معرفی خودرو جدید چینی گک آیون LX پلاس +عکس

0

در جریان نمایشگاه خودرو گوانگژو که از ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) شروع بکار کرده، آیون LX پلاس به عنوان عضو تازه­‌ای از خانواده گک آیون (GAC AION) رونمایی شده است.

به گزارش مجله خودرو کارستان ،با تایید وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، شعاع حرکتی گک آیون LX پلاس براساس استاندارد محلی این کشور یعنی CLTC برابر با ۱۰۰۸ کیلومتر خواهد بود.

اخبار چین نمایشگاه خودرو گوانگژو چین خودرو چینی جدید قیمت خودرو چینی کیفیت خودرو چینی معرفی خودرو مجله ماشین مجله خودرو کارستان مجله خودرو
مهمترین ویژگی هر خودروی برقی، میزان ظرفیت مجموعه باتری و شعاع حرکتی است. با افزایش انتظارات مشتریان از میزان مسافت قابل پیمایش با این‌گونه خودروها، اعلام شعاع حرکتی بیش از ۵۰۰ کیلومتر آنقدر عجیب نیست، اما آیون LX توانسته از مرز یک هزار کیلومتر عبور کند. این مهم به یاری مجموعه باتری به ظرفیت ۱۴۴.۴ کیلووات ساعت به دست آمده که با فناوری سیلیکونی اسفنجی ابداع شده توسط متخصصان گک تولید شده‌است.

بنابر اعلام خودروساز چینی، ساخت این مجموعه باتری پس از ۵ سال تحقیق و بررسی به نتیجه منتهی شده و چگالی انرژی آن به ۲۰۵ وات ساعت در هر کیلوگرم رسیده است. با تایید وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، شعاع حرکتی گک آیون LX پلاس براساس استاندارد محلی این کشور یعنی CLTC برابر با ۱۰۰۸ کیلومتر خواهد بود. بد نیست بدانید نسخه قبلی این خودرو یعنی آیون LX که در سال ۲۰۱۹ رونمایی شد، نخستین خودروی برقی جهان با شعاع حرکتی ۶۵۰ کیلومتر بود.


گک آیون LX پلاس

همکاری دو موتور برقی نصب شده در آیون LX پلاس، شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت این کراس‌­اور را به رقم ۲.۹ ثانیه رسانده است، عددی که در کمتر خودروی چینی سراغ داریم.

امنیت و راحتی معامله شما را تضمین می‌کنیم!

با کارنامه خودروی خود را بدون کمیسیون نقد کن

اگر قصد داری ماشینتو بفروشی،الان وقتشه…

فروش بی‌دردسر ماشینتو تجربه کن!

سامانه هوشمند این خودرو به کمک سه لیدار نسل دوم، رادارهای موج ۶ میلی‌متری، ۱۲ رادار فراصوت، هشت دوربین HD و ۴ دوربین اطراف بدنه انجام وظیفه می­‌کند. بنابر اعلام سازنده، لیدار نسل دوم به قابلیت زوم و امکان تشخیص تا فاصله ۲۵۰ متر مجهز شده است و در رانندگی خودران در محیط شهری، عملکرد بهتری را به نمایش خواهد گذاشت.


گک آیون LX پلاس

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی اطلاعات سرگرمی، سیستم صوتی آلپین با ۱۰ بلندگو، روکش چرم ناپا، زیرپایی برای استراحت سرنشینان ردیف دوم و خروجی مسیر هوا با کنترل الکترونیکی، از مهمترین امکانات رفاهی کابین گک آیون LX پلاس است.

منبع : inf.news

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.