سایپا هر ماه فروش فوق العاده خواهد داشت

0

باقری گفت: تمام ظرفیت محصولات تا پایان سال به صورت فروش فوق العاده است و برنامه پیش فروش نداریم.

باقری قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در حاشیه مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا، گفت: پنج محصول از محصولات گروه خودروسازی عرضه شد و امروز قرعه کشی آن انجام می شود که نیم میلیون نفر از این محصولات ابراز تمایل کردند. ۱۴ هزار و ۵۰۰ نفر از این متقاضیان مشخص و ۲۰۰ درصد رزرو در نظر گرفته شده است.

اخبار خودرو اخبار خودروسازان اخبار سایپا مجید باقری کیست قرعه کشی محصولات سایپا فروش فوق العاده سایپا قیمت محصولات سایپا

قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش درخصوص عرضه ارزان ترین خودروهای گروه خودروسازی سایپا، گفت: مدت ها بود تیبا ۲ را عرضه نکرده بودیم و اکنون استقبال زیادی شد. تمام ظرفیت تا پایان سال به صورت فروش فوق العاده است و در سال ۱۴۰۰ برنامه پیش فروش نداریم و هر ماه فروش فوق العاده خواهیم داشت.

باقری گفت: تمام هدفمان این است که خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد و خودرو را در حداقل زمان به دست مشتری برسانیم.

به گفته قائم‌ مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش  روز پنجشنبه اسامی این مرحله از ثبت نام اعلام می شود و برندگان می توانند پس از آن اقدام به واریز وجه کنند.

او گفت: به دلیل اینکه روز اعلام نتایج پنجشنبه است و بانک ها تعطیل است و روز بعد که جمعه است، تعطیلی است، بنابراین برندگان از روز شنبه تا دوشنبه فرصت دارند اقدام به واریز وجه کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.