناسبی قابل رنت است. اگر می خواهید برای مسافرت ماشین رنت کنید می توانید از موسساتی که تخفیف ویژه برای اجاره بلند مدت خودرو در نظر گرفته اند استفاده کنید.

رنت کنیم جزو یکی از ارزانترین اجاره خودرو در تهران است که برای مشتریانی که به صورت ماهانه خودروهای بدون راننده اجاره می کنند تخفیف ویژه در نظر گرفته است.

برای هزینه و خودروهای موجود می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

 

اجاره ماشین عروس قیمت مناسب

اجاره ماشین عروس به صورت با راننده و بدون راننده است. هزینه اجاره خودرو عروس با راننده به دلیل خودرو لوکس بوده بالاتر است. به همین دلیل می توانید از خودروهای بدون راننده استفاده کنید. برای اینکه بتوانید از خودرو قیمت مناسب برای مراسم خود استفاده کنید می توانید یکی از خودروهای زیر که هم ظاهر مناسب داشته و هم قیمت مناسب استفاده کنید.

کیا اپتیما

سراتو

چری تیگو

توسان

النترا

مگان

و …

هزینه اجاره ماشین عروس برای ۱۵ ساعت در روز است و در صورتی که می خواهید مدت زمان بیشتری در اختیارتان باشد باید مازاد هزینه را به شرکت پرداخت کنید.

البته شرایط گفته شده در بالا به شرکت رنت کار بستگی دارد. حتما در زمان اجاره از شرکت هایی که دارای نماد اعتماد و مجوز رسمی هستند خودرو اجاره کنید. سایت معتبر نیز ویژگی های این موسسات است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.