سال آینده قطعا قرعه کشی خودرو نخواهیم داشت

0

برگزاری طرح های فروش با روش قرعه کشی در خودروسازان بزرگ کشور همیشه با مخالفت کارشناسان و متخصصان حوزه صنعت خودرو همراه بوده است و این روش را نه تنها موثر بلکه باعث ایجاد رانت می دانند. با انجام قرعه کشی قصد داشتند که خودرو به دست مصرف کننده واقعی برسد ولی این موضوع هم با شکست مواجه شد و باعث شد حتی افرادی که دلال نیستند برای کسب سود وارد فرآیند قرعه کشی بشوند.

وزیر صمت گفت: با برنامه‌ای که طراحی شده تا سال آینده عرضه خودرو متناسب با تقاضا خواهد شد و قرعه‌کشی خودرو حذف خواهد شد.

samand ef7 قیمت سمند سورن پلاس مشخصات سمند سورن پلاس صدای موتور سمند سورن توربو معایب و مزایای سمند سورن قیمت رانا پلاس مشخصات رانا پلاس معایب و مزایای رانا پلاس مقایسه خودرو تازه های خودرو در ایران محصولات جدید ایران خودرو بهترین خودرو ایرانی مشخصات موتور رانا پلاس

سید رضا فاطمی امین با بیان اینکه از سال آینده قرعه کشی خودرو حذف می‌شود، اظهار داشت: دلیل اینکه از سال آینده قرعه کشی را حذف خواهیم کرد این است که امسال تقریباً یک و نیم میلیون تقاضای خودرو داریم، در حالی که تولید خودرو ۱ میلیون دستگاه است. این اختلاف باعث کمبود ۵۰۰ هزاری عرضه خودرو شده است.

وی افزود: طبق برنامه‌ای که ما برای افزایش تولید طراحی کرده‌ایم متناسب با تقاضا، عرضه بوجود خواهد آمد و با توجه به همین موضوع سال آینده قرعه کشی حذف می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.