تعریف و برنامه ریزی دریچه گازبرقی بدون استفاده از دیاگ

0

تعریف و برنامه ریزی دریچه گازبرقی بدون استفاده از دیاگ

خودروهایی که دریچه گاز آنها برقیست به هر دلیلی اگر ای سی یو, موقعیت دریچه را تشخیص ندهد ، خطای  برنامه ریزی دریچه گاز ظاهر شده و موتور گاز نمی خورد،
در این شرایط میبایست اقدام به #تعریف_دریچه_گاز به روش زیر نمود :

سوئیچ را تا انتها باز کنید
حدود ٢٠ ثانیه منتظر بمانید
پدال گاز را تا انتها فشار داده و ٢٠ ثانیه نگه دارید
بدون اینکه پا را از روى پدال بردارید سوئیچ را ببندید
٢٠ ثانیه منتطر بمانید و بدون فشار دادن پدال گاز  استارت بزنید و ماشین را روشن کنید.

آموزش مکانیک خودرو آموزش تعمیر ecu مشکلات ECU خودرو مشکلات کامپیوتر ماشین علت کپ کردن 206 علت سکته زدن ماشین دلایل کاهش شتاب خودرو علت کپ کردن پراید علت کپ کردن پژو پارس علت کپ کردن ال 90 بهترین سایت مکانیکی آموزش تعمیر خودرو کوپ کردن خودرو کوپ کردن پژو 206 تیپ 2 معایب سنسور فشار هوای ورودی

چگونه روغن هیدرولیک فرمان را چک کنیم؟

همه خودروها به جز برخی خودروهای کوچک از سیستم فرمان هیدرولیک بهره می‌برند که به راننده اجازه می‌دهد بدون زحمت زیاد فرمان را بچرخاند. سیستم فرمان هیدرولیک از چند بخش تشکیل شده است:

۱. یک چرخ دنده و یک پنیون که به چرخ‌های جلو متصل است،

۲. یک پنیون و یک پیستون در داخل پنیون، این پیستون توسط روغنی که پمپ هیدرولیک فرمان فشرده کرده است به حرکت در می‌آید و به چرخاندن غربیلک فرمان کمک می‌کند.

(اگر روغن هیدرولیک کم شده باشد، فرمان سفت می‌شود و ممکن است چرخ دنده، پنیون و پمپ هیدرولیک آسیب ببینند). بنابراین، چک کردن میزان روغن هیدرولیک در دوره‌های زمانی معین ضروری است و در صورت نیاز روغن باید سر ریز شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.