معرفی مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲ + عکس و مشخصات

0

مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲ چند روز پیش در چین رونمایی و تصاویر نسخه محلی آن توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) منتشر شد. حال نسخه‌ی مخصوص بازار آمریکای شمالی نیز رسما با تغییرات تکاملی و حیاتی، معرفی شده است.

” علاوه بر تغییرات ظاهری، اصلاحاتی در بخش فنی نیز برای مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. “با دقت در ظاهر خودرو، متوجه‌ LEDهای مستطیلی و گوشه‌دار در چراغ‌های جلو و عقب می‌شویم که پرفروش‌ترین خودروی آمریکای شمالی را عصبانی‌تر جلوه می‌دهد.

قیمت مزدا CX5 بررسی مزدا CX مشخصات مزدا CX5 معایب مزدا CX محصولات جدید مزدا اخبار شرکت مزدا مجله خودرو معرفی خودرو دنیای خودرو

طراحان مزدا، بافت جلوپنجره را تغییر داده‌اند و اکنون سه‌بعدی به نظر می‌رسد. همچنین در نسخه‌های مجهز به توربوشارژر، تفاوت‌هایی دیده می‌شود تا از نسخه‌های تنفس‌طبیعی متمایز باشند. مثلاً جزئیات مشکی براق در نمای بیرونی و دوخت‌های قرمز رنگ در فضای داخلی به چشم می‌خورند. همچنین نسخه توربو از رینگ‌‌های آلیاژی با رنگ نقره‌ای روشن، چوب اصلی و چرم Nappa برای کابین، حالت جدید رانندگی Mi-Drive و صندلی‌های راحت‌تر، بهره می‌برد.

علاوه بر تغییرات ظاهری، اصلاحاتی در بخش فنی نیز برای مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. جعبه‌دنده شش سرعته اتوماتیک، سریع‌تر عمل می‌کند و شتابگیری نرم‌تری ارائه می‌شود. سیستم‌ تعلیق متفاوتی نیز استفاده شده تا به خوبی جلوی ارتعاشات و صداهای جاده را بگیرد.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/a9ce9c9c-2d0b-42c8-aae4-db39fbc891f9/Content/49637673822890580868.jpg
مزدا CX-5 مدل ۲۰۲۲

یکی دیگر از مهم‌ترین اصلاحات، سیستم تمام چرخ محرک (AWD) است که مزدا به طور استاندارد در تمامی مدل‌های CX استفاده خواهد کرد‌. حتی مدل‌های CX-30 تا CX-9 و تمامی SUVهای کمپانی (حتی در مدل‌های پایه) در آمریکای شمالی با این ویژگی عرضه خواهند شد.

مزدا قبلا اعلام کرده است که نسل بعدی CX-5 با برپایه پلتفرمی جدید شکل می‌گیرد و مجهز به پیشرانه شش سیلندر خطی و دیفرانسیل عقب خواهد بود. هنوز مشخص نیست که مدل جدید چه زمانی معرفی می‌شود؛ اما با توجه به اصلاحات مدل فعلی، مدتی طول می‌کشد تا به بازار آمریکا برسد.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/a9ce9c9c-2d0b-42c8-aae4-db39fbc891f9/article_637673822681561787_thumb_960_542.jpg

مترجم :باما

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.